2012-02-02, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Gerzic spelare som har 0 hjärta och är pengakåta samt haft sin topp kmr floppa tro mig..

Hade han varit pengakåt hade han skitit att skriva ett nytt 5 års kotnrakt med ÖSK förra säsongen och gått till MFF som bosman. Nu skrev han på nytt och ÖSK får ca 7.5 miljoner kronor i övergångssumma.
Citera
2012-02-02, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Nu vet jag inte hur mycket du såg HeIF förra säsongen, men Hansson låg bakom väldigt många av deras segrar på grund av matchavgörande räddningar. Deras match borta emot Göteborg gjorde han t.ex flertalet sådana. Han var en stor orsak till att HeIF tog guld, tillsammans med utvecklingen hos Mahlangu.
Se där, Kladdaren bjöd på en bra video istället, 4.20 in i videon så kommer den bästa räddningen ifrån Göteborgsmatchen.

När det gäller Hrgota, han säger i Jönköpings-posten att det fortfarande inte är aktuellt med en övergång fören till sommaren. Sen tror jag fortfarande han kommer gå direkt utomlands.

http://jnytt.se/nyhet/45297/hrgota-forhandlingen-har-brakat-samman#kommentarer
men nu e han kontraktlös och nu tkr jag han ska mellanlanda i Allsvenskan innan han går ut i europa... vi vet ju hur det gick med hallenius =)
Citera
2012-02-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
men nu e han kontraktlös och nu tkr jag han ska mellanlanda i Allsvenskan innan han går ut i europa... vi vet ju hur det gick med hallenius =)

Nej, han har kontrakt till 31:a Oktober.
Citera
2012-02-02, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Rade Prica och David Elm har gjort mål i världens bästa liga, Premier League. Det har varken Zlatan eller Andreas Isaksson gjort. Prica och Elm är således bättre fotbollsspelare. Zlatan är dock en exakt lika bra fotbollsspelare som Tobias Grahn eftersom de båda har gjort varsitt mål mot Barcelona.
och? om de gjort varsit mål mot barcelona betyder ju inget vi diskuterar nu. diskuterar målvakter o inga anfallare! en målis brukar ej göra så många mål
Citera
2012-02-02, 14:41
Avslutad
Citat:
Nej, han har kontrakt till 31:a Oktober.
Branimir Hrgota, anfallare, kontraktslös
Jönköping Södras och Superettans skyttekung Hrgota stoltserade med hela arton mål under fjolårssäsongen vilket enligt FotbollDirekt gjort AIK, Gais och ett flertal utländska klubbar intresserade. 19-åringens kontrakt gick ut efter säsongen 2011 och trots att man länge såg ut att komma överens med J-Södra blir så inte fallet och Hrgota ser sig nu om efter nya klubbar.

på svenskafans står det tydligen såhär
Citera
2012-02-02, 14:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hade han varit pengakåt hade han skitit att skriva ett nytt 5 års kotnrakt med ÖSK förra säsongen och gått till MFF som bosman. Nu skrev han på nytt och ÖSK får ca 7.5 miljoner kronor i övergångssumma.

Samt att han kommer från en rätt medioker säsong. Jag hade varit jättenöjd om jag hade varit örebroare. Det är inte så att Gerzic är oersättlig.
Citera
2012-02-02, 14:44
Medlem
Citat:
Branimir Hrgota, anfallare, kontraktslös
Jönköping Södras och Superettans skyttekung Hrgota stoltserade med hela arton mål under fjolårssäsongen vilket enligt FotbollDirekt gjort AIK, Gais och ett flertal utländska klubbar intresserade. 19-åringens kontrakt gick ut efter säsongen 2011 och trots att man länge såg ut att komma överens med J-Södra blir så inte fallet och Hrgota ser sig nu om efter nya klubbar.

på svenskafans står det tydligen såhär

Då är det felskrivet där, för han har kontrakt säsongen ut. Står ju till och med i länken som finns i den texten på svenskafans.
Citera
2012-02-02, 14:46
Avslutad
Citat:
Då är det felskrivet där, för han har kontrakt säsongen ut. Står ju till och med i länken som finns i den texten på svenskafans.
aha ok! men han kan ju inte vara så dyr... bara erbjuda catovic som byte!
Citera
2012-02-02, 14:48
Bannlyst
Jönköping borde sålt han i detta fönstret till någon holländsk klubb för 7-10 miljoner kronor nu får dom antagligen bara 2 miljoner om han går i sommar eller utbildningsbidraget om han går som bosman. Om inte AIK eller annan klubb köper han redan i detta fönstret.
Citera
2012-02-02, 14:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Jönköping borde sålt han i detta fönstret till någon holländsk klubb för 7-10 miljoner kronor nu får dom antagligen bara 2 miljoner om han går i sommar eller utbildningsbidraget om han går som bosman. Om inte AIK eller annan klubb köper han redan i detta fönstret.

Det är tveksamt om de ens får två miljoner i sommar med ett halvår kvar av kontraktet.
Citera
2012-02-02, 14:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
och? om de gjort varsit mål mot barcelona betyder ju inget vi diskuterar nu. diskuterar målvakter o inga anfallare! en målis brukar ej göra så många mål

Du kan verkligen inte se ironin i inlägget eller likheterna med dina tidigare inlägg?
Citera
2012-02-02, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du kan verkligen inte se ironin i inlägget eller likheterna med dina tidigare inlägg?
orka ironi jag tycker fortfarande turina e allsvenskans bästa målis o efter kommer hansson men hansson lär gå om i framtiden så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in