Än en gång visar Avpixlat nya skräpnivåer när dom denna gång hänger ut en kvinna som har en relation med en asylsökande. Dom hänger ut kvinnan med namn, hennes barn mm.
https://www.interasistmen.se/granskn...for-sina-barn/
Citat:
Avpixlat har än en gång lyckats nå nya bottennivåer när de nu hänger ut en ensamstående mor och beskriver henne som sexköpare och en fara för sina barn. Inläggen har spridits som en löpeld bland Sverigedemokrater och historien grundar sig i ett svårt uppbrott mellan kvinnan och hennes exman. Att det finns barn inblandade skiter Avpixlat fullständigt i. Avpixlat har ringat in modern såpass att alla med hjälp av en sökning kan finna hennes uppgifter, men de har även missat att anonymisera hennes namn på sajten. Som om inte det skulle vara illa nog så fanns hennes kontaktuppgifter även att tillgängliga i kommentarsfältet i nästan tre dygn. Ett kommentarsfällt som i övrigt bestod av grova kränkningar riktat mot kvinnan och hennes barn.
När IRM konfronterar patrasket Mats Dagerlind så spelar (?) han dum som vanligt.
Citat:
Vi har noterat att ni hänger ut ”Anna” på Avpixlat, ni har till exempel döpt bilderna till personernas namn.
-Det är mer än vad jag känner till
Det är ju du som är ansvarig utgivare.
-Det är du, det är du, det är du, det här är första gången jag hör ett namn när du säger det.
Men det står ju på din sajt Mats.
-Nej det gör det inte, det gör det inte.
Jag sitter ju och läser det nu!?
-Jag har inga ytterligare kommentarer till dig, jag tycker bara du ringer och uppför dig illa.
https://www.interasistmen.se/granskning/21753/
Som vanligt totalt källokritiskt av Avpixlats sida.
Citat:
Men när Avpixlat, med hjälp av ”anonyma källor”, får tag i historien blir en seriös relation mellan två vuxna människor till något ”smutsigt”. Anna beskrivs som en lössläppt sexköpare och en fara för sina barn. Detta beläggs med citat från ”anonyma källor” och en åklagare som Avpixlats ”journalist” påstår sig ”vidtalat”:
Hon köper bland annat mobiltelefoner till och låter vissa bo hemma i hennes bostad om hon får ha sex med dem.
Hatet på Avpixlat är känt. Speciellt när det handlar om kvinnor som inte passar in. Kommentarerna i spåren är rent ut sagt, vidriga. Är dom extrema islamister hela bunten?
Att diskutera:
Varför beter sig Avpixlat som mainstream media? Är dom inte här för att höja nivån eller är dom på klickjakt också?
Vad är skillnaden på muslimer med kass kvinnosyn kontra sverigedemokrater som gärna önskar kvinnor våldtäkter, överfall mm så fort en kvinna inte sjunger med i den invandringskritiska kören?
Varför hänger man ut privatpersoner på Avpixlat? Är det inte makten som skall granskas samt upplysa om aktuella brott? Vad har Avpixlat med att göra vilka personer som knullar vilka?