2011-10-26, 23:51
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Jag bor hellre med "negrer" eller mörkhyade som jag föredrar att kalla dem (då jag är en civiliserad människa) än med massa rasister. Det finns en anledning varför ni läser utbildningar som industri eller fordon eller jobbar på en lokal industri som tillverkar betongväggar, bär tröjor med svenska flaggan och röstar på Sverigedemokraterna. Ni är idioter, ni vet inte bättre. Ni är avundsjuka för att ni är så otroligt misslyckade människor som måste skylla eran uselhet på något annat.

Jag påstår inte att allt är perfekt med invandringen i Sverige, men inte fan beter jag mig som en idiot. Det är nästan så man kan jämföra judeförföljelsen med muslimer snart.

Då är jag tvärtom dig. jag bor hellre med människor som inte kastar sten på brandbilar, ambulanser, bussar eller trakaserar flickor genom att skrika hora osv efter dem.

Till skillnad från dina negrer eller mörkhyade jobbar vi i alla fall, istället för att tjuva och knarklanga på nätterna och lyfta bidrag på dagarna. Dessutom så får vi bära vilka kläder vi vill, det kan man ju inte säga om dina framtida grannar. Allah kan ju bli arg, och tänk på Hedern, inte vill dina grannar att deras dotter ska få ha kort kjol och kanske tom en pojkvän? Då ska hon "ramla ut från balkongen" Kanske Din balkong? För du är ju ingen idiot du...
Citera
2011-10-26, 23:58
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Kan någon svara på varför vi ska ha zebrajagande lejonskrämda våldtäktsbenägna och kvinnoförnedrande negrer i det här landet. Vad är nyttan med det? Var finns den samhälleliga ekonomiska nyttan? Det är ju bara en belastning för våra kvinnor. Det är dem som får ta smällen när makten har bestämt att ett land ska berikas med annan kultur.

Ju fler negrer desto fler kvinnor som ligger söndertrasade i parker och trappuppgångar.
Citera
2011-10-27, 00:04
Medlem
Crawzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Ja det kan jag. Rasism behöver inte vara hat. jag hatar inte negrer. Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula.

Jag vill inte ha dem här helt enkelt.

Fundamentalistiska terrorister hatar mig, och mitt kristna leverne. De vill se min fru i nån form av niqab, hijab, burka eller vad fan det nu kallas. De vill döda mig för jag är en otrogen hund osv. Där kan du hitta hat.

Men inskränkt (feg) som du är bryr du dig väl inte om sånt, för det plockar man väl inte "jag är en negerkramare-poäng" på i dina "akademiska" kretsar.

Du hatar dem, såpass grova dina generaliseringar är;
Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula. Du kanske bör kolla upp definitionen av hat innan du fumlar bort den. Stanna till och tänk efter.

Intressant att se hur du kom in på islamistiska terrorister av det här, nu har jag inte källor på det här, men jag tvivlar starkt på att negrer är i stor majoritet när det kommer till islam; finns nog minst(?) lika många kristna också.

Seriöst nu, titta tillbaka på tråden och läs igenom det som skrivits och stanna upp, om bara för en sekund, och fråga dig om det är OK för civiliserade människor att resonera såhär, oavsett anledning?

Ni är förblindade av hat, och kommer sprida er illasinnade och felaktiga propaganda till andra med minst lika svagt förstånd som ni har. På så sätt kör ni det här landet i botten.
Citera
2011-10-27, 00:06
Medlem
Citat:
Då är jag tvärtom dig. jag bor hellre med människor som inte kastar sten på brandbilar, ambulanser, bussar eller trakaserar flickor genom att skrika hora osv efter dem.

Till skillnad från dina negrer eller mörkhyade jobbar vi i alla fall, istället för att tjuva och knarklanga på nätterna och lyfta bidrag på dagarna. Dessutom så får vi bära vilka kläder vi vill, det kan man ju inte säga om dina framtida grannar. Allah kan ju bli arg, och tänk på Hedern, inte vill dina grannar att deras dotter ska få ha kort kjol och kanske tom en pojkvän? Då ska hon "ramla ut från balkongen" Kanske Din balkong? För du är ju ingen idiot du...

Du är väldigt generell du. Och vad folk bär för kläder stör dig för att? Du är en trångsynt rasist, så var det! Som sagt du är osäker på dig själv som person och måste ta ut din ilska över andra, låt oss angripa invandrarna som redan är så pass svaga. Smek inte din Svastika-tatuering allt för mycket i natt när du ska sova.
Citera
2011-10-27, 00:13
Medlem
MoogBeats avatar
Jag förstår verkligen familjernas situation. Jag vill inte heller bo med negrer och speciellt inte med somalier i närheten. Så jag klandrar inte människor för att de uttrycker sina känslor genom verbala attacker mot somaliesuggan. Men det bästa vore naturligtvis om de boende istället lägger sin energi på att målmedvetet och effektivt arbeta politiskt och opinionsbildande för att få till en storskalig repatriering av alla somalier. Jag antar att namnunderskrifterna är ett steg i rätt riktning, men det krävs mycket mer än så.
Citera
2011-10-27, 00:19
Medlem
Som det nämns 25 gånger redan... Hon blir trakasserad och tvingas polisanmäla, hennes barn kan inte leka hemma längre, jobbigt i skolan, men de trivs?

"Mina grannar hatar mig, jag hör ständigt glåpord, namninsamlingar på att jag ska flytta, anmälningar till sociala, min man är mest borta och arbetar, mina ungar vill inte vara ute längre... Men vi trivs här"

Liknelse:
Jag vill inte dö, har hört att man dör snabbt om halspulsådern kapas av" *Tar kniv kapar halspulsådern*. "Som sagt, ville inte dö"...
Fattar ni den dåliga liknelsen?
Citera
2011-10-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Mat vore en ide för att gjuta olja på vågorna.

Erfarenheten visar att det är mer som förenar än som skiljer oss människor åt. En gårdsfest med mat och dans kunde bli ett första steg.

Vad vore Sverige utan pizza, kebab och falaffel?

Vi kan importera recepten inte kockarna!
Problem löst var de så svårt?
Citera
2011-10-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjärilsbalsam
Du befinner dig i vårt land. Vi har rätt att kalla dig neger. Åker vi till ditt hemland kan du kalla oss vitingar och visa oss att vi inte är välkomna som medborgare. Det är helt okey, för då är det ditt land och dina regler..!

Enligt lag så får du inte kalla folk för neger, men jag får kalla dig för viting.

Svenskarnas land och svenskarnas regler, inte dina. Återgå till wow.
Citera
2011-10-27, 00:25
Medlem
EmilEfterblivens avatar
Citat:
niggern avslutar att hon trivs "här" men då ska hon väl för helvete inte klaga heller. Det finns ju liksom ingen anledning till det om man nu trivs vill säga.

Hon får helt enkelt ta den svenska traditionsenliga rasismen om hon ska bo kvar, och hålla käften som den tredje klassens människa hon är. Annars så kan hon flytta till det skitland hon en gång utgått ifrån.

För övrigt är det bra jävla konstigt att göra reportage i tidningen om att några smutsiga niggers blir retade, när det fanemej inte skrivs om när svenskar blir kallade horungar, horor osv, av invällande niggers, alibabbar och andra bidragstagande parasiter från u-länderna som kallas "arab-världen"

//SS

Så bara för att man trivs får man per automatik inte klaga?

För övrigt håller du en otroligt låg ton.

Men ska jag vara ärlig tycker jag synd om dig.

MVH Emil
Citera
2011-10-27, 00:27
Medlem
rimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Va?

Gör dom verkligen det?

Oundvikligt är det inte alls. Det som skapar rasism är okunskap, fördomar och förutfattade uppfattningar om andra människor. Dessa verklighetsfrånvända vyer krossas när man får en personligkontakt med en muslim, det vill jag lova.

Då kan du komma hit där jag bor och sedan ta en titt på krogen/nattklubbar på kvällen och se hur dessa beter sig..
Sedan kan jag garantera att DU kommer ändra åsikt.
Citera
2011-10-27, 00:28
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Du är väldigt generell du. Och vad folk bär för kläder stör dig för att? Du är en trångsynt rasist, så var det! Som sagt du är osäker på dig själv som person och måste ta ut din ilska över andra, låt oss angripa invandrarna som redan är så pass svaga. Smek inte din Svastika-tatuering allt för mycket i natt när du ska sova.

Har du redan glömt vad du nyss skrev?

Citat:
Jag bor hellre med "negrer" eller mörkhyade som jag föredrar att kalla dem (då jag är en civiliserad människa) än med massa rasister. Det finns en anledning varför ni läser utbildningar som industri eller fordon eller jobbar på en lokal industri som tillverkar betongväggar, bär tröjor med svenska flaggan och röstar på Sverigedemokraterna. Ni är idioter, ni vet inte bättre. Ni är avundsjuka för att ni är så otroligt misslyckade människor som måste skylla eran uselhet på något annat.

Jag påstår inte att allt är perfekt med invandringen i Sverige, men inte fan beter jag mig som en idiot. Det är nästan så man kan jämföra judeförföljelsen med muslimer snart.

Du påstår ju att rasister läser på industri eller fordon eller jobbar på en betongfabrik(Den som står för trångsyntheten är ju du. ). Vi bär vissa sorts tröjor (kläder som stör dig?)

Jag är inte osäker på mig själv. Jag kan kalla mig för rasist om du mår bättre av det, men jag är fanimej inte en nazist, det ska du ha jävligt klart för dig.
Citera
2011-10-27, 00:29
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madja
Enligt lag så får du inte kalla folk för neger, men jag får kalla dig för viting.

Svenskarnas land och svenskarnas regler, inte dina. Återgå till wow.

I såna fall en fånig lag som inte är värd att respekteras. Liksom de inte respekterar våra lagar och normer. Som t.ex. att inte skita i trapphuset och odla potatis mellan golvplankorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in