Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Samtidigt hör jag nu Morgan Johansson på TV4 från sossekongressen flagga för en ny skrivning i lagen till "en mer uppmjukad syn på anhöriginvandring".
Lugn!
Socialakrobaterna, med eller utan kongresser, är definitivt på fallrepet och med eller utan inkompetent S-vetsare!
Dagens mer betydande angelägenhet torde istället vara, hur stort opinionsunderstöd SD kan få inför 2018.
Reduceringen av stollerierna i samband med invandring och utvisningarnas genomförande bl a av terrorister kommer naturligtvis att påverkas avsevärt ändå, även om SD bara blir största parti...