Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-12, 01:16
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Vem bryr sig, hennes beteende är helt sjukt egentligen. Hon utsätter sina barn för stora risker.
Msm jagar vanliga svenskar med åsikter som i te passar in. Hade hon varit en man och asylsökande kvinnor så hade de jagat honom också.

Verkligen!

Hur kan TS anse att en kvinna som knullar sina vårdtagare inte ska hängas ut?
Citera
2016-03-12, 01:18
Medlem
M Nordströms avatar
Som chef på ett flyktingboende skall hon inte knulla runt med det klientet som hon bossar för, så enkelt är det.
Citera
2016-03-12, 01:22
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Anna erkänner som sagt att hon jobbat på boendet och haft en relation med Saman, men som tidigare påpekats så inleds relationen på allvar först när Saman flyttar."

Lol, jag är vänster men det här känns som en härlig "omskrivning"..
Citera
2016-03-12, 01:38
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Som chef på ett flyktingboende skall hon inte knulla runt med det klientet som hon bossar för, så enkelt är det.

Ja det säger sig självt. Låt mig gissa att samma idioter som motsätter sig detta tycker det är okej att hänga ut privatpersoner i AB och Expressen för att de skrivit "neger" och liknande Viss nivåskillnad.
Citera
2016-03-12, 01:41
Medlem
Blir så irriterad på skit sidor som Avpixlat och Interasistmen större idioter går inte att hitta..
Citera
2016-03-12, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström

Visst, du har rätt, men det handlar mer om bara detta. T ex att hon lämnar sina barn utan uppsyn på ett asylboende är helt otroligt, det är ju att be om ett nytt knivdåd.
Citera
2016-03-12, 02:21
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Nu tror jag inte det finns en chans att avpixlat skulle våga, inte tillräckligt kosher. Men hur kan det vara fel med att hänga ut en rasförrädare?
Citera
2016-03-12, 04:22
Medlem
TheFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tveksam99
BUHuUUUUU VAD ELAKT OCH TASKIGT OCH PATETISKT.

Är ni seriösa???? Det som är patetiskt att en svensk kvinna ligger runt med "barn" vars största bedrift i livet var att knulla med kameler. Dessutom att utsätta sina egna barn för detta. Fy helvete vilken skam, hade hon varit min mamma så hade hon varit död för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Nu tror jag inte det finns en chans att avpixlat skulle våga, inte tillräckligt kosher. Men hur kan det vara fel med att hänga ut en rasförrädare?

Är ni under 18? Era kommentarer skriker nämligen av ung dumdristighet.
Varför bryr ni er så mycket om en kvinna knullar en arab eller två? Bor vi i Somalia? Tänker ni sänka er till de människornas nivå och misshandla kvinnor som inte agerar på sätt som behagar er?

Visst kan man ogilla det, men hon(och hennes barn) förtjänar inte att bli uthängda till en massa unga, arroganta och testosteronstinna fascister.
Senast redigerad av TheFreak 2016-03-12 kl. 04:36.
Citera
2016-03-12, 05:00
Medlem
RadioDDR1s avatar
Norskorna som fick barn/hade relationer med tyska soldater blev bestraffade med utfrysning, uthängning och indragen pension. Det kan beskrivas som en slags mildare variant av hederskultur som existerar i vita länder, fast på nationell nivå till skillnad från den hederskultur vi ser i tredjevärlden som är på klan-nivå och betydligt mer brutal.

Kvinnan i reportaget har alltså svikit sitt folk och bestraffas med uthängning. Respekten för våra kvinnor minskar i takt med att vi män inser kvinnans roll i Sveriges förfärliga utveckling. Samtidigt bokstavligen jagas våra kvinnor på gatan av våra nysvenskar. Det ser inte ljust ut för våra kvinnor för att uttrycka det milt. Fram med kopplet säger den ena, avvakta säger den andra. Vi får se vad utvecklingen har att erbjuda.
.....

Why Women DESTROY NATIONS * / CIVILIZATIONS - and other UNCOMFORTABLE TRUTHS:

https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
Citera
2016-03-12, 05:09
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Än en gång visar Avpixlat nya skräpnivåer när dom denna gång hänger ut en kvinna som har en relation med en asylsökande. Dom hänger ut kvinnan med namn, hennes barn mm.

https://www.interasistmen.se/granskning/avpixlat-hanger-ut-ensamstaende-mor-beskrivs-som-prostituerad-och-en-fara-for-sina-barn/

När IRM konfronterar patrasket Mats Dagerlind så spelar (?) han dum som vanligt.

https://www.interasistmen.se/granskning/21753/

Som vanligt totalt källokritiskt av Avpixlats sida.

Hatet på Avpixlat är känt. Speciellt när det handlar om kvinnor som inte passar in. Kommentarerna i spåren är rent ut sagt, vidriga. Är dom extrema islamister hela bunten?

Att diskutera:

Varför beter sig Avpixlat som mainstream media? Är dom inte här för att höja nivån eller är dom på klickjakt också?

Vad är skillnaden på muslimer med kass kvinnosyn kontra sverigedemokrater som gärna önskar kvinnor våldtäkter, överfall mm så fort en kvinna inte sjunger med i den invandringskritiska kören?

Varför hänger man ut privatpersoner på Avpixlat? Är det inte makten som skall granskas samt upplysa om aktuella brott? Vad har Avpixlat med att göra vilka personer som knullar vilka?

Vågar inte kolla på siten Inte Rasist... Men. Där har väl Aschberg & Company arrangerat fällor. It's a trap... Så jag frågar dig istället. Var hittar du uthängningen?

http://avpixlat.info/2016/03/04/kvinnlig-forestandare-har-sex-med-de-asylsokande-generellt-sett-har-vi-inga-regler-sager-migrationsv erket/

∆∆
Citera
2016-03-12, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Vågar inte kolla på siten Inte Rasist... Men. Där har väl Aschberg & Company arrangerat fällor. It's a trap... Så jag frågar dig istället. Var hittar du uthängningen?

http://avpixlat.info/2016/03/04/kvinnlig-forestandare-har-sex-med-de-asylsokande-generellt-sett-har-vi-inga-regler-sager-migrationsv erket/

∆∆

Står i källorna. Se även mitt andra inlägg.
Citera
2016-03-12, 05:47
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Står i källorna. Se även mitt andra inlägg.

Det tolkar jag som att det egentligen inte finns någon uthängning.

∆∆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in