2021-02-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Stör mig på brudar som är där för att visa upp sig och ta selfies. Pumpa röven och ta kort på den, exempel: https://www.instagram.com/carolinaalmefelt/?hl=sv

Missta mig inte, det är en vacker dam med härlig röv som man gärna smakat på. Men fy fan så störigt med selfies på gym!
Förstår inte varför man måste posera sådär för att visa upp sig, det ser sjukt larvigt ut.
Citera
2021-02-27, 20:45
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Män (det är alltid män) som sitter vid en maskin och bara dricker vatten jättelänge! Längsta tiden jag har sett en snubbe bara sitta och dricka vatten va i en hel timme! Har ni inget vatten hemma eller?
Citera
2021-02-28, 15:23
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Samma javla spellistor med skitmusik pa for hog volym so man inte kan lyssna i sina lurar.

Just musiken stör jag mig på också. Fattar inte var dom hittar all denna skitmusik. Allt låter fan likadant. Låter som det är samma jävla brud som sjunger på alla låtar! Antar att det är för att fjäska för ungdomarna som dom spelar denna jävla dynga non stop
Citera
2021-03-11, 01:46
Medlem
SphincterAnis avatar
Folk som bara släpper vikterna (på kabel/maskiner) så att öronen sprängs.
Finns inget som ger mig så starka mördarblickar.
Citera
2021-03-11, 01:47
Medlem
SphincterAnis avatar
Folk som uppehåller squatsracksen i 45-60 minuter (jag skojar inte). Där gör de kanske 5-7 övningar innan de taggar.
Citera
2021-03-11, 01:49
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plopp123
Individer som kör utåtrotationer med hantel ståendes med armen längst sidan av kroppen, vilket inte tränar infraspinatus eller teres minor något p.g.a. belastningsriktningen.

Vilka muskler är det annars som bidrar till utåtrotationen i den rörelsen?
Bicepsen jobbar för att hålla upp vikten (den största belastningsriktningen som du förmodligen syftar på), men det sker ju även en rörelse i sidled.
Citera
2021-03-11, 01:53
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Just musiken stör jag mig på också. Fattar inte var dom hittar all denna skitmusik. Allt låter fan likadant. Låter som det är samma jävla brud som sjunger på alla låtar! Antar att det är för att fjäska för ungdomarna som dom spelar denna jävla dynga non stop
Det värsta är om det är tjockisen landsförrädaren Sara Larsson. Låter verkligen samma om och om igen.
Vidare alla spännarblattar fy fan vad äckligt.
Citera
2021-03-11, 01:53
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Folk som tror att de har ensamrätt på vikterna som hänger på sidan av t.ex smithmaskinen, bara för att just de råkar använda den. Otrevlig översittarstil, var ordet.

Gapflabbande, ja det måste tamefan sägas. Man står fan inte och berättar roliga historier på ett gym. Skärp er för fan, ni som håller på så.

Ytterligare folk som måste lära sig hålla igen truten är sådana som låter "åhhh, uhhh" och "tssssss" i varje rep.

Gubbjävlar som sitter nakna på bänkarna i omklädningsrummet och lämnar våta fläckar därefter, svinäckligt.

Fånstirrande. Skiljer inte på kåta tjejer eller avundsjuka ynglingar, lägg ned bara.

Fråga gärna om maskinen/whatever är ledig snart men sätt er för fan inte bredvid/mittemot och vänta medans ni suckar högt. Muppar!

Och ja, torka gärna av svett, magnesium och annan grisig sörja efter er.

Du måste gå till gymmet endast för att bli störd. Herregud.
Citera
2021-03-12, 04:31
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vilka muskler är det annars som bidrar till utåtrotationen i den rörelsen?
Bicepsen jobbar för att hålla upp vikten (den största belastningsriktningen som du förmodligen syftar på), men det sker ju även en rörelse i sidled.

Jag skulle mer tro det är axlar och biceps som jobbar exklusivt i den rörelsen...just för att belastningen är riktad nedåt och inte utåt. Vill man att rotatorkuffarna jobbar med hantel får man ligga på sidan.

Gör man samma övning ståendes med gummiband blir belastningen i rätt riktning då bandet drar armarna inåt och du kämpar mot det motståndet.
Citera
2021-03-12, 20:34
Medlem
Folk som inte hänger tillbaka vikterna. Fy fan för det.
Citera
2021-03-13, 15:58
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Folk som inte hänger tillbaka vikterna. Fy fan för det.

En utav de få saker jag verkligen stör mig på när det gäller allmänna gym. När jag ser vikter som ligger framme brukar jag ta reda på vem som var där sist, sen leta upp personen och be denne att lägga tillbaka allt.
Citera
2021-03-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Folk som bara släpper vikterna (på kabel/maskiner) så att öronen sprängs.

Och det är oftast de biffigaste/de som lyfter mest
som gör det. Ganska uppkäftigt.
Senast redigerad av Mustellaminuta 2021-03-13 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in