2015-08-07, 08:30
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
hm varför är jag inte förvånad att gammelmedia inte har kontrollerat vad det är för en prick, utan köper hans snyfthistoria rakt av

Den klassiska regeln är att man aldrig faktakollar en bra story
Citera
2015-08-08, 10:27
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classicsweet
Mer info om Hassan Saad:
http://www.exponerat.net/svensk-terrorist-forelaser-om-integration%E2%80%8F/

Vilket stjärnskott!
Man får väl ta deras (Exponerats) journalistik med en nypa salt, men något i mig får mig ändå att tro på att deras bakgrundskontroll är noggrannare än gammelmedias.
Citera
2015-08-08, 12:38
Medlem
De är ju negrer, så vad är problemet?
Citera
2015-08-08, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlanko
De är ju negrer, så vad är problemet?
Man behöver inte säga det till dom för det, precis som man inte säger tjockis till en tjockis. Oartigt.
Citera
2015-08-09, 00:43
Medlem
Man kan tycka vad man vill om dessa människor, jag gillar dom inte men att nedvärdera och kalla dom saker ger jag inte mycket för. Är vänlig till de visar att de inte är värda någon vänlighet, man kan ge dom en chans i alla fall. Dock så tar man en risk om man är vänlig, de börjar se en som en vän och ska börja snacka en massa så fort man ses, man förstår knappt någonting men får spela med. De flesta av denna typ är ganska oförargliga, men ingen höjdare att bo granne med om man vill ha lugn och ro, de menar inget illa dock, de förstår bara inte bättre. Men inte fientliga likt araben i alla fall.
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-08-09 kl. 00:48.
Citera
2015-08-09, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Man behöver inte säga det till dom för det, precis som man inte säger tjockis till en tjockis. Oartigt.

Än värre om man har en medfödd defekt. De flesta med övervikt kan ju förbättra situationen med ändrade kost- och träningsvanor.
Citera
2015-08-09, 02:01
Medlem
bithaxs avatar
Dom gör väl ingen skada.
Har inget större problem med invandrare som inte beter sig som babbar ärligt talat.
Jag fattar inte varför ni har det.

Att begränsa invandringen tycker jag är en annan sak, det handlar om att det skall vara rimligt ekonomiskt. Som det är just nu så fungerar det inte. Vi kan inte ge alla dem som kommer hit en dräglig tillvaro utan att det blir problem.
Senast redigerad av bithax 2015-08-09 kl. 02:05.
Citera
2015-08-09, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Dom gör väl ingen skada.
Har inget större problem med invandrare som inte beter sig som babbar och apor ärligt talat.
Jag fattar inte varför ni har det.

Det vore väl rimligt som del av repotaget att fråga en svensk i området, anonymt om inte annat, vad som kan ha föranlett att det samlats ihop en lista med underskrifter kanske?

Jag är rätt övertygad om att det inte stod så här på lappen: "Vi vill att familjen XXXX skall flytta för att de är negrer. Undertecknat av: ...."

Folk har säkert stört sig på att den här familjen varit väldigt "ointegrerade" för att uttrycka det snällt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in