Citat:
Ursprungligen postat av Colonel.Gaddafi
Jag sa aldrig att artiklarna var lögn. Däremot har ju dessa människor god tro på allt som kritiserar islam, så jag tror knappast att de har varit mer sanningseniga än andra nyhetssiter. Dessutom är ju den extremt partisk, mer partisk än Aftonbladet eller likande. En nyhetssida som kritiserar alla som inte håller med står inte för sanningen.
Aftonbladet kan kritisera allt inklusive islam. När har PI kritiserat Israel eller judendomen på samma sätt om de kritiserar islam?
Det var precis vad du sa. "Hur kan ni läsa dessa nyheter och påstå att de står för sanningen?"
Antingen är det sanning de skriver eller så¨är det en lögn. Och om du är så säker på att de är det förutsatte jag att du hade något exempel.
Att de koncentrerar sig på islam beror helt enkelt på att det är den klart största invandringsgrupp som har svårast att anpassa sig till vårat samhälle.
Att de inte kritiserar Judendomen beror helt enkelt på att de inte förekommer några problem i Sverige med dom.
Får man inte kritisera Islam? Är Islam problemfritt enligt dig i vårat samhälle?
I stort sett ALLA övriga relioner förekommer det att folk driver och kritiserar. Men man här ingen gå i taket för det. Några synpunkter?