Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ojojoj... Här är en som tror att Avpixlat är den sajt som styr all media och i slutänden hela jävla landet. Ja, blyghet och analysförmåga är inte din starka sida direkt...
Jag för ingen kamp alls. En skitblogg är knappast livsavgörande. Du och dina onanistkompisar kan väl dunka rygg på avpixlat om det känns bra för er. Men journalister gör det inte, det kan jag garantera dej. Bara en fullblodsdåre tror att journalister blir nervösa över en blogg.
Som jag har skrivit förut: Det spelar ingen roll hur många läsare man har utan vilka läsare man har. En hög siffra kan lika gärna bero på att man misslyckats, som i det här fallet då dom flesta är journalister.
Är det möjligen en granskning på gång som sträcker sej ända in i riksdagen? Lagom till landsdagarna.
Tack för dagens första garv!
Det bjuder jag på. Det är bra för hälsan, även om det inte var min avsikt.
I ditt fall kan man dock befara att flabbet bara förlänger k*ften.
"Journalister" ger jag inte ett vitten för. Allt sedan land(s)förrädaren Olof Palme var utbildningsminister, så har denna s k "yrkesgrupp" fallit ihop till en rödgrön sörja av lydiga Pk-vasaller på vänsterflanken. Kolla upp hur "journalister" uppfattas. I klass med den gråsuggenivå som advokater och politiker ligger på. Att kalla sig för "Kingen_king" som nick, visar din präktiga översittarattityd. Vi som är Pk-kritiska går inte på dina och allierades dravel längre. Återigen - det fria ordet har fått en plattform i Sverige igen. Tack vare bloggar, som t ex AP. Sen kan du sitta och raljera hur mycket du vill, du tillhör dom losers som håller på att tappa mark i stegrande och icke-hejdbar fart.
Att du förnekar AP:s besökssuccé visar dessutom att du är rent korkad. Utan självinsikt, uppenbarligen. Du befinner dig här på Flashback Forum, Sveriges största forum för "yttrande- och åsiktsfrihet samt självständigt tänkande." Du kanske borde använda huvudet till annat ändamål än att bara bära kepsen på.