2021-02-10, 13:59
Medlem
Kersers avatar
Fattar inte varför vissa har så svårt att sortera viktplattor, hantlar eller lägga tillbaka tillbehören till cable på rätt ställe. Tycker dom om att ha det stökigt eller?
Citera
2021-02-23, 16:42
Medlem
Stör mig på brudar som är där för att visa upp sig och ta selfies. Pumpa röven och ta kort på den, exempel: https://www.instagram.com/carolinaalmefelt/?hl=sv

Missta mig inte, det är en vacker dam med härlig röv som man gärna smakat på. Men fy fan så störigt med selfies på gym!
Citera
2021-02-23, 23:58
Medlem
Samma javla spellistor med skitmusik pa for hog volym so man inte kan lyssna i sina lurar.
Citera
2021-02-24, 09:03
Medlem
Individer som kör utåtrotationer med hantel ståendes med armen längst sidan av kroppen, vilket inte tränar infraspinatus eller teres minor något p.g.a. belastningsriktningen.
Citera
2021-02-24, 14:40
Medlem
Kanske folk som luktar rätt illa, men det kan jag leva med bara att hålla avstånd. Men att slarva med tork/spraya utrustning efter användning är ganska tröttsamt. Ibland som maskiner/vikter stinker pga detta. Rätt nasty om man får säga det själv.

Samt att man använder en 20kg kaka, två 10or, en 5a, två 2.5 osv. Alltså använder upp många kakor, när man kan nå samma vikt med mindre antal. Detta är jag dock själv skyldig till ibland, men då är det väldigt få i gymmet.
Citera
2021-02-24, 14:46
Medlem
Booiis avatar
Så kallade "biffar" som står och småstönar. Åhhhhhhhhhh (väldigt ljust) Åhhhhhhhhh (ännu ljusare) ÅHHHHHHHHHH (Ljusast så till och med att se ljuset är mörkare än deras skrik). Och efter detta stönmarathon så slänger de ner vikterna på golvet även om det är 10kg när de marklyfter
Citera
2021-02-25, 19:01
Medlem
Dom som inte städar bort vikterna när dom är klara, folk som står och curlar där man kör squats, de som inte tvättat sina träningskläder på säkert flera veckor och fullständigt stinker ingrodd svett.
Citera
2021-02-26, 21:18
Medlem
Folk som tränar med mindre än 90 kg i bänkpress, vad är det för vits att ens gå till gymmet om man bara leker med stången?
Citera
2021-02-26, 22:28
Medlem
Snops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Folk som tränar med mindre än 90 kg i bänkpress, vad är det för vits att ens gå till gymmet om man bara leker med stången?

Håller med! De får väl göra armhävningar hemma tills de kan ta minst 100 i bänk och det dubbla i böj och mark!!
Citera
2021-02-26, 22:32
Medlem
AlternativLivsstils avatar
Ska försöka rangordna några.
1. ”Snackare”, dvs folk som ser gymmet som ett slags social träffpunkt.
2. ”Speglare”, dvs de som mest vill se sig själva framför spegeln och gillar att ta selfies
3. ”Vulgo-drottningen”, dvs den ensamstående mamman i tight Jane Fonda dräkt, med två barn, som tränar frenetiskt och chattar med alla killar för bekräftelse.
Citera
2021-02-27, 01:30
Medlem
En tjej som gör benpress med 18 kg. Hon gör
ca 100 - 200 repetitioner, RIKTIGT långsamt
dessutom. Jag har aldrig sett henne träna
nåt annat än ben.
Citera
2021-02-27, 11:38
Medlem
Just nu störs jag av snorungarna i Södertälje som verkar ta med sig "Jallakulturen" inpå gymmen. I grupper om 3-5 överröstar de musiken genom att prata i mun på varandra om hur man ska träna (felaktigt), lägger inte tillbaka något de använt, springer runt och viftar när de ska berätta om hur någon blev boostad på ett prov pga fusklapp, torkar inte av utrustning efter användning osv.
Om de använt sin energi på att flytta vikter hade de kört hantelpress på mer än 15 kg och curls på mer än 6 kg ganska omgående. Men de skulle visst bli fotbollsproffs i AIK, tyckte jag mig uppfatta i omklädningsrummet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in