2015-08-04, 11:19
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classicsweet
Mer info om Hassan Saad:
http://www.exponerat.net/svensk-terrorist-forelaser-om-integration%E2%80%8F/

hm varför är jag inte förvånad att gammelmedia inte har kontrollerat vad det är för en prick, utan köper hans snyfthistoria rakt av
Citera
2015-08-04, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
hm varför är jag inte förvånad att gammelmedia inte har kontrollerat vad det är för en prick, utan köper hans snyfthistoria rakt av

En dementi på SVT vore kanske lämpligt. Han har noll trovärdighet.
Citera
2015-08-04, 14:02
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Med reservation för att man ska ta anonyma uppgifter med en nypa salt är det intressant att läsa hur en journalist bemötte uppgifterna 2011.

Det står i slutet av det långa inlägget:
(FB) Ny negerchock: "De ropar neger efter oss hela tiden" - somalier under attack!
Citera
2015-08-04, 14:39
Medlem
retepm.s avatar
Citat:

Sånt har aldrig intresserat dom. De vill bara utmåla svenskar som rasister.
Citera
2015-08-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av classicsweet
En dementi på SVT vore kanske lämpligt. Han har noll trovärdighet.
Förmodligen har han ljugit ihop alla sina historier också.
Citera
2015-08-04, 16:19
Medlem
Läser TS inlägg, barn kallar andra för " gris "
Citera
2015-08-04, 17:25
Medlem
Luzurs avatar
Alltså, svenskar som helt öppet skriker neger och även samlar in en namninsamling för att få bort en somalisk familj i dagens Sverige? samma Sverige där det dras upp stora 4 sids-artiklar så fort nånting minsta lilla rasistiskt händer, speciellt om det går att på nått sätt få in SD i den också?

Låter väldigt otroligt iom att svenskar hellre vanligtvis knyter näven i fickan än får sig själv utpekad som rasist?

Aschberg och AFA sitter väl redan på bussar på väg dit, gissar jag.
Citera
2015-08-06, 08:54
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Du hatar dem, såpass grova dina generaliseringar är;
Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula. Du kanske bör kolla upp definitionen av hat innan du fumlar bort den. Stanna till och tänk efter.

Intressant att se hur du kom in på islamistiska terrorister av det här, nu har jag inte källor på det här, men jag tvivlar starkt på att negrer är i stor majoritet när det kommer till islam; finns nog minst(?) lika många kristna också.

Seriöst nu, titta tillbaka på tråden och läs igenom det som skrivits och stanna upp, om bara för en sekund, och fråga dig om det är OK för civiliserade människor att resonera såhär, oavsett anledning?

Ni är förblindade av hat, och kommer sprida er illasinnade och felaktiga propaganda till andra med minst lika svagt förstånd som ni har. På så sätt kör ni det här landet i botten.

Precis. Men efter att landet/folket har gatt igenom botten och levt det ett tag sa kanske ni kan ga vidare fran hat och rasism. Just nu verkar det hopplost.
Fundera pa lamna landet,det kommer bara bli kallare,fattigare och kargare.
Speciellt for solens skull.
Citera
2015-08-06, 09:00
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Vid samma tidpunkt som alla negrer är vita.

Hmmm tror nog det ar alla vita som kommer bli svarta. Eller?
Citera
2015-08-07, 00:11
Medlem
Citat:

Visst kan det vara en snyfthistoria, men det kan lika väl vara en riktig historia. Frågan är ju varför folk ropar sånt här överhuvudtaget? Att det skulle hända hela tiden är ju inte så troligt, beror väl lite på vad man menar med "hela tiden" i och för sig också, men att det skulle ske på daglig basis, knappast.
Citera
2015-08-07, 07:02
Medlem
Langnasas avatar
Har lite svårt att tro på det. Svenskar har för mycket att förlora på det, du kan knappt gå ut med att du röstar på SD utan att riskera att förlora jobbet eller delar av vänskapskrets eller familj, ett parti som ej är rasitiskt på något vis. Att då våga skrika "neger" och riskera att både bli straffad och stämplad som rasist med allt vad det innebär, njaaa.

För något år sen råkade jag höra en intervju med nån svart som sa sig upplevla rasism hela tiden, när reporten frågade om något exempel på detta, då blev det tyst ett tag och sen svarade personen "jaa.. alltså.. man kan se det typ på blicken och så.." Personen trodde väl inte att frågan skulle ställas och hade inte ens förberett en bra historia.

Man får även tänka på att det är ovanligt att flyktingar har direkt jättebra koll på våra lagar. De jag lärt känna genom åren har sagt en del roliga saker där man fått förklara hur det ligger till. Ofta verkar dom tro att det är som på amerikansk film eller sånt de snappat upp från amerikansk media, att man kan bli miljonär genom att stämma någon person te.x. Hade speciellt en vän (som blivit av med flera av sina ägodelar när polisen skulle utvisa honom, vilket sedan ej verkställdes), han pratade hela tiden om hur rik han skulle bli eftersom han skulle stämma Polisen för stöld (lite skor och sånt som försvann för honom) osv. En miljon minst trodde han att han skulle få. Snacka om koll..
Senast redigerad av Langnasa 2015-08-07 kl. 07:29.
Citera
2015-08-07, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langnasa
Har lite svårt att tro på det.. svenskar har för mycket att förlora på det, du kan knappt gå ut med att du röstar på SD utan att riskera att förlora jobbet eller delar av vänskapskrets eller familj, ett parti som ej är rasitiskt på något vis. Att då våga skrika "neger" och to.m riskera att bli straffad och stämplad som rasist, njaaa.

För något år sen råkade jag höra en intervju med nån svart som sa sig upplevla rasism precis hela tiden, när reporten frågade om något exempel på detta, då blev det tyst ett tag och sen svarade personen "jaa.. alltså.. man kan se det typ på blicken och så.."

Att titta på en invandrare ÄR rasism. Man förtrycker dem med sin vita blick. När ska folk lära sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in