2012-09-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Är inte registrerad där tyvärr men det är kanske inte för knepigt att bli eller?

Vill lita på säljaren, min förra säljare fanns bade här och hushboard men är numera en scammer som blåst mig på 10 000 kr vilket känns som jag vill undbvika upprepas.

Men tackar för ditt svar.

Häng ut han under scammer avdelningen på hushboard. Alla scammer-parasiter ska utrotas!!!
2012-09-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
Häng ut han under scammer avdelningen på hushboard. Alla scammer-parasiter ska utrotas!!!

Jag kommer göra det efter helgen.
Har köpt hos säljaren flera gånger och det har varit kanonservice varje gång.

Nu har det dock gått åt skogen, beställde bland annat anavar och annat fgör polare INNAN sommaren, och betalade för 15 veckor sedan.

Har inte fått en enda anavarkapsel till dags dato, däremot flertalet mail med löften om att ingen blåser någon och att det skall skickas och förklaringar gällande det ena och det andra varför det blivit försenat.

Jag har lovat att inte gå ut med säljarens namn publikt tidigare då de vill hålla låg profil, det har jag respekterat, och kommer respektera det till efter helgen.

Men ursäkter och förklaringar är ointressanta anser jag när en säljare tar betalat för varor och fyra månader senare inte levererat dem.

Så händer inget drastiskt i helgen blir jag illa tvungen att hänga ut dem. För det är inte okej att sitta på pengar i 4 månader utan att leverera till sin kund, oavsett löften om att inte blåsa kunden.

Trevlig helg.
2012-09-21, 17:08
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Dbol

Lyka vs Malay

Vem vinner fighten?
Senast redigerad av kruxifluxdelux 2012-09-21 kl. 17:22.
2012-09-21, 20:32
Medlem
Augustbeasts avatar
swed-store är rätt tröga när det gäller kontakt, har haft en enda konversation med honom och han frågar oroligt hur mycket jag satt in och vad jag beställt som om han inte har hört talas om mig innan...
2012-09-22, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag kommer göra det efter helgen.
Har köpt hos säljaren flera gånger och det har varit kanonservice varje gång.

Nu har det dock gått åt skogen, beställde bland annat anavar och annat fgör polare INNAN sommaren, och betalade för 15 veckor sedan.

Har inte fått en enda anavarkapsel till dags dato, däremot flertalet mail med löften om att ingen blåser någon och att det skall skickas och förklaringar gällande det ena och det andra varför det blivit försenat.

Jag har lovat att inte gå ut med säljarens namn publikt tidigare då de vill hålla låg profil, det har jag respekterat, och kommer respektera det till efter helgen.

Men ursäkter och förklaringar är ointressanta anser jag när en säljare tar betalat för varor och fyra månader senare inte levererat dem.

Så händer inget drastiskt i helgen blir jag illa tvungen att hänga ut dem. För det är inte okej att sitta på pengar i 4 månader utan att leverera till sin kund, oavsett löften om att inte blåsa kunden.

Trevlig helg.

Tycker du haft mer tålamod i det ärendet än 99.99% här inne skulle kunna uppbåda om du väntat i 15 veckor, tycker du gör helt rätt som hänger ut vid det här laget, säljaren hade ju kunnat reglera det hela genom att ge dig pengarna tillbaka istället för en massa ursäkter..
2012-09-22, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Tycker du haft mer tålamod i det ärendet än 99.99% här inne skulle kunna uppbåda om du väntat i 15 veckor, tycker du gör helt rätt som hänger ut vid det här laget, säljaren hade ju kunnat reglera det hela genom att ge dig pengarna tillbaka istället för en massa ursäkter..

instämmer till fullo. Vill han inte göra rätt för sig efter 10+ veckor, kommer han inte vilja det efter 20+ heller..

My 2 cents/N
2012-09-22, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Kan någon tips om någon/några gröna inrikes butiker som säljer North-star eller Anapolon. Är ute efter Dianabol eller Anadrol. PMa om ni inte vill skriva här.

Mvh

Hej!
Sthlm live kör med northstar o har anapolon 50mg(turkiska)
hoppas att det va svaret du sökte.

MVH
Nerobol5
2012-09-22, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
instämmer till fullo. Vill han inte göra rätt för sig efter 10+ veckor, kommer han inte vilja det efter 20+ heller..

My 2 cents/N

Håller med,har väntat länge ngra gånger jag kört från utlandet,men 4månader är jävligt låg tid,har man blivit lovad gång på gång o ej händer ngt alls=ej ett bra tecken!

Jävla tråkit att dessa saker händer,hoppas att ställenasom är o varit gröna ett tag nu fortsätter med detta=vore jävligt tråkigt annars+i det stora hela så gör alla mera pengar på att posta saker som de har än att blåsa folk en kort stund,så de som har preppen postar dem då de själva vet att de gör mera cash i långa loppet på att vara gröna än att blåsa folk en kort stund(men tyvär så händer dessa saker ibland på ställen som funnits tidigare oxå,kommer nog tyvär hända igen oxå o det är lika bra att lägga upp personen/stället/emailen att de ej är reko/gröna längre så andra slipper råka ut för samma skit som personen i fråga nu gjort genom att ej få sina saker för 10lapp,de pengarna är iaf rätt kännbar förlust i prepp väg+kan förstöra för en rejält om man nu sitter o fixar ihop allt man behöver för sin kommande eller pågående kur!

Hoppas att det löser sig,men verkar ju tråkigt nog ej göra detta vilket är väldigt tråkigt för stackaren som råkat hamna i en situation som denna!

Har själv råkat ut för liknande,men lyckligtvis så var det många år sedan nu,men jävla smått frustrerande att sitta o vänta med emails man får som lovar o lovar hela tiden,lägga upp vem det är börjar nu vara alternativet!

MVH(jävligt tråkigt för dig att råka ut för detta)

Nerobol5
2012-09-22, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Hej!
Sthlm live kör med northstar o har anapolon 50mg(turkiska)
hoppas att det va svaret du sökte.

MVH
Nerobol5

Hej!
Kollade precis på sthlm lives hemsida efter email adressen=sidan är ej öppen längre/stod ngt om att sidan ej blivit betald eller ngt liknande=så frågan är just nu om de som väntar på saker osv kommer att få dem(kanske endast skitit i sin hemsida då de ej använt den på länge andå,men man vet tyvär aldrig om detta kan vara ett tecken på ngt annat oxå???)
2012-09-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Jo, du har helt rätt såklart, samma sak mina polare som är med på beställningen säger.

Fick dock mail igår av dem och de instämmer själva i hur oseriösa de varit i denna order och ber om ursäkt även fast de förstår jag har svårt att ta till mig den.

Och de lovade att kompensera för den totalt orimliga väntan.

Så länge det bara är snack så tar jag inte ut något, men denna säljare har alltid skött sina kort perfekt förut, och jag vill gärna tro det är så att de helt enkelt haft sanslösa problem på sistone och det har helt oacceptabelt drabbat mig som kund.

Men då de väljer att helt stå för sina misstag och lovar kompensera mig för väntan och att det inte kommer bli någon scam väljer jag att respektera sekretessen oss emellan ett tag till och avvakta och se om de lever upp till sina ord denna gång.

Men i praktiken har du helt rätt, att ta betalt och inte leverera varor på fyra månader är oseriös och åt helvete.

Men eftersom jag varit 100 procent nöjd med dem alltid tidigare väljer jag att ge dem chansen att rätta till allt istället för att hänga ut dem och skapa mer osämja.

Men visst, händer inget nu <heller får jag ju återkomma i ämnet.
Jag kan vara naiv som litar på det senaste löftet för vilken gång i ordningen....

Är tyvärr en djungel detta, vilket jag om inte annat märker nu närn jag skall köpa tillväxt. Att veta vad som är bra, äkta och vilken tillverkare som är pålitlig är fan inte enkelt......

Önskar en trevlig helg dessutom.
2012-09-22, 13:39
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Nu var det ju ett bra tag sen man införskaffade "muskelgodis" så man hänger ju inte med längre, var man skall skicka efter, vilka som är att lita på, vilka som har torskat etc etc...

Vilka sidor är det som är gröna "nowadays" och som gäller nu ?
2012-09-22, 15:56
Medlem
juicejunkys avatar
Jag ska om ett par veckor starta min nästa blast. Tanken är att det ska vara testp o Tren a.
Jag har hemma ett par vialer Trena från RR, utan etiketter samt med påstådda 250mg/ml.
Jag känner mig lite skeptisk till dessa vialer, så därför undrar jag om nån annan möjligtvis har testat tren a från RR???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in