Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Ja det kan jag. Rasism behöver inte vara hat. jag hatar inte negrer. Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula.
Jag vill inte ha dem här helt enkelt.
Fundamentalistiska terrorister hatar mig, och mitt kristna leverne. De vill se min fru i nån form av niqab, hijab, burka eller vad fan det nu kallas. De vill döda mig för jag är en otrogen hund osv. Där kan du hitta hat.
Men inskränkt (feg) som du är bryr du dig väl inte om sånt, för det plockar man väl inte "jag är en negerkramare-poäng" på i dina "akademiska" kretsar.
Du hatar dem, såpass grova dina generaliseringar är;
Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula. Du kanske bör kolla upp definitionen av hat innan du fumlar bort den. Stanna till och tänk efter.
Intressant att se hur du kom in på islamistiska terrorister av det här, nu har jag inte källor på det här, men jag tvivlar starkt på att negrer är i stor majoritet när det kommer till islam; finns nog minst(?) lika många kristna också.
Seriöst nu, titta tillbaka på tråden och läs igenom det som skrivits och stanna upp, om bara för en sekund, och fråga dig om det är OK för civiliserade människor att resonera såhär, oavsett anledning?
Ni är förblindade av hat, och kommer sprida er illasinnade och felaktiga propaganda till andra med minst lika svagt förstånd som ni har. På så sätt kör ni det här landet i botten.