2016-03-12, 08:31
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är du inte riktigt klok? Anser du att "Annas" förkastliga beteende ska passera utan att uppmärksammas? Ett så hopplöst förkastligt uppträdande förtjänar naturligtvis att komma till allmänhetens och skattebetalarnas kännedom. För jävligt rent ut sagt, kvinnan borde sättas på anstalt.
Ja, vem fan bryr sig? Jag menar, varför bryr du dig?
Citera
2016-03-12, 08:35
Medlem
Lagerthas avatar
.
.
"Anna" får givetvis vara förälskad i en ökenråtta eller som i detta fallet något annat kostligt. Våra myndigheter skulle snarare lovorda än fördöma.

Vi som lever i och förstår verkligheten måste vara kritiska med tanke på att människan har barn. Dessa barn har nog, med en sådan mor, lidit en del även tidigare men detta kommer ju med största sannolikhet att vara förödande för deras framtid.

Hoppas barnens pappa lider av något seriöst drogmissruk så att han klarsynt slipper se sina barns framtid.
Citera
2016-03-12, 08:38
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
.
.
"Anna" får givetvis vara förälskad i en ökenråtta eller som i detta fallet något annat kostligt. Våra myndigheter skulle snarare lovorda än fördöma.

Vi som lever i och förstår verkligheten måste vara kritiska med tanke på att människan har barn. Dessa barn har nog, med en sådan mor, lidit en del även tidigare men detta kommer ju med största sannolikhet att vara förödande för deras framtid.

Hoppas barnens pappa lider av något seriöst drogmissruk så att han klarsynt slipper se sina barns framtid.
Vad har du för underlag för att dra en sådan slutsats?
Citera
2016-03-12, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
Vad har du för underlag för att dra en sådan slutsats?
Du menar att det är en positiv, kanske rent av uppbyggande, erfarenhet att få stryk av morsans boytoyblatte så att man tvingas genomgå ansiktsåterskapande operationer?

Det finns en lång tråd om subban och hennes familj här på Flashback. Där finns en hel del information om vad som hänt, bland annat har hennes son blivit överfallen och misshandlad av en av hennes försmådda älskare så till den grad att han tvingas till operation. Babbemadrassen ljuger om det inträffade och hävdar att det var "en olycka".
(FB) Föreståndare på asylboende knullar runt med klienterna.
Senast redigerad av Arkhamist 2016-03-12 kl. 08:50.
Citera
2016-03-12, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Och så kommer de otroligt fjolliga guilt by ass. kopplingarna mellan inte bara SD, men även män. Fan jag skulle skämmas ihjäl om jag var så korkad som du.

Nåja, det är ite alla män som delar den kvinnosyn som männen på avpixlat och flera inom SDs ledning står för.
http://www.expressen.se/nyheter/heml...rakasserierna/

Alla män är inte svin för att männen på avpixlat bär sig åt så.
Citera
2016-03-12, 09:20
Medlem
Newcastle76s avatar
Att kritisera en artikel på Avpixlat genom att källhänvisa till "Inte rasist men..." känns inte speciellt genomtänkt. Idiot
Citera
2016-03-12, 09:41
Medlem
Innerfittefetts avatar
Varför är det värre då avpixlat hänger ut någon än då tex. Expressen gör det?

Blatteknullerskan är ju skadlig för samhället och det är ju bra att vi får veta men hon är!
Citera
2016-03-12, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Avpixlat är rent av patetiskt
Kan bara hålla med känns som en Nazistisk version av Aftonbladet.
På senare tid har de agerat precis som Aftonbladet och spottat ut dynga utan källhänvisningar.
Jag tycker många av deras artiklar är tveksamma och jag tror det på sikt kan skada förtroendet för både sd och andra meningsmotståndare, som inte stöttar Rövfeldts öppna era hjärtan politik.

Tråkigt att de är så jävla oseriösa för tanken är ju bra annars.
Citera
2016-03-12, 10:20
Medlem
AmaiLius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Jag är rätt säker på att du har fel i det påståendet. De flesta vet precis vad Avpixlat står för och har för syfte med sina artiklar.

Skillnaden gentemot MSM är att Avpixlat alltid varit öppna med att de har en agenda och håller sig till att publicera sådant som gynnar den.
Håller med dig att de flesta förstår detta men om vi ser till gruppen som aktivt hyllar och försvarar avpixlat som "alternativmedia" tror du det fortfarande gäller?
Citera
2016-03-12, 10:31
Medlem
maniacmans avatar
Jag tycker avpixlat gör ett bra jobb. Innan de fanns var hjärntvättarfabriken DN, AB och Expressen total. De ljög, dolde och förvanskade information på löpande band. Efter att alternativ media börjat ploppa upp blir de tvungna att skärpa sig även om de fortfarande följer en direkt kommunistisk riktlinje.

Och vad som än skrivs i kommentarsfälten är faktiskt int APs ansvar. Det finns fullt av troll och false flag individer där också.

Gällande lågvattenmärkning ska det nog mycket till innan de lyckas komma ner till Expressens, AB och DNs nivå. Dessa tidningar är enbart populistiskt skräp.
Citera
2016-03-12, 10:35
Medlem
Koyaks avatar
JAg ser inget fel med den där artikeln, om man knullar runt med migranter på asylboenden så ska man hängas ut
Citera
2016-03-12, 10:36
Bannlyst
vad är problemet? de andra hänger ju också ut svenskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här