2012-02-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jocke Hall på GF: -Georg Süss svamlade i natt om att han var klar men att AIK väntade på presentationen då man vill presentera TVÅ Spelare.

Eller så har Suss läst vad du skrivit bara?
Citera
2012-02-01, 10:43
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Jocke Hall på GF: -Georg Süss svamlade i natt om att han var klar men att AIK väntade på presentationen då man vill presentera TVÅ Spelare.

Du börjar faktiskt övertyga mig. Men jag är fortfarande väldigt skeptisk.
Något som däremot styrker dina uttalanden är följande som Kettil Henriksson(på plats i Turkiet på AIKs träningsläger).

"För er som följt Pontus Farnerud-såpan på GF så kan jag konstatera att Charlee Mians frånvaro attribuerades till att han åkt till flygplatsen, så det är förmodligen klart och han är på plats. För er som hatar detta rykte och som suttit två dagar med F5 som er enda vän kan jag bara beklaga. Men öppet mål måste man sätta. Så enkelt är det.

Eder ödmjuke tjänare, Kettil den Tillräcklige."

För den som inte vet vem Chalee Mian är, så är det AIKs lagledare som i princip alltid är med och tar emot nya spelare.

Får man hoppas på en bomb modell större antingen senare idag eller i dagarna.
Det absolut största man kan göra är att presentera nyförvärven i samband med att AIKs Råsundakampanj(av AIKiHD) dras igång 08.00 på Fredag.

Det är bra. Gnaget väntar med att lägga ut satsen...

Edit: och nej, du ska säga allt du vet!
Citera
2012-02-01, 10:43
Avslutad
Citat:
Det kan jag såklart göra men det vill jag inte, hela den här soppan har tagit oproportionerliga proportioner och jag skall försöka hålla käften i fortsättningen.

Over and out.
om du vill att folk ska tro på dig så tkr jag du ska berätta nu vilka 2 spelare det gäller. nu verkar det som att du bara pratar skitsnack och lurar flera personer. avslöja spelarna o så ser vi om du har rätt eller ej! gissar på PK e en av de 2 men vem e den andra? Goitom? Bengtson? kanske oskar möller eller kanske han i Jönköping Södra? En kompis har sett Björn på ÅFF match förra säsongen. och det ryktas ju att de scoutade Möller
Citera
2012-02-01, 10:47
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
om du vill att folk ska tro på dig så tkr jag du ska berätta nu vilka 2 spelare det gäller. nu verkar det som att du bara pratar skitsnack och lurar flera personer. avslöja spelarna o så ser vi om du har rätt eller ej! gissar på PK e en av de 2 men vem e den andra? Goitom? Bengtson? kanske oskar möller eller kanske han i Jönköping Södra? En kompis har sett Björn på ÅFF match förra säsongen. och det ryktas ju att de scoutade Möller

Hahaha...

Vilket hett Silly-rykte. Björn har varit och scoutat en spelare i ÅFF.
Coolt. En av de drygt 300 matcher han såg under det senaste året...

Vem fan är Oskar Möller?
Möjligen att han skulle ryktas till AIK hockey, men inte fotbollen.
Citera
2012-02-01, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Du börjar faktiskt övertyga mig. Men jag är fortfarande väldigt skeptisk.
Något som däremot styrker dina uttalanden är följande som Kettil Henriksson(på plats i Turkiet på AIKs träningsläger).

"För er som följt Pontus Farnerud-såpan på GF så kan jag konstatera att Charlee Mians frånvaro attribuerades till att han åkt till flygplatsen, så det är förmodligen klart och han är på plats. För er som hatar detta rykte och som suttit två dagar med F5 som er enda vän kan jag bara beklaga. Men öppet mål måste man sätta. Så enkelt är det.

Eder ödmjuke tjänare, Kettil den Tillräcklige."

För den som inte vet vem Chalee Mian är, så är det AIKs lagledare som i princip alltid är med och tar emot nya spelare.

Får man hoppas på en bomb modell större antingen senare idag eller i dagarna.
Det absolut största man kan göra är att presentera nyförvärven i samband med att AIKs Råsundakampanj(av AIKiHD) dras igång 08.00 på Fredag.

Det är bra. Gnaget väntar med att lägga ut satsen...

Edit: och nej, du ska säga allt du vet!
eller på skytteholm när den e pausvila mot peking?=) hoppas på PK, han och helgi får kämpa om en plats. konkurrens kan stärka dem =)
Citera
2012-02-01, 10:49
Avslutad
Citat:
Hahaha...

Vilket hett Silly-rykte. Björn har varit och scoutat en spelare i ÅFF.
Coolt. En av de drygt 300 matcher han såg under det senaste året...

Vem fan är Oskar Möller?
Möjligen att han skulle ryktas till AIK hockey, men inte fotbollen.
http://www.atvidabergsff.se/member.asp?teamID=1659&memberID=18929 han stavas med C :P nee sa bara det som förslag som rimliga nyförvärv:
Citera
2012-02-01, 10:51
Avslutad
http://www.fotbollskanalen.se/1.2521085/2012/02/01/farnerud_narmar_sig_aik_rosenborg_far_inte_varva_u tlandska_spelare
Citera
2012-02-01, 10:52
Medlem
Citat:
eller på skytteholm när den e pausvila mot peking?=) hoppas på PK, han och helgi får kämpa om en plats. konkurrens kan stärka dem =)

PK = Pontus Farnerud eller?
Citera
2012-02-01, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx
PK = Pontus Farnerud eller?
var lite snabb på fingrarna PF ska det va sorry för särskrivning
Citera
2012-02-01, 10:55
Medlem
15Februaris avatar
Någon "Oskar Möller" är inget rimligt nyförvärv. Vi behöver tyngre kort i truppen just nu.
Citera
2012-02-01, 10:58
Avslutad
Citat:
Någon "Oskar Möller" är inget rimligt nyförvärv. Vi behöver tyngre kort i truppen just nu.
sj hoppas jag på Goitom
Citera
2012-02-01, 11:04
Medlem
Citat:
var lite snabb på fingrarna PF ska det va sorry för särskrivning

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto