2013-10-04, 14:51
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneWarrior
Hej

Därför skickas det ofta i påsar, eller i väldigt små burkar.
Men du kan välja att få det skickat rekommenderat så får du en avi så får du hämta ut det på närmsta postombud.

Vill du ej har det rekommenderat (du måste visa ID när du hämtar ut det då) men ändå hämta ut det på postombud kan du be dem packa det i en stor kartong så det ej går in genom brevinkastet.

Det stämmer inte, om jag förstår dej rätt, det sista om att behöva visa leg bara för paketet är för stort.
Det har hänt flera ggr att det är eller ser för stort ut att gå igenom dörren, så tar det en extra dag, lappen kommer att brevet ska hämtas ut. Jag skriver brev här, då det räknas som det, paket upp till 2kg.
Man visar INTE leg vid uthämtning av brev, leg visas endast om det klassas som POST.
Ofta står det på lappen, att detta brev är för stort att delas ut. Jag har aldrig visat LEG bara för det inte fick plats i lådan.
Senast redigerad av jonnes 2013-10-04 kl. 14:53.
2013-10-06, 22:09
Medlem
Är dinprepp fortf gröna?
2013-10-07, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Är dinprepp fortf gröna?

Dom åkte dit för länge sen tror jag
2013-10-07, 20:47
Medlem
jonness avatar
fan vad snabbt roidshop försvann...
2013-10-08, 13:57
Medlem
Svettiss avatar
Är SL gröna nuförtiden? Någon som har koll? Kört MM förut men deras grejer är så jäkla klena. + Att jag hörde något om att de är röda nu?

Tack!
2013-10-08, 14:36
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Någn som kan gröna DK för Effedrin? De vill att man skickar pengar i förskott via postbrev.. Min åsikt är denna: Jag kan lika gärna bränna upp pengarna eftersom det är lika stor sannolikhet att de ger mig min beställning som att mina uppbrunna pengar återuppstår - Tills någon kan gröna, rekommenderar jag ingen att beställa därifrån.

Jag har handlat en del från dem sedan de startade, dock var det ett tag sedan nu. Körde både deras msj och Rohm och ingen var väl sådär fantastiska direkt. Nu verkar de dock ha tagit bort det från deras sida och gjort om sidan och endast stackers är kvar. De är riktigt fina, jag körde 1-2 st om dagen och trots frekvent användning tycker jag att de gjorde sitt jobb. Så har de inte blivit sämre på sistone så blir du säkert nöjd med dem.

Gröna lär de fortfarande vara. De har alltid gjort rätt för sig förr åtminstone.
2013-10-08, 16:11
Medlem
YngreHerres avatar
Toolbox, madman och apoteksboden fortfarande gröna och pålitliga.

DK tycker jag det är konstigt att dom har rabatt efter tidigare köp, kundlistor? Men dom har iallafall alltid levererat varor efter betalning så gröna är dom ju.
2013-10-08, 17:17
Bannlyst
Vilka shoppar skickar rek brev nu för tiden?
2013-10-09, 18:56
Medlem
Unniss avatar
Vart köper ni provirion? Vet att MM har, men är tveksam till märket Mir. Någon som testat MM.s provirion förresten?
2013-10-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Toolbox, madman och apoteksboden fortfarande gröna och pålitliga.

DK tycker jag det är konstigt att dom har rabatt efter tidigare köp, kundlistor? Men dom har iallafall alltid levererat varor efter betalning så gröna är dom ju.
Toolbox, madman är sten gröna. Apoteksboden har jag inte beblandat mig med på senare tid men dom bör va lika gröna som tidigare.
DK har troligen inte några kundlistor, på sin höjd mail lista isf för att kunna matcha in med tidigare beställare alt att man själv får nämna det för att få rabatten.
2013-10-09, 21:54
Medlem
sedans avatar
Fick idag kompensation av MrZ. Hade köpt ett gäng vialer av hans kassa batch Testo E och han ersatte hela gänget utan kostnad. Precis som det skall vara, med andra ord - men en av de få säljare som inte bråkar om det. Ingen hemlighet att jag gillar shoppen, och inte särskilt underligt heller.
2013-10-09, 23:00
Medlem
m3isters avatar
Är swed-store nere? tänkte göra en beställning, Kan någon posta länkarna till shopparna såsom MM alla här pratar om? vore schysst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in