Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
S-live? De har från northstar.
Hej!
tänkte passa på att fråga när det ändå står om sthlmlive shoppen om deras anapolon(de i karta=turkiska om jag ej ser fel??)=bra eller ej"ngn borde ha hunnit testa dessa vid det här laget tycker jag och är intresserad själv av just dessa pågrund av bra resultat osv sedan tidigare när jag fick in dessa från turkiet direkt av en polare som va där på semester o "semester shoppade"men det va dock runt 2009-2010 ngn ggr så det är ett tag sedan+läst en massa om att de kopieras osv!
även deras proviron som de har i lager+testot undrar jag hur kvaliten är på hos de gamle rävarna som varit med en stund i gamet nu vid det här laget!
(proviron=Gen PharmaCom eller north star??)vilket märke föredrar ni personligen av dessa 2 olika tillverkare av en av mina favorit orala under en bulk kur(alltid funkat utmärkt med proviron till bulken då jag ibland fått extrema mängder vätska/ödem som slutat i att det klämmer på nerverna så armarna domnar biort osv=ej så direkt trevligt skulle jag kunna nämna av erfarenhet när man vaknar på morgonen!!
Men all info om Gen PharmaCom+northstar+anapolon abdi ibrahim som de har i kartor är info av alla slag välkomnade och helst innom närmsta dagarna då jag planerar att fixa in ett gäbg av diverse olika saker under veckan helst så man kan komma igång ordentligt efter mitt långa långa upehåll som man är bra trött på vid det här laget!!!
MVH+Stort tack för alla svar på mina funderingar!!
Nerobol5