2018-02-25, 01:11
Medlem
För guds skull, NEJ! Läs villkoren. Speciellt avdelning 5.
Tjejprofilerna är inte äkta, utan styrs av folk som jobbar för sajten.
Citera
2018-02-25, 13:20
Medlem
RadikalFails avatar
Ämnen sammanfogade.

/Moderator
Citera
2018-02-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Svarsfrekvensen på HP börjar bli löjligt låg. Snart mindre än 1% av alla mejl i min erfarenhet.

Det är synd, HP var trevligt för några år sedan. Hitta till och med min tidigare flickvän där.

Det är generellt en bra sida med bra funktioner. Det tråkiga är att tjejerna verkar ha flytt sidan.
Du börjar väl bli gammal och blir 2a sortering. Sen kan du väl inte tänka dig ta 2a sorterings tjej själv, gissar jag
Citera
2018-02-27, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Du börjar väl bli gammal och blir 2a sortering. Sen kan du väl inte tänka dig ta 2a sorterings tjej själv, gissar jag

Ja jag börjar bli äldre. Är dock fortfarande 30 så det är inte så illa. Men du kanske har rätt, HP kanske är för 20-25 åringar.

Klart jag kan ta andra sorteringen. Jag ger alla en chans mer eller mindre.
Citera
2018-02-28, 21:18
Medlem
Nån som har provat appen Hookup?

Efter snart sju månader helt utan sex efter en krogkväll är man lite småsugen att köra igen så då undrar jag, nån som kan uttala sig om denna app? Nåt att ha? Eller är det bara en massa botar där?

Mvh
Citera
2018-02-28, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stenfigur
Efter snart sju månader helt utan sex efter en krogkväll är man lite småsugen att köra igen så då undrar jag, nån som kan uttala sig om denna app? Nåt att ha? Eller är det bara en massa botar där?

Mvh

nej är det något nytt lr?
Citera
2018-02-28, 21:49
Medlem
Ämnen sammanfogade.
Citera
2018-02-28, 23:02
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Ja jag börjar bli äldre. Är dock fortfarande 30 så det är inte så illa. Men du kanske har rätt, HP kanske är för 20-25 åringar.

Klart jag kan ta andra sorteringen. Jag ger alla en chans mer eller mindre.

Kryllar ju av 30+ kvinnor där för guds skull.

Dock är dom jävligt dryga och kräsna. Typ som 14-åriga prinsessor i en 33-årig kvinnas kropp. Det bör dessutom finnas en anledning till att man som kvinna i den åldern sitter på HP istället för att vid det laget ha man och barn.
Citera
2018-03-01, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Tog precis bort min profilbild och la skorna på hyllan. Jag förstår och accepterar att det är svårare för män, men det är löjligt svårt nu. Håller med om att HP var bra för något år sedan, nu blir man glad om man ens får ett besök, även om den inte resulterar i något.
Nuförtiden blir jag så pass glad av att ha fått gå på dejt att jag räknar det som ett ligg.
Citera
2018-03-01, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Tycker tvärtom! HP gav bättre resultat än badoo. Träffat en från badoo men tappat räkningen på hp hur många dejter.

Däremot så har hp gått ner sig totalt. Mina resultat på hp baseras på för ett par år sedan.

Nu är det fler ensamstående morsor med skrikiga ungar där mer än nånsin. Som söker välutbildade män, minst 185 lång, kantigt ansikte och skäggstubb, mörkhårig. Och dom själva bor i en trång 1a i en wt förort och har valkar som hänger ner till knäna, käkar tacos och dricker bag in box vin varje fredag.

Nä det är något som hänt. Vad kan jag inte sätta fingret på. Detta är på 5-6 år som marknaden när det gäller dejting mellan män och kvinnor är helt död nuförtiden.
Vet inte. Har hört från många andra också att "fuckboy-tiderna" var runt 2012-2015. Och detta intygades även av en kollega till mig som jag jobbade lite med i höst. Han har väl doppat friskt och sade som det var, att folk inte vill knulla runt längre.

För mig har det varit helt fucked hela 2017 och det ser inte lovande ut 2018 heller.

Fan har alla blivit asexuella eller? Folk visar inte ens blickar till varandra längre. Folk går bara som robotar och tittar rakt.

Börjar fan tro att det är en konspiration. Judar som sprutar chemtrails från flygplan för att minska födandet av europeer?
Senast redigerad av vitbmw 2018-03-01 kl. 00:54.
Citera
2018-03-01, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Som exempel hade jag 3 dejter inom loppet av 2 veckor för 5-6 år sedan på hp. Alla 3 såg bra ut fast en av dom stack ut mer än dom andra två.

Jag var medlem för något år sedan. Tröttnade efter några veckor. Fick igång nångra konversationer men med tjejer under min nivå. Skippade dra det vidare och regga av mig från sidan istället. När jag var 20 så hade jag säkert doppat men ju äldre man blir desto kräsnare, eller ja åtminstone någon på samma nivå.

Är jag en 6a så vill jag ha minst en 5a för knull. Flickvän ska vara 6-7 för det ens ska vara intressant.

Tyvärr är hela marknaden helt vrickad när tjejer som är 3or ska ha killar som är minst 5-6. Dessa killar använder dom som spernahål. Samma sak med tjejer som är 5-6 som söker minst 8or. I väntan på bättre knullar 8-10 killar på skala tjejer flera nivåer under och karusellen är igång. Marknaden blir skev och tjejer på låg nivå tror de kan få något seriöst med dom.

Sen är du inne på en sak. Invandringen, vilket lett till mansöverskott i framförallt åldrarna 18-35år. Nu tror jag inte alla invandrare är heta på marknaden. Men var det ett hav av män före massinvandringen så försvinner man ännu djupare nu. Jag tror bara de blivit svårare än vad det varit innan att synas. Då faktiskt väldigt få brev på sidor öppnas av tjejer. Dom hinner varken se bild eller presentation på vilket tyder på för mycket män, alltså har man inte fått en chans från första början.
Precis.

Många tjejer i detta forum hävdar att det inte är massinvandringens fel. Vad dessa tjejer inte fattar är att man försvinner i mängden, oavsett om invandrarna är eftertraktade eller inte. Det går fan 120 män på 100 kvinnor nuförtiden.

Sedan afghanerna och syrierna kom 2015 har det bara gått ner sjukt mycket. 2016 våren var helt ok. 2016 hösten började något sakteligen hända. 2017 dog allting bara så där och 2018 ser lika mörkt ut.

Folk kanske tror att jag förenklar verkligheten och kommer med allt för konstiga slutsatser. Men det här börjar fan bli värre och värre. Fler trådar från bittra män skapas nuförtiden jämfört med förut. Så jag kan ärligt talat inte tänka mig att det här bara är någon slump eller sammanträffande.

Något har hänt. Kvinnorna har helt enkelt blivit rädda för män tack vare massinvandringen.
Citera
2018-03-01, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertin
nej är det något nytt lr?

Vet inte hur pass ny den är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto