2018-03-01, 04:21
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Vet inte. Har hört från många andra också att "fuckboy-tiderna" var runt 2012-2015. Och detta intygades även av en kollega till mig som jag jobbade lite med i höst. Han har väl doppat friskt och sade som det var, att folk inte vill knulla runt längre.

För mig har det varit helt fucked hela 2017 och det ser inte lovande ut 2018 heller.

Fan har alla blivit asexuella eller? Folk visar inte ens blickar till varandra längre. Folk går bara som robotar och tittar rakt.

Börjar fan tro att det är en konspiration. Judar som sprutar chemtrails från flygplan för att minska födandet av europeer?

Jag knullade friskt i mängder 2012-2013 med olika tjejer. Innan jag hittade mitt ex i mitten av 2013. Efter det hängde vi ihop 1år. Redan då när jag började dejta igen mitten av 2014 märkte jag en stor skillnad mot tidigare. Men visst "idag" ännu värre såklart.
Bodycontact, klubb6 och hp. Ja till och med body contact fick jag 2 napp på, på den tiden. det inte ens lönt bli medlem där längre.

Klubb6 ska vi knappt tala om där är alla tjejer "bisexuella" men söker förstås bara tjejer (är man inte lebb då?? Vad fan!) Eller alla par som söker tjejer.

Ja något har uppenbarligen hänt. Men jag undrar vad det är helt klart. Har brudar blivit helt ointresserade av sex och dejtande eller vadå. Används dejting sidor av alla dess slag mest nuförtiden för att söka bekräftelse och när den är uppgyllen så är dom prinsessor för dagen och mår prima.

Kan knappast vara intressen/hobbys som gör tjejer mer otillgängliga nu än då. Eftersom tjejer har generellt inga egna intressen överhuvudtaget. Att fika på stan med kaffe latte, handla kläder, sminka sig, ladda upp senaste middagen på instagram etc är inga intressen utan tidsfördriv.
Citera
2018-03-01, 04:36
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Precis.

Många tjejer i detta forum hävdar att det inte är massinvandringens fel. Vad dessa tjejer inte fattar är att man försvinner i mängden, oavsett om invandrarna är eftertraktade eller inte. Det går fan 120 män på 100 kvinnor nuförtiden.

Sedan afghanerna och syrierna kom 2015 har det bara gått ner sjukt mycket. 2016 våren var helt ok. 2016 hösten började något sakteligen hända. 2017 dog allting bara så där och 2018 ser lika mörkt ut.

Folk kanske tror att jag förenklar verkligheten och kommer med allt för konstiga slutsatser. Men det här börjar fan bli värre och värre. Fler trådar från bittra män skapas nuförtiden jämfört med förut. Så jag kan ärligt talat inte tänka mig att det här bara är någon slump eller sammanträffande.

Något har hänt. Kvinnorna har helt enkelt blivit rädda för män tack vare massinvandringen.

Kan säga såhär. Ju längre tid en tjej var medlem på en dejting sida desto mer psykiskt skadad har hon blivit. Det är ingen tillfällighet att nya tjejer på dejting sidor känns mer friska o fräscha i sinnet. Dom som sitter där år ut år in har blivit så upphöjda till skyarna av alla smöriga killar så att dom har blivit iskalla.

Tänk en kille som är 10a till utseende, jobb och boende en kombination av det bästa som säger sig vilja dejta henne (givetvis bara för knull men det säger han inne förstås ) och vi säger att tjejen är en 5-6a. Den tjejen är förstörd för all framtid eftersom när hon blivit spermadumpad och han då fått vad han ville ha så vet hon om att "jag kan" få sådana killar

Problemet är att att tjejen ifråga är så korkad att det bara handla om sex för honom medans hon tror hon kan få något seriöst med den typen av kille.

Just det har trasat sönder marknaden totalt mellan likvärdiga utseende etc som ej fungerar som det ska i Sverige. Kolla på alla andra länder, ta polen/tjeckien tex. Där kan du se average eller till och med fula killar med rikligt fina tjejer gå hand i hand.

Könsbalansen är sönder för all framtid. Anledningen är mansöverskott.

Vi skulle behöva importera minst en halv miljon ukrainska kvinnor i fertil ålder 18-35år för att utjämna könsbalansen på dejtingmarknaden.

Det är ingen som lyfter denna frågan eftersom fittans makt är stark och det vet alla kvinnor och politiker och vill behålla det på det sättet för att kuva alla män.

Våld mot kvinnor i alla dess former ökar extremt i samhällen där det är stort underskott på kvinnor. Beviset har vi i Sverige. Det uppstår en frustration för vissa män och dom drar det längre medans ändå majoriteten biter ihop och är laglydiga.

Men under allt detta att inte bli älskad puttrar det en enorm ilska bland många män när det finns för få kvinnor på den öppna marknaden.
Senast redigerad av Klopek 2018-03-01 kl. 04:38.
Citera
2018-03-01, 12:15
Medlem
Jag undrar om ni fått fram ligg igenom betalda sex sidor, hur har det gått till och vilka är värda pengarna.

Sidor som tinder, badoo, hp har inte get mig ett skit för pengarna eller tiden spenderat.

Bodycontact.. har skickat 15/20 meddelande till tjejer. 70% lässte inte och resten svarade inte..
Däremot fick jag mejl från killar!! Från killar för fan!

Har sätt gammal inlägg från 2014 där folk rekommenderade knullparadiset.se, finns det nån med erfarenhet under 2017/2018 som lyckats få nåt på den eller annan betald sex dejtsida?
Senast redigerad av twixQ 2018-03-01 kl. 12:20.
Citera
2018-03-01, 16:32
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twixQ
Jag undrar om ni fått fram ligg igenom betalda sex sidor, hur har det gått till och vilka är värda pengarna.

Sidor som tinder, badoo, hp har inte get mig ett skit för pengarna eller tiden spenderat.

Bodycontact.. har skickat 15/20 meddelande till tjejer. 70% lässte inte och resten svarade inte..
Däremot fick jag mejl från killar!! Från killar för fan!

Har sätt gammal inlägg från 2014 där folk rekommenderade knullparadiset.se, finns det nån med erfarenhet under 2017/2018 som lyckats få nåt på den eller annan betald sex dejtsida?

Betal sidor är värre! Håll dig undan dom. Kryllar av spam botar som är Fake tjejer för att lura killar att bli medlemmar. Och varför betala för något som är gratis? Så länge det finns gratis sidor för dejting varför betala.

Och just sex dejting sidor så har det aldrig funnits någon sådan sida som är seriös som tar betalt för medlemsskap.

Samma brudar som du hittar på hp, bodycontact m.m är med på samma sida. HP när dom ska visa en seriös sida av sig och bodycontact när dom letar efter den perfekta fuckboy.

Lyckas du inte på hp, badoo, tinder eller bodycontact så kommer du aldrig lyckas på någon annan sida vare sig det är betalsida eller gratis sida.
Citera
2018-03-01, 16:40
Medlem
Pantheraduss avatar
Det som har hänt är att vi enligt feminismens vilja fått ett överskott av män i landet, speciellt i fertil ålder. Så skall man söka, så får det bli utomlands?
Samt att en del kvinnor ej behöver män, de kan få gratis insemination.

Många kvinnor jobbar redan med män ändå, på olika hem etc. Så det är klart svårare att hitta en inhemsk tjej. Jag tror att man som man bör undvika BC etc.
Satsa på utländska i forna öststaterna och de är riktigt bra... visst finns det Thai-brudar, men jag tycker sådär om dom.
Citera
2018-03-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Betal sidor är värre! Håll dig undan dom. Kryllar av spam botar som är Fake tjejer för att lura killar att bli medlemmar. Och varför betala för något som är gratis? Så länge det finns gratis sidor för dejting varför betala.

Och just sex dejting sidor så har det aldrig funnits någon sådan sida som är seriös som tar betalt för medlemsskap.

Samma brudar som du hittar på hp, bodycontact m.m är med på samma sida. HP när dom ska visa en seriös sida av sig och bodycontact när dom letar efter den perfekta fuckboy.

Lyckas du inte på hp, badoo, tinder eller bodycontact så kommer du aldrig lyckas på någon annan sida vare sig det är betalsida eller gratis sida.

Jag hittat bra ömdome för vissa betalsidor här från flashbacks medlemar, fast folk skrev att de var nöjda 3/4 år sen.

Själv orkar jag inte längre med badoo, hp osv, tid förlorat. De tar inte ens hänsyn till att svara efter att de har läst.
Citera
2018-03-01, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kryllar ju av 30+ kvinnor där för guds skull.

Dock är dom jävligt dryga och kräsna. Typ som 14-åriga prinsessor i en 33-årig kvinnas kropp. Det bör dessutom finnas en anledning till att man som kvinna i den åldern sitter på HP istället för att vid det laget ha man och barn.

Ja du, vissa av oss har varit karriärister och har därför inte prioriterat just barn. Sedan finns det de som har haft långa förhållanden som tog slut när de blev 30.

Men visst, jag håller med dig många som är 30 och singlar har defekter. Tråkig verklighet för oss som är något sådär normala.
Citera
2018-03-02, 01:02
Medlem
Helt andra erfarenheter än er andra. Bor i en håla, ragga på krogen suger så jävla hårt. Är nog en 6a själv. Började för första gången med Tinder i Oktober innan jag skulle till Malmö, styrde upp 6 dater i Malmö & 1 booty call i Köpenhamn på 2 veckor. Skulle säga att alla tjejer var mellan 6 - 8. Började träffa en av dem men rann tyvärr ut i sanden, nog mest mitt fel för att man var lite för på.

Kör HP med nu & visst, kanske 1 / 4 som man får till en konversation med, men känns ganska lätt att styra upp dates om man vill, där efter är det ju bara personkemi som avgör. Helt klart många som träffas & blir ihop via dessa sidor. HP är mer om man letar förhållande & Tinder mer för bara ligga i min erfarenhet ( även om många på Tinder letar endast långsiktigt med ).

Finns ju en hel del paj människor på dessa sidor, men jävligt många vettiga med. Har kvinnliga polare med som håller på, jävligt roligt att kika på deras inboxar, där lär man sig mycket. 99.9% kör antingen en "Hej", kommenterar hur snygga de är, skriver värsta jävla romanen om hur mycket de skulle vilja träffa bruden, eller skriver något generic som inte har något med deras presentation att göra. Jävligt många som strike out efter ett par meddelanden med för att de är för jävla på, skriver bara om sig själva, eller helt enkelt är för torra. Likadant med brudar efter ett tag förresten. Känner man att man får göra 90% av jobbet för att få chattandet att flyta är det ju bara att move on. Eller om de är lättstötta / tråkiga. Blev seriöst blockad av en brud på Tinder för att jag skrev "Säga vad man vill om växthuseffekten, men gött med lite varmare sommar iaf".

En positiv sida man märker med är att tjejer går igång på lite olika saker när det kommer till utseende, samma sak med snubbar. En av mina kvinnliga polare som är lätt en 9a tyckte en snubbe jag max hade gett en 3a var snygg. Finns ju dock vissa fysiska drag som gör det svårt. Finner att tjejer nog är ytligare än män. 90% av alla tjejer skulle inte kunna tänka sig någon som är kortare än dem, fan nog bättre att vara 190, skallig & se ut som en pizza i ansiktet än att vara under 160, helt baserat på vad som skrivs i presentationstexter.

Ett tips efter man snackat lite som är ganska roligt är att fråga "Har du hittat några sköna människor här på X?", vad det egentligen betyder är "Berätta alla sjuka historier". Då får man höra en hel del om harvade snubbar & misstag som folk gör.

Är lägre 30 och känns lite som gyllne åldern faktiskt. Yngre tjejer vill ha äldre killar, och tjejer i 30 års åldern verkar vilja sikta runt deras egen ålder & evt lite uppåt.

Mina 5 cent, säkert några dupes från tidigare 1800+ sidor:
  • Skaffa en bra presentation, detta är lite individuellt. Om du är torr & vill träffa någon torr så ha något 100% seriöst, annars är det viktigare att man sticker ut & kör på något med humor. Tjejer läser presentationer i mycket större utsträckning än killar.
  • Om det är du som öppnar så skriv antingen något som har med hennes bilder ( inte utseende ) / presentation att göra som inte är torrt, eller något som bara är random / intressant för att få igång en konversation.
  • 95%+ av alla brudar dissar direkt om du har en spännbild eller har bar överkropp, såvida det inte är en causal strandbild
  • Inget inställsamt fjäsk, säg vad du tycker men håll tillbaka på kontroversiella åsikter. Fattar att det är många SDare här som ogillar Syrier osv, men om av någon anledning ni hamnar på något invadrarerelaterat så håll dig till tex "kanske finns någon positiv sida till gränskontrollen ändå"
  • Handlar lite om föregående, men tyvärr handlar det lite om fake it til you make it. Själv tunnhårig & helrakad, kommer ofta upp varför man inte odlar håret. Bara att säga som det är istället för att försöka ursäkta sig. Självsäkerhet är A & O, utan att vara douchig
  • Är ganska intresserad av att laga mat, faktiskt landat en del genom detta. Svårslagen date att laga mat tillsammans & dricka några glas vin
  • Svårt att läsa, men när man känner att man har lite connection & hon verkar skriva tillbaka mycket är det dags att få till en date, annars rinner det bara ut i "hur har din dag varit", där efter går det bara utför
  • Om du kör snapchat så hiva över till det, föreslå inte för tidigt dock, mycket lättare att ha något mer involverat & saker att prata om ifall man kan snappa. Först när man börjar skicka bilder till varandra som jag brukar ens säga saker om utseende
  • Skriv inte kl 22+ på en fredag eller lördag, många tjejer utgår från att du sitter hemma full & antingen inte fått upp modet med utan alkohol, eller att det inte kommer bli något vettigt
  • Emojis är fan halva konsten, speciellt när det kommer till att hålla det lagom flörtigt
  • Skriv inte när du är kåt eller för full
  • Flörtandet är en balansgång, inte börja för tidigt, men om man inte flörtar så är det lätt att devolverar in till typ chattande mellan polare
  • Skitsvårt, men att vara lite witty när man skriver kommer man långt med. De flesta tjejer tänder på humor
  • Denna borde vara självklar, men lovar att detta är anledningen till varför det aldrig går att skicka bilder på dessa tjänster, skippa bilderna på din kuk. Trodde fan detta var en myt men det är det inte
  • Finner helt klart att dates som involverar lagom mängd alkohol är överlägsna. Mer avslappnat & öppet, sparar massor med tid, människor visar mer sitt sanna jag & är modigare. Får dock se till så man håller sig endast salongsberusad
Citera
2018-03-02, 06:01
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Helt andra erfarenheter än er andra. Bor i en håla, ragga på krogen suger så jävla hårt. Är nog en 6a själv. Började för första gången med Tinder i Oktober innan jag skulle till Malmö, styrde upp 6 dater i Malmö & 1 booty call i Köpenhamn på 2 veckor. Skulle säga att alla tjejer var mellan 6 - 8. Började träffa en av dem men rann tyvärr ut i sanden, nog mest mitt fel för att man var lite för på.

Kör HP med nu & visst, kanske 1 / 4 som man får till en konversation med, men känns ganska lätt att styra upp dates om man vill, där efter är det ju bara personkemi som avgör. Helt klart många som träffas & blir ihop via dessa sidor. HP är mer om man letar förhållande & Tinder mer för bara ligga i min erfarenhet ( även om många på Tinder letar endast långsiktigt med ).

Finns ju en hel del paj människor på dessa sidor, men jävligt många vettiga med. Har kvinnliga polare med som håller på, jävligt roligt att kika på deras inboxar, där lär man sig mycket. 99.9% kör antingen en "Hej", kommenterar hur snygga de är, skriver värsta jävla romanen om hur mycket de skulle vilja träffa bruden, eller skriver något generic som inte har något med deras presentation att göra. Jävligt många som strike out efter ett par meddelanden med för att de är för jävla på, skriver bara om sig själva, eller helt enkelt är för torra. Likadant med brudar efter ett tag förresten. Känner man att man får göra 90% av jobbet för att få chattandet att flyta är det ju bara att move on. Eller om de är lättstötta / tråkiga. Blev seriöst blockad av en brud på Tinder för att jag skrev "Säga vad man vill om växthuseffekten, men gött med lite varmare sommar iaf".

En positiv sida man märker med är att tjejer går igång på lite olika saker när det kommer till utseende, samma sak med snubbar. En av mina kvinnliga polare som är lätt en 9a tyckte en snubbe jag max hade gett en 3a var snygg. Finns ju dock vissa fysiska drag som gör det svårt. Finner att tjejer nog är ytligare än män. 90% av alla tjejer skulle inte kunna tänka sig någon som är kortare än dem, fan nog bättre att vara 190, skallig & se ut som en pizza i ansiktet än att vara under 160, helt baserat på vad som skrivs i presentationstexter.

Ett tips efter man snackat lite som är ganska roligt är att fråga "Har du hittat några sköna människor här på X?", vad det egentligen betyder är "Berätta alla sjuka historier". Då får man höra en hel del om harvade snubbar & misstag som folk gör.

Är lägre 30 och känns lite som gyllne åldern faktiskt. Yngre tjejer vill ha äldre killar, och tjejer i 30 års åldern verkar vilja sikta runt deras egen ålder & evt lite uppåt.

• Skaffa en bra presentation, detta är lite individuellt. Om du är torr & vill träffa någon torr så ha något 100% seriöst, annars är det viktigare att man sticker ut & kör på något med humor. Tjejer läser presentationer i mycket större utsträckning än killar.
  • Om det är du som öppnar så skriv antingen något som har med hennes bilder ( inte utseende ) / presentation att göra som inte är torrt, eller något som bara är random / intressant för att få igång en konversation.
  • 95%+ av alla brudar dissar direkt om du har en spännbild eller har bar överkropp, såvida det inte är en causal strandbild
  • Inget inställsamt fjäsk, säg vad du tycker men håll tillbaka på kontroversiella åsikter. Fattar att det är många SDare här som ogillar Syrier osv, men om av någon anledning ni hamnar på något invadrarerelaterat så håll dig till tex "kanske finns någon positiv sida till gränskontrollen ändå"
  • Handlar lite om föregående, men tyvärr handlar det lite om fake it til you make it. Själv tunnhårig & helrakad, kommer ofta upp varför man inte odlar håret. Bara att säga som det är istället för att försöka ursäkta sig. Självsäkerhet är A & O, utan att vara douchig
  • Är ganska intresserad av att laga mat, faktiskt landat en del genom detta. Svårslagen date att laga mat tillsammans & dricka några glas vin
  • Svårt att läsa, men när man känner att man har lite connection & hon verkar skriva tillbaka mycket är det dags att få till en date, annars rinner det bara ut i "hur har din dag varit", där efter går det bara utför
  • Om du kör snapchat så hiva över till det, föreslå inte för tidigt dock, mycket lättare att ha något mer involverat & saker att prata om ifall man kan snappa. Först när man börjar skicka bilder till varandra som jag brukar ens säga saker om utseende
  • Skriv inte kl 22+ på en fredag eller lördag, många tjejer utgår från att du sitter hemma full & antingen inte fått upp modet med utan alkohol, eller att det inte kommer bli något vettigt
  • Emojis är fan halva konsten, speciellt när det kommer till att hålla det lagom flörtigt
  • Skriv inte när du är kåt eller för full
  • Flörtandet är en balansgång, inte börja för tidigt, men om man inte flörtar så är det lätt att devolverar in till typ chattande mellan polare
  • Skitsvårt, men att vara lite witty när man skriver kommer man långt med. De flesta tjejer tänder på humor
  • Denna borde vara självklar, men lovar att detta är anledningen till varför det aldrig går att skicka bilder på dessa tjänster, skippa bilderna på din kuk. Trodde fan detta var en myt men det är det inte
  • Finner helt klart att dates som involverar lagom mängd alkohol är överlägsna. Mer avslappnat & öppet, sparar massor med tid, människor visar mer sitt sanna jag & är modigare. Får dock se till så man håller sig endast salongsberusad

Ett bra bidrag i tråden men gör du något annat än dejtar? Vad känner du att det leder till?
Citera
2018-03-02, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Ett bra bidrag i tråden men gör du något annat än dejtar? Vad känner du att det leder till?

Jo jag blev helt klart hooked. Jag hade uppehåll över allt julstöket & tillhörande, kört igång igen dock. Det jobbiga för mig är att det alltid blir lite projekt att åka på date iom att det aldrig är någon i hålan där jag bor. Men annars tycker jag det är ganska roligt, man känner att man utvecklas & blir bättre. Sen blir man helt klart lite fucked av det, känns alltid som att "det finns någon bättre" & att man mäter alla mot varandra. Svårt att låta bli dom tankarna dock om man vill träffa en långsiktig partner.
Citera
2018-03-03, 00:10
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar

Bra inlägg! Detta borde de flesta här läsa och begrunda istället för att älta bittra haranger om kvinnors allmänna dålighet.
Citera
2018-03-03, 11:46
Medlem
A-party-with-martys avatar
Det där snacket om att det handlar om att man blir mindre attraktiva 7 -8 år senare tror jag är en sanning med modifikation. Såg samma tjej på hp i fjol som ville bli påsatt av mig 12 år tidigare (på spray date) men nu var hon typ ointresserad(hon var lite yngre än mig).Vi hade förändrats likvärdigt. Dvs det har hänt nått med kvinnor rent gennerelt numera.

Sen också= kvinnor har mindre sexdrift än män. Dock har feminismen ändrat agendan hos vissa vänsterkvinnor.
Finns ju till o med svenska kvinnor som blivit politiskt homosexuella . Det finns böcker (kan referera om ni vill) om det, sjukt men sant. Dvs på ideologisk basis väljer dom bort hetrosex. Varför dom ist ej blev asexuella hajar jag dock inte (måste ändå ha tvåsamhet?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in