2012-02-02, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Om Wanderson är på väg bort så har GG lyckats hålla det jävligt fritt från läckor från gården.

Hur länge har Wanderson kontrakt till?

Grahn till ÖSK borde det inte vara. Det står en övergång mellan 2 Allsvenska klubbar. Grahn har ingen klubb för tillfället.
Citera
2012-02-02, 21:46
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare

Grahn till ÖSK borde det inte vara. Det står en övergång mellan 2 Allsvenska klubbar. Grahn har ingen klubb för tillfället.
Det handlade väl endast om två svenska klubbar?

Offsides tweet:
https://twitter.com/#!/MagasinOffside/status/165046989812281345

Det ändrar i och för sig inte det du säger i grunden (om Grahn nu är kontraktslös, det har jag inte så stor koll på), men det hade ju i så fall dödat spekulationerna om Noring till Malmö.
Citera
2012-02-02, 21:49
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare

Ursprungsryktet på twitter talade ju om en "stor transfer mellan två svenska klubbar".... en transfer behöver ju faktiskt inte per automatik innebära att en övergångssumma är inkluderad då exempelvis uttrycket "fri transfer" ständigt används i fotbollsvärlden. Även om Grahn egentligen bör ses som kontraktslös nu kan man ju fortfarande se det som att han kommer till ÖSK på "fri transfer" från Mjällby utan att det är helt upp åt väggarna. ÖSK beryktas iaf kalla till PK imorgon kl 15, den som lever får se.
Citera
2012-02-02, 22:09
Bannlyst
Det jag menade var att dom kommer ut med att de ska ske någon form utav bomb imorron, men verkar sluta med en DIF-banger...
Citera
2012-02-02, 22:31
Medlem
Ösk blir väldigt om granen skriver på! Att han ska vara en slyngel stämmer inte, han har mognat markant har enligt mig väldigt mycket att ge i allsvenskan - årets värvning, speciellt om man ser till vad han kostar.
Citera
2012-02-02, 22:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jejjk
Ösk blir väldigt om granen skriver på! Att han ska vara en slyngel stämmer inte, han har mognat markant har enligt mig väldigt mycket att ge i allsvenskan - årets värvning, speciellt om man ser till vad han kostar.

Han kommer från en rätt kass säsong, 24 matcher -0 mål-0 assist-11 varningar.

Det är mycket möjligt att man kan mjölka ur någon bra säsong till ur honom, men det kräver rätt omgivning och han trivs.
Citera
2012-02-02, 23:09
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleo90
a.e.g: Kan du inte bara lägga ner ditt trollande? Jävla pajas. Finns nog inte många varken här eller på gf som tror på din skit längre.

Fakta är att du har:

Droppat rykten rätt många gånger. Farnerud skulle presenteras 2 dagar i rad. (Om du nu "visste" att AIK skulle vänta med att presentera honom tills en till spelare är klar (skitsnack). Varför skriver du då att han ska presenteras både på måndagen och sen på tisdagen? Ingen logik.

Du har babblat om Henok Goitom massa gånger, även där fel. Alla vet att han har varit på g till AIK så det var ingen vild gissning.

Du spred skit om att 2 bomber var klara (!). Alltså inte att det ryktades om 2 bomber. Inget hände, även där hade du fel.

Trenden är tydlig, du hakar på redan till viss del kända rykten och försöker spinna vidare (gissa) på det. Goitom, Farneud, Borges m.fl. var alla kända rykten innan du sagt ngt. Sen väljer du att gissa på det och låtsas att du har ngn insider. Gissar man 10 gånger om på redan befintliga rykten så lyckas man även pricka rätt en gång (Borges).

Du har chansat på befintliga rykten, aldrig varit först med det. Gissat jävligt mycket fel och kommit med löjliga ursäkter. Till det kan man även tillägga att du aldrig har avslöjat ngn värvning som faktiskt har kommit. (Crespo Kamara, Atakora, Karikari o.s.v.) Allt detta gör att det står klart att du är ett troll utan ngn som helst insiderinfo. En snubbe som av oklara skäl försöker ge sken av att han har koll genom att gissa på redan kända rykten eller komma med löst snack om bomber osv.

Nu kan du lägga ner ditt trollande, ingen tror på det längre.

Men snälla lilla rara människa.

Jag kommer att återkomma till dig när denna transfer är officiell och då ska du be mig om ursäkt för orden du skrivit här ovan.
Citera
2012-02-03, 00:01
Medlem
Årskortsförsäljningen i AIK kommer nu förmodligen att slå alla tidigare nivåer och hybrisen likaså. Med hjälp av det nya avtalet med Swedbank och den stora summan öronmärkta pengar för nyförvärv (som även använts till Borges) har man nu lyckats ro i hamn två spektakulära nyförvärv. Det jag kan klargöra är att Pontus Farnerud nu är helt klar för AIK. Den andra spelaren börjar på "W" är anfallare och skapar förmodligen ännu större eko inom svensk fotboll.
Citera
2012-02-03, 00:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eriks86
Årskortsförsäljningen i AIK kommer nu förmodligen att slå alla tidigare nivåer och hybrisen likaså. Med hjälp av det nya avtalet med Swedbank och den stora summan öronmärkta pengar för nyförvärv (som även använts till Borges) har man nu lyckats ro i hamn två spektakulära nyförvärv. Det jag kan klargöra är att Pontus Farnerud nu är helt klar för AIK. Den andra spelaren börjar på "W" är anfallare och skapar förmodligen ännu större eko inom svensk fotboll.
Källa på det tack!

Grahn kan presenteras idag 15:00.. Jag hade för mej att Mjällby sa att dom skulle börja värva stjärnspelare av internationell klass och nu så tappar dom sin bästa spelare!
Citera
2012-02-03, 00:22
Medlem
JahLoves avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Källa på det tack!

Grahn kan presenteras idag 15:00.. Jag hade för mej att Mjällby sa att dom skulle börja värva stjärnspelare av internationell klass och nu så tappar dom sin bästa spelare!

Exakt..Källa på det tack !!
Citera
2012-02-03, 00:28
Medlem
Citat:
Har erhållit information av olika källor att AIK nu gjort klart med Pontus Farnerud. Farnerud har ryktats till spel utomlands men då konkreta kontraktsförslag i stor mån saknats föll valet på AIK i konkurans med Göteborg. En ordentlig sign-on bonus i allsvenska mått mätt, kontraktet är skrivet fram till sommaren 2015.

Citat:
Från 13.00 idag, blir det livat i AIK-leden.

Citat:

Tredje gången gillt?
Citera
2012-02-03, 00:31
Medlem
Ajberts avatar
Alltså, Borges är ju i princip samma spelartyp som Wanderson. Klart vi inte värvat Wanderson...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in