Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-30, 20:39
Medlem
Torontors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigr
Redovisa faktiskt antal unika besökare per dag är väl däremot inget problem? Ska kunna göras på några sekunder och vore rätt intressant.
Ja, om man vill. Men det är inte så "Rank" i ett land beräknas i Alexa. "Rank" är ett medelvärde beräknat på de senaste 3 månaderna. Eftersom Avpixlat inte haft någon närvaro förrän helt nyligen kommer Avpixlats "Rank" att stiga de närmast månaderna även om antalet besökare är oförändrat.
Citera
2011-10-30, 20:40
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Redovisa faktiskt antal unika besökare per dag är väl däremot inget problem? Ska kunna göras på några sekunder och vore rätt intressant.
Sen är det ju ganska ointressant hur många besökare man har. Det intressanta är ju vilka besökare man har. Mina besök räknas men mitt syfte är snarare "är det sant att en sida som sanktioneras av ett riksdagsparti verkligen skriver så?"

Hur många vill se olyckan och hur många är aktiva runt olyckan?
Citera
2011-10-30, 20:41
Medlem
Underbart att se att Avpixlat.info provocerar kommunister, PK-ister, muslimer m.m. Ett bra tecken på att sidan berör och är viktig
Citera
2011-10-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppnordquist
Underbart att se att Avpixlat.info provocerar kommunister, PK-ister, muslimer m.m. Ett bra tecken på att sidan berör och är viktig

Japp, framförallt provocerar dom fittor som aftonhoran.
Citera
2011-10-30, 20:44
Medlem
Citat:

De provocerar till och med högerväljare.

Sen kanske det är lite väl barnsligt av en riksdagsman att ägna sig åt att provocera...
Citera
2011-10-30, 20:45
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Dom provocerar inte med sitt innehåll. Dom provocerar med sin låga nivå. Det är väldigt kontraproduktivt och lockar inte några nya anhängare. Men visst kan ni ha eran ryggdunkarklubb. Men låtsas inte som att det är nån slags ocensurerad nyhetsbevakning.
Citera
2011-10-30, 20:47
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:

Kan inte hålla med mera, snart kommer avpixlat börja fånga upp grupper som aldrig tidigare varit intresserade, de som hör all skit om sidan kommer vilja se efter själva, kan knappast bli bättre.
Jag menar när tom de som inte gillar/hatar/avskyr sidan indirekt gör reklam för den
Citera
2011-10-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Dom provocerar inte med sitt innehåll. Dom provocerar med sin låga nivå. Det är väldigt kontraproduktivt och lockar inte några nya anhängare. Men visst kan ni ha eran ryggdunkarklubb. Men låtsas inte som att det är nån slags ocensurerad nyhetsbevakning.

Sidan tar som sagt upp ämnen om mångkulturen och islam som man inte kan hitta i någon annan nyhetssida i Sverige.
Citera
2011-10-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Kan inte hålla med mera, snart kommer avpixlat börja fånga upp grupper som aldrig tidigare varit intresserade, de som hör all skit om sidan kommer vilja se efter själva, kan knappast bli bättre.
Jag menar när tom de som inte gillar/hatar/avskyr sidan indirekt gör reklam för den

Vad är bra med att de går in och får skiten de hört bekräftad? Jag är ledsen, men AP är rent och skärt kontraproduktivt skräp som befäster bilden av SD som ett inskränkt gnällande enfrågeparti. Jag förstår inte hur Kent Ekroth tänker, folk under 18 har ju inte ens rösträtt, men å andra sidan gör det ju inte mig något.
Citera
2011-10-30, 20:54
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
SVT drivs av staten och lyder under regeringen. Inte ens där är det särskilt vänster....

Nuvarande styrelseordförande är politikern och tidigare socialdemokratiske vice statsministern Lars Engqvist.
Progamdirektör för nyheter och sport är tidigare pressekreteraren åt LO:s ordförande Stig Malm, Jan Axelsson.

Inte särskilt vänster, eller ??
Citera
2011-10-30, 20:55
Medlem
Citat:
Vad är bra med att de går in och får skiten de hört bekräftad? Jag är ledsen, men AP är rent och skärt kontraproduktivt skräp som befäster bilden av SD som ett inskränkt gnällande enfrågeparti. Jag förstår inte hur Kent Ekroth tänker, folk under 18 har ju inte ens rösträtt, men å andra sidan gör det ju inte mig något.

Haha är du sur för att Avpixlat.info blev så bra? Stackars liten Gå in och läs, finns många intressanta nyheter där nu.
Citera
2011-10-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king

Förstår att det måste sticka rätt ordentligt i ögonen för en sådan som dig, men som redan tidigare skrivits, dom tar upp många nyheter som inte finns någon annanstans i någon svensk nyhetstidning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in