Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Nja assa som det var i höstas kändes det ju bara destruktivt med online dejtingen. Då är det ju bara att ta paus några månader för att inte spy på det so to speak. Din vårteori kanske stämmer men under sommarmånaderna upplevde jag emellertid att damerna lös med sin frånvaro. Efter mycket smsade fick jag enbart en dejt med en fullkomligt hopplös rasfrämling från Dominikanska republiken(av alla ställen) . Mamma redan som 16 åring, tre barn med tre pappor. Då kom det fram att den nya farsan(hade spädbarn) enbart var ute efter att få uppehållstillstånd etc. Hon var drabbad av förlosningsdeprition(vilket gjort henne arbetslös) o betedde sig som en fjortis fast hon var typ 35. Blev ett kort möte första o sista gången . Detta stolpskot verkade i ärlighetens namn mer intresserad av att gå på latin-partys än att inleda nått med mig men vet inte vilket som är värst att bli dissad av en sopa el att bli dissad av en lyxpuding (beror hur man ser det)

?
Känns som ett vettig agenda nu är att bara fokusera på en rar o intressant kvinna. stroppig stureplans tjej el en ful förortsmorsa ska man inte ens reflektera över vad dom tycker om en mm.
Pemblemet med en hel del utländska tjejer är att dom är hälften getto bitch och hälften svenne banan. Dejtat sådana förr och så fort en polare ringer tjejen jag dejtat är att hon blir helt omvänd och börjar prata blatte svenska. Fick en chock senast som jag dejtade en invandrar tjej, som hon hade två personligheter. Skrämde mig lite, var inte den tjejen jag var intresserad av haha.
Sedan så är dom mest kul för stunden, vet inte men dras till blondiner och det är väl något biologiskt tilltalansde. Har väldigt svårt bli intresserad av en svensk brunett med bruna ögon. Blondiner med ljus hy är mer intressant. Man gillar väl ser som är än närmast rent rasligt, iaf jag. Så marknaden för seriöst med en tjej blir smalt.
Sedan som du säger så kan utländska tjejer ha en del intressen som latino party's som är väääldigt ointressant för en svensk kille. Det säger en del om personligheten också att det är getto i tjejen.
Jag springer snabbt när en tjej säger hon lyssnar på endast rnb & hiphop, då vet jag att det är mycket getto stuk i henne