Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Jag vill har väsentligt hårdare tag än det SD presenterar, men jag är också allvarligt invandringskritisk. Min bedömning av Jomshof var snarare menat att de som ännu inte röstar SD hör en balanserad man tala förnuftigt om en allvarlig situation. Adolfsohns intervju kanske banade väg för fler PK-alliansare och vettiga sossar. Att några veckor senare höra Jomshof i lördagsintervjun resonera om återvandring kanske inte lät så farligt utan snarare som en vettig strategi.
Det verkar röra på sig i Sverige i alla fall.
Man måste hålla en lämplig nivå och att hugga på varje "bete" kanske inte är det bästa i alla lägen. Att framstå som en trevlig person kan vara mångfalt bättre än att vinna varje samtalspunkt och framstå som en besserwisser.
Lite
förlora slaget men vinna kriget mentalitet kommer man långt med. 9,5/10 personer (inkl jag) kommer sällan ihåg varenda punkt som togs upp men däremot hur personen verkade, Åkesson tex är för det mesta lugn (tablett-lugn kanske

) vilket då också blir en bestående del av behållningen av diskussionen.
Sen vad SD gör vid makten (om de får den) är svårt att veta, de kan ju utropa Sverige till Nordens Israel eller skicka 300k asnyltare på ett år det återstår att se!
Nu hoppas vi på att "bojkotten" har släppt och SD får komma till tals i de frågor där de har något att hämta! Gärna mot MP i debatter det brukar för det mesta leda till något dåligt för MP
Antar att vi kan vänta ett par OU till denna månad eller är jag överoptimistisk?