2026-08-29, 14:45
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarmanGV
Jag har svårt för alla året runt besökare som svär när det kommer mycket folk i januari, kan det finnas bättre kunder som är med och betalar verksamheten året runt och sedan låter bli att vara i vägen i 11 månader.

Utan alla de skulle årskorten vara dyrare för de/oss som tränar året runt.
Bra tänkt! Jag tar också med mig den insikten.

Jag stör mig lite på folk som gör saker man lika gärna kan göra hemma med en bok eller ett mjölkpaket som vikt, eller helt utan vikter. Armhävningar, plankan, bulgarian split squat med 2-kilosvikter osv. men dessa har ju en tendens att försvinna snabbt och gör ju samtidigt mitt gymkort billigare.
Citera
2026-09-04, 17:32
Medlem
NiccoJs avatar
Sitter en fet babbekärring som tror att benpress maskin är en konditionsmaskin. Inga vikter alls o översta vikterna slår ihop var 5e sekund. Allt medan hon pratar i telefon på sitt ap-språk.
Citera
2026-09-05, 00:58
Medlem
slutbits avatar
Folk som traskar i trappmaskinen eller på löpbanden med hög lutning och samtidigt håller sig krampaktigt i handtagen.

Det är överdrivet att säga att jag stör mig på det men tycker det är lite festligt. Motsvarigheten hade kanske varit att köra viktade pull ups med support från gummiband.
Citera
2026-09-05, 01:02
Medlem
Alla de som måste filma eller ta av sina tröjor efter var och varannan maskin för att fotografera sig själva.
Citera
2026-09-05, 01:06
Medlem
Mobilscrollare som sitter o tar upp maskiner i evigheter.
Folk som kastar ner viktmagasinet så det ekar KLAAAAAAIIINK i hela lokalen och hugger i öronen.
Folk som tränar i strumpor.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Mobilscrollare som sitter o tar upp maskiner i evigheter.
Folk som kastar ner viktmagasinet så det ekar KLAAAAAAIIINK i hela lokalen och hugger i öronen.
Folk som tränar i strumpor.
Jag tränar i strumpor, är väl värre att träna barfota?
Citera
Idag, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tränar i strumpor, är väl värre att träna barfota?

Bara luffare som tränar i strumpor. Men vita knästrumpor är ok om du är tjej. Gärna med tighta minishorts till.
Senast redigerad av Al-Thar Idag kl. 01:49.
Citera
Idag, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Bara luffare som tränar i strumpor. Men vita knästrumpor är ok om du är tjej. Gärna med tighta minishorts till.
Jag är tjej och har inte skor på när jag tränar ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in