2012-02-02, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är tveksamt om de ens får två miljoner i sommar med ett halvår kvar av kontraktet.

Har han en bra vårsäsong och både svenska och en del utländska klubbar står som intressenter så är det mycket möjligt. Eftersom att han har deklarerat att han vill lämna så borde Jönköping sälja redan nu.
Citera
2012-02-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Har han en bra vårsäsong och både svenska och en del utländska klubbar står som intressenter så är det mycket möjligt. Eftersom att han har deklarerat att han vill lämna så borde Jönköping sälja redan nu.

För J-södras del är det nog absolut bäst och man lär fortfarande kunna utnyttja han då han gjort det väldigt klart att han ska gå klart skolan. Så köper ett lag han nu, lär det bli utlåning till J-södra fram till sommaren som gäller.
Jag hoppas Ågren är där och hör sig för.
Citera
2012-02-02, 15:07
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kladdaren
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FP5cH3p-UQk#t=155s
Nog gör Hansson en del avgörande räddningar han med.

Alltså det är kul att ni AIKare tror på ert lag, men med er världsbild är det inte så givande att föra en diskussion med er.

Dra inte alla över en kam! Finns idioter i alla led.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är tveksamt om de ens får två miljoner i sommar med ett halvår kvar av kontraktet.

Tror inte heller det kommer röra sig om höga siffror.
Citera
2012-02-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kladdaren
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FP5cH3p-UQk#t=155s
Nog gör Hansson en del avgörande räddningar han med.

Alltså det är kul att ni AIKare tror på ert lag, men med er världsbild är det inte så givande att föra en diskussion med er.

Generalisera ogärna när det med stor sannolikhet är en underårig som sitter och skriver. Om folk anser denna skribent vara en måttstock för en genomsnittlig AIK:are blir man ju mörkrädd.
Citera
2012-02-02, 16:49
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Dra inte alla över en kam! Finns idioter i alla led.

Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Generalisera ogärna när det med stor sannolikhet är en underårig som sitter och skriver. Om folk anser denna skribent vara en måttstock för en genomsnittlig AIK:are blir man ju mörkrädd.

Jag är ledsen men ni kommer alltid att få dras med det. Det finns definitivt en överrepresentation av hybrisskribenter just bland er Gnagare. Vad det beror på har jag ingen aning om.

/feldgrau
Citera
2012-02-02, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
E inte underårig! Jag Tkr Turina e allsvenskans bästa målvakt! Men tydligen får man ej tycka det för det måste verkligen vara så att Pär Hansson e bäst i allsvenskan...
Turina släppte in mindre mål än Hansson men sån statistik läser ni tydligen inte... AIK mot Guld
Citera
2012-02-02, 17:28
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
E inte underårig! Jag Tkr Turina e allsvenskans bästa målvakt! Men tydligen får man ej tycka det för det måste verkligen vara så att Pär Hansson e bäst i allsvenskan...
Turina släppte in mindre mål än Hansson men sån statistik läser ni tydligen inte... AIK mot Guld

Vad som talar emot din påstådda ålder är det faktum att du varken kan stava eller formulera någon som helst meningsuppbyggnad. Tydligt att det inte handlar om dyslexi.

Försök att fokusera på att få inläggen läsliga istället för att det ska gå så snabbt som möjligt att skriva.
Citera
2012-02-02, 17:30
Medlem
funerals avatar
Citat:
Vi normala vet att när man läser sån statistik får man även väga in backlinjen. Aik har bättre backlinje än heif enligt mig. Heif liiiiite bättre målvakt
Citera
2012-02-02, 17:31
Avslutad
Tycker AIK kan strunta i PF och satsa på antingen Derek boateng eller Andreas Johansson bara för att jvlar med djurgårdarna o de värvningar gör derbyn mkt heta att kolla på för supportrar
Citera
2012-02-02, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Vi normala vet att när man läser sån statistik får man även väga in backlinjen. Aik har bättre backlinje än heif enligt mig. Heif liiiiite bättre målvakt
Tkr vi har både bäst backlinje o många men det e ju mitt tycke. O ingen e normal så
Citera
2012-02-02, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vad som talar emot din påstådda ålder är det faktum att du varken kan stava eller formulera någon som helst meningsuppbyggnad. Tydligt att det inte handlar om dyslexi.

Försök att fokusera på att få inläggen läsliga istället för att det ska gå så snabbt som möjligt att skriva.
Ngt= något!
e= är
Finns ngt som heter förkortningar Lr hur? lr=eller! Får man ej skriva förkortningar ?
Ngt stavfel gör väl alla!Har svårt för att formulera rätt! Det som e i huvudet låter ej lika bra när jag skriver det!
Så har väl dyslexi men det gör ej att jag inte får tycka det jag Tkr
Senast redigerad av ville91 2012-02-02 kl. 17:41.
Citera
2012-02-02, 17:40
Avslutad
Citat:
Ngt= något!
e= är
Finns ngt som heter förkortningar Lr hur? lr=eller! Får man ej skriva förkortningar ?
Ngt stavfel! Har svårt för att formulera rätt! Det som e i huvudet låter ej lika bra när jag skriver det!
Så har väl dyslexi men det gör ej att jag inte får tycka det jag Tkr
Tkr =tycker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in