Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag har aldrig nämnt nåt om franshise. Men som jag förstod det så var det bara en liknelse.
Kolla länkarna och kolla videon. Kan du inte se kopplingen så har AP lyckats med dej också.
Är ni så himla färgade av propagandan så ni har slutat tänka själva?
Men för fan sluta tjata om propaganda och hjärntvätt hela tiden! Jag är en mycket kritiskt lagd människa. Det är därför jag
på egen hand, sedan länge, sett och iakttagit hur förljugen svensk media är när det gäller flykting och invandringspolitik. Det har inget att göra med vare sig PI, Avpixlat eller för den delen SD.
Svensk media och Sveriges politiska elit är i sanning extrema på detta område. Se dig om i resten av världen så ser du det, du som enligt dig själv har så skarpögd blick. Använd den för en gång skull!
Och jag tycker faktiskt inte att Avpixlat är extrema eller bedriver någon propaganda. Allt de gör är att lyfta bort de dimridåer som gammelmedia hela tiden sprider ut, för att för sina konsumenter dölja de negativa konsekvenser som Sveriges extrema och kostsamma flykting och invandringspolitik leder till.