Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Tycker du haft mer tålamod i det ärendet än 99.99% här inne skulle kunna uppbåda om du väntat i 15 veckor, tycker du gör helt rätt som hänger ut vid det här laget, säljaren hade ju kunnat reglera det hela genom att ge dig pengarna tillbaka istället för en massa ursäkter..
Jo, du har helt rätt såklart, samma sak mina polare som är med på beställningen säger.
Fick dock mail igår av dem och de instämmer själva i hur oseriösa de varit i denna order och ber om ursäkt även fast de förstår jag har svårt att ta till mig den.
Och de lovade att kompensera för den totalt orimliga väntan.
Så länge det bara är snack så tar jag inte ut något, men denna säljare har alltid skött sina kort perfekt förut, och jag vill gärna tro det är så att de helt enkelt haft sanslösa problem på sistone och det har helt oacceptabelt drabbat mig som kund.
Men då de väljer att helt stå för sina misstag och lovar kompensera mig för väntan och att det inte kommer bli någon scam väljer jag att respektera sekretessen oss emellan ett tag till och avvakta och se om de lever upp till sina ord denna gång.
Men i praktiken har du helt rätt, att ta betalt och inte leverera varor på fyra månader är oseriös och åt helvete.
Men eftersom jag varit 100 procent nöjd med dem alltid tidigare väljer jag att ge dem chansen att rätta till allt istället för att hänga ut dem och skapa mer osämja.
Men visst, händer inget nu <heller får jag ju återkomma i ämnet.
Jag kan vara naiv som litar på det senaste löftet för vilken gång i ordningen....
Är tyvärr en djungel detta, vilket jag om inte annat märker nu närn jag skall köpa tillväxt. Att veta vad som är bra, äkta och vilken tillverkare som är pålitlig är fan inte enkelt......
Önskar en trevlig helg dessutom.