2011-10-30, 20:02
Medlem
om man inte visste bättre skulle man ju misstänka att pi/avpixlat är ett pr-trick för att framställa sd's anhängare i dålig dager.

finns det _någon_ intellektuellt kapabel människa som vill förknippas med den hjärndöda muslimhatarpöbeln på pi/avpixlat?

och stackars jimmie- vad har han gjort för att förtjäna sådana anhängare? han sliter som ett djur för att få sd att framstå som rumsrena, men på nätet envisas hans väljare med att framstå som de lågutbildade rättshaverister de är. jag tycker uppriktigt synd om karln. fast jag tycker ganska synd om nät-sdarna med, som inte fattar hur mycket deras idol föraktar dem. ni är allt åkesson försöker hävda att sd inte är.

sd:are, hur känns det att rösta på ett parti som inte vill kännas vid en? tror ni att jimmie skulle spotta på era muslimhatararslen ens om ni brann?
Citera
2011-10-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kortikosteroid
om man inte visste bättre skulle man ju misstänka att pi/avpixlat är ett pr-trick för att framställa sd's anhängare i dålig dager.

finns det _någon_ intellektuellt kapabel människa som vill förknippas med den hjärndöda muslimhatarpöbeln på pi/avpixlat?

och stackars jimmie- vad har han gjort för att förtjäna sådana anhängare? han sliter som ett djur för att få sd att framstå som rumsrena, men på nätet envisas hans väljare med att framstå som de lågutbildade rättshaverister de är. jag tycker uppriktigt synd om karln. fast jag tycker ganska synd om nät-sdarna med, som inte fattar hur mycket deras idol föraktar dem. ni är allt åkesson försöker hävda att sd inte är.

sd:are, hur känns det att rösta på ett parti som inte vill kännas vid en? tror ni att jimmie skulle spotta på era muslimhatararslen ens om ni brann?

Riktigt så enkelt är det nog inte. Minns att sajten stöds av högt uppsatta SD-politiker. Ett högst medvetet dubbelspel - Åkesson och SD har inte råd att förlora rösterna från muslimhatarna eller sluta spela ut syndabockskortet. Ett parti vars hela existens bygger på missnöje måste ha något att vara missnöjt över.
Citera
2011-10-30, 20:20
Medlem
Sperssons avatar
Men herregud, var glada över att det finns EN ENDA nyhetssida som fungerar som motpol till den samlade vänster-journalistiken som plågat Sverige de senaste 100 åren !!

Ett folk som skäms över att läsa Bamse och äta kinapuffar har bevisligen inmundigat alltför mycket vänsterpropaganda.
Citera
2011-10-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Redan rankad 614 i Sverige på Alexa.

Snart förbi Fria Tider som hade ett litet uppsving efter att PI annonserade att de skulle lägga ner.

Redan och redan, sidan har ju varit stekhet på Flashback och fått skapligt med uppmärksamhet i MSM i en veckas tid. PI låg väl på topp-100 innan den stängdes så det verkar inte som om genomslaget blivit enormt direkt.
Citera
2011-10-30, 20:23
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortikosteroid
Bla bla bla

Citat:
Ursprungligen postat av Zigr
Bla bla bla

Ingen bryr sig vad ni huvudetisandenmänniskor tycker om PI/AP
Citera
2011-10-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Men herregud, var glada över att det finns EN ENDA nyhetssida som fungerar som motpol till den samlade vänster-journalistiken som plågat Sverige de senaste 100 åren !!

Ett folk som skäms över att läsa Bamse och äta kinapuffar har bevisligen inmundigat alltför mycket vänsterpropaganda.

Du vet väl att Bamses skapare och tecknare Rune Andréasson är hårdnackad kommunist och bl a MUF har anklagat serien för att vara vänstervriden?

För övrigt, here we go again:

TV4 ägs av Bonniers. Inte särskilt vänster...

Svenska Dagbladet, Expressen, Dagens Nyheter, Göteborgsposten är alla öppet till höger. Inte särskilt vänster...

TV3-koncernen ägs av MTG. Inte särskilt vänster...

SVT drivs av staten och lyder under regeringen. Inte ens där är det särskilt vänster...

Så kan man hålla på. Kvar blir intetsägande Aftonbladet och lite lokaltidningar.

Tillägg: SR är faktiskt lite väl irriterande vänster för att vara objektiva, där stämmer det.
Senast redigerad av Zigr 2011-10-30 kl. 20:42.
Citera
2011-10-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Ingen bryr sig vad ni huvudetisandenmänniskor tycker om PI/AP

Du slår huvudet på spiken. Därför kommer PI/AP att fortsätta vara en samlingsplats för ett fåtal likasinnade och aldrig bli större än min Facebook-sida.
Citera
2011-10-30, 20:28
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigr
Du slår huvudet på spiken. Därför kommer PI/AP att fortsätta vara en samlingsplats för ett fåtal likasinnade och aldrig bli större än min Facebook-sida.

Fler och fler lyckas dra upp huvudet ur sanden.....
Citera
2011-10-30, 20:30
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Fler och fler lyckas dra upp huvudet ur sanden.....
Jag skulle gärna läsa media som har en annan vinkel än den traditionella. Men en fjortisblogg är jag inte intresserad av.
Citera
2011-10-30, 20:32
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Redan och redan, sidan har ju varit stekhet på Flashback och fått skapligt med uppmärksamhet i MSM i en veckas tid. PI låg väl på topp-100 innan den stängdes så det verkar inte som om genomslaget blivit enormt direkt.
Nationsrankingen i Alexa är ett medelvärde baserat på de senaste 3 månaderna. Alltså kommer det att drjöja ett tag innan Avpixlats rätta rankingen visas i Alexa eftersom sidan är helt ny.
Citera
2011-10-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torontor
Nationsrankingen i Alexa är ett medelvärde baserat på de senaste 3 månaderna. Alltså kommer det att drjöja ett tag innan Avpixlats rätta rankingen visas i Alexa eftersom sidan är helt ny.

Redovisa faktiskt antal unika besökare per dag är väl däremot inget problem? Ska kunna göras på några sekunder och vore rätt intressant.
Citera
2011-10-30, 20:39
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag skulle gärna läsa media som har en annan vinkel än den traditionella. Men en fjortisblogg är jag inte intresserad av.
Det finns många olika media att läsa,sen kan du bilda dig en egen uppfattning om du klarar av att bilda dig en egen uppfattning vill säga.

"fjortisblogg"?Det var en mogen beskrivning....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in