2022-02-15, 21:53
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Ultra-bögigt, inte nog med att du inte kan låta någon köra emellan när du vilar pga bacillskräck ,något som dessutom inte verkar störa dig när du tar dig den friheten när du går in och kör någon annas maskin, så tycker du dig själv ha den rätten.
Jag gör ingenting, vad snackar du om haha din jort
Senast redigerad av flashbackkalle 2022-02-15 kl. 21:55.
Citera
2022-02-17, 19:15
Medlem
HurtigaBrittas avatar
Någon som springer runt på gymmet som en stressad hare och utför någon slags HIIT träning och är ”all over the place”. Tvi fy fan.
Citera
2022-02-17, 19:51
Medlem
Hatar att komma till gymmet och det är mycket folk som tar upp platser genom att asen bara sitter och surfar 5-10 minuter mellan varje set, vad fan är det för fel i huvudet på människor som mobilsurfar på ett gym?
Citera
2022-02-19, 05:03
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balf
Hatar att komma till gymmet och det är mycket folk som tar upp platser genom att asen bara sitter och surfar 5-10 minuter mellan varje set, vad fan är det för fel i huvudet på människor som mobilsurfar på ett gym?

Gratis wifi på gymmen.

Det var bättre förr som det ofta sägs. 2004-2009 på Exhale gym var visserligen alla tokdopade dysfunktionella...men de lyfte tungt och tränade hårt. Är glad att jag började träna innan sociala medier och smarta telefoner slagit igenom.
Citera
2022-02-20, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Gratis wifi på gymmen.

Det var bättre förr som det ofta sägs. 2004-2009 på Exhale gym var visserligen alla tokdopade dysfunktionella...men de lyfte tungt och tränade hårt. Är glad att jag började träna innan sociala medier och smarta telefoner slagit igenom.

Tränat sedan 70talet så jäkla gammal. Men håller med det var hyggligt bra fram till surfandet kom in i gymet även att det var en period med dopade men dem lyfte skrot som man skall.

För fanns Alfahanar samt Betahanar, Betahanar tränade för att bli Alfa, nu sitter Metahanar som aldrig kommer att bli något annat. Sorgligt
Citera
2022-03-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balf
Tränat sedan 70talet så jäkla gammal. Men håller med det var hyggligt bra fram till surfandet kom in i gymet även att det var en period med dopade men dem lyfte skrot som man skall.

För fanns Alfahanar samt Betahanar, Betahanar tränade för att bli Alfa, nu sitter Metahanar som aldrig kommer att bli något annat. Sorgligt

Var inte igång riktigt lika tidigt själv, men ändå lååångt innan gym-selfie-epidemin drog igång.
Så jävla tröttsamt att behöva vänta på någon som spenderar 95% av tiden på gymmet med att ta bilder av sig själv och dessutom inte kan vänta med att lägga ut dessa, utan bara måste få det gjort omedelbart.

Begreppet "metahane" är ju alldeles ypperligt!
Citera
2022-03-10, 13:23
Medlem
varit med två gånger in till en alldeles ohygglig kiss-doft i killarnas dusch, fyfan vad vidrigt, känns hemskt att gå ut där sen och så ska nästa tro att man var den som kissade med..
Citera
2022-12-18, 08:06
Medlem
Stör mig något fruktansvärt på en arab på gymmet som har någon form av lurar som låter lika mycket utåt som in i hans öron. Etnisk mellanösternmusik är fruktansvärt när det blandas med västerländsk gymmusik.

Varför säger jag inte till? Jag orkar inte, är för gammal för o bråka.
Citera
2022-12-18, 23:26
Medlem
Stör mig inte på något speciellt, men tränar dessutom på kvällen när det är väldigt lite folk så kan fokusera på mig själv utan att tänka på andra människor runt om mig.
Men en sak som kan större mig är folk som fokuserar mer på mobilen än träning och därmed sitter och tar onödigt långa pauser mellan varje set. Störrande när man väntar på den maskinen eller redskap att träna med.

Det ser mest ut som att dom hellre hade velat vara hemma och slappa i soffan än att träna.
Citera
2022-12-19, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandyace
Stör mig något fruktansvärt på en arab på gymmet som har någon form av lurar som låter lika mycket utåt som in i hans öron. Etnisk mellanösternmusik är fruktansvärt när det blandas med västerländsk gymmusik.

Varför säger jag inte till? Jag orkar inte, är för gammal för o bråka.
Hade något likande med en kille som också hade bakgrund från mellanöstern som såg ut att vara 30+ och spelade svensk ghetto rap.
Detta via högtalare på telefonen med urkass kvalité

Ut med armarna som en kroppsbyggare trotts att han max kan ha vägt 70 kg på 170 cm med kulmage..

Vet inte om han hade något handikapp, men batteriet tog slut varav Aboooo! sedan gick han.
Som tur var de bara 10 minuter för mig, va dock lite småkul.
Citera
2022-12-19, 01:27
Medlem
Foliekavajs avatar
Killen som tror han kan använda alla stationer samtidigt, kör helt klart reps på en maskin och hävdar ändå att han också kör på bänken bredvid, kör på ett ställe åt gången ditt jävla ensambarn!
Citera
2022-12-19, 12:56
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nookie
Stör mig inte på något speciellt, men tränar dessutom på kvällen när det är väldigt lite folk så kan fokusera på mig själv utan att tänka på andra människor runt om mig.
Men en sak som kan större mig är folk som fokuserar mer på mobilen än träning och därmed sitter och tar onödigt långa pauser mellan varje set. Störrande när man väntar på den maskinen eller redskap att träna med.

Det ser mest ut som att dom hellre hade velat vara hemma och slappa i soffan än att träna.

Hur lång vila är onödigt länge enligt dig? Finns ju många studier som visar att 2-3 minutera vila är att föredr. Någon minut eller två längre vid tunga baslyft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in