2013-02-26, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
S-live? De har från northstar.

Hej!
tänkte passa på att fråga när det ändå står om sthlmlive shoppen om deras anapolon(de i karta=turkiska om jag ej ser fel??)=bra eller ej"ngn borde ha hunnit testa dessa vid det här laget tycker jag och är intresserad själv av just dessa pågrund av bra resultat osv sedan tidigare när jag fick in dessa från turkiet direkt av en polare som va där på semester o "semester shoppade"men det va dock runt 2009-2010 ngn ggr så det är ett tag sedan+läst en massa om att de kopieras osv!

även deras proviron som de har i lager+testot undrar jag hur kvaliten är på hos de gamle rävarna som varit med en stund i gamet nu vid det här laget!
(proviron=Gen PharmaCom eller north star??)vilket märke föredrar ni personligen av dessa 2 olika tillverkare av en av mina favorit orala under en bulk kur(alltid funkat utmärkt med proviron till bulken då jag ibland fått extrema mängder vätska/ödem som slutat i att det klämmer på nerverna så armarna domnar biort osv=ej så direkt trevligt skulle jag kunna nämna av erfarenhet när man vaknar på morgonen!!

Men all info om Gen PharmaCom+northstar+anapolon abdi ibrahim som de har i kartor är info av alla slag välkomnade och helst innom närmsta dagarna då jag planerar att fixa in ett gäbg av diverse olika saker under veckan helst så man kan komma igång ordentligt efter mitt långa långa upehåll som man är bra trött på vid det här laget!!!

MVH+Stort tack för alla svar på mina funderingar!!

Nerobol5
2013-02-26, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Gör du så.. jag är glad iallfall..

Hur vet du att det ligger många ärenden hos tullen förresten, jobbar du där?

Hur vet du att jorden är rund och inte platt?

För att vara lite mer seriös =)

Vet flera personer som är drabbade. Minst 3-4 st i min bekantskap.

Mvh
2013-02-26, 17:09
Medlem
Är det någon som har koll på vad som har hänt med apoteksboden? De svarar inte direkt på mail
2013-02-26, 18:41
Medlem
juicejunkys avatar
Lägger en gröning på MrZ!
2013-02-26, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwasiman
Är det någon som har koll på vad som har hänt med apoteksboden? De svarar inte direkt på mail

Det kommer ska du se!
2013-02-26, 22:39
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwasiman

Ja snackade me dom förra veckan o väntar på paket så ja hoppas verkligen inte de hänt nått.

Dom sa iof att deras EO-fria testo e inte fanns i lager men skulle komma in i dagarna o de låter ju uderligt iom att dom nyss lagt ut att dom har EO-fri testo E.....

Har betalat o fick sista mailet den 19 feb.
När mailade du dom?
2013-02-27, 14:58
Medlem
Hallå, jag tänkte köpa lite gott, blir nog en beställning på en rätt bra summa.
Bland det jag letar efter finns Galenika, något jag fann på; http://krigaren.webs.com/

Är han grön? Finns det galenika på andra internetbutiker?
2013-02-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuX
Hallå, jag tänkte köpa lite gott, blir nog en beställning på en rätt bra summa.
Bland det jag letar efter finns Galenika, något jag fann på; http://krigaren.webs.com/

Är han grön? Finns det galenika på andra internetbutiker?

Grön, det är heavy.

Vart köper ni gossar Anahexia? Kompis fick fakes häromdan.
2013-02-27, 17:39
Medlem
Spliffmeisters avatar
Nolvadexen trillade just hem från goldpharma.com så de går att lita på fortfarande..
2013-02-27, 19:34
Medlem
DJdarknesss avatar
Nån som beställt verktyg från galne mannens sida?
Tydligen ett samarbete mellan dom men undrar om nån har erfarenhet av dom.
Får inget svar nämligen.
Måste ha in verktyg typ igår

Mvh
2013-02-28, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melik
Undrar samma!

www.mzstore.org Phenom Tbol.. Riktigt bra grejer, och en av dom grönaste säljarna på planeten.

Mvh
2013-02-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
www.mzstore.org Phenom Tbol.. Riktigt bra grejer, och en av dom grönaste säljarna på planeten.

Mvh

Hej!
detta är tyvär 1a gången jag hört talas om denna shoppen o tänkte höra lite snabbt om ngn är online under närmaste 2dygnen innan jag måste få iväg en order på prepp till kuren så man får hem sakerna oxå ngn ggr!
PHEONOM ORALA VIP-Oxar 10mg/100st(antar att de menar anadrol??,hur pass bra är stället i grönat läget+hur pass snabba är de med att få iväg sakerna när man väl pyntat allt man skall ha??)

Som sagt aldrig hört talas om shoppen tidigare så det är anledningen att jag frågar som hastigast om ngra andra använt stället o vad ni tyckte om deras prepp i kvalitets mässig åsikt osv!!

Hade en adress till en som körde med endast galenika privat o sedan shopp,har slarvat bort adressen o skall kolla om jag kan hitta hans nickname o testa om mr.K tar imot svar,annars så får jag nog leta en stund,han va iallafall snabb och pålitlig när jag beställde genom brudens adress osv!
så skulle va kul o komma i kontakt då han hade äkta o bra galenika som funkade som det skulle i jämförelse med de satans egyptiska cidotestionen som går att diskutera hur det ligger till med doseringen i dem(i regel så ca 25-50% mer än vad jag brukar använda för samma resultat,dock så verkar det skilja sig om jag fixat cidon inrikes eller utrikes shoppar så=??? kopior i sverige som med nile sustanon kanske???

MVH

Nerobol5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in