Helt andra erfarenheter än er andra. Bor i en håla, ragga på krogen suger så jävla hårt. Är nog en 6a själv. Började för första gången med Tinder i Oktober innan jag skulle till Malmö, styrde upp 6 dater i Malmö & 1 booty call i Köpenhamn på 2 veckor. Skulle säga att alla tjejer var mellan 6 - 8. Började träffa en av dem men rann tyvärr ut i sanden, nog mest mitt fel för att man var lite för på.
Kör HP med nu & visst, kanske 1 / 4 som man får till en konversation med, men känns ganska lätt att styra upp dates om man vill, där efter är det ju bara personkemi som avgör. Helt klart många som träffas & blir ihop via dessa sidor. HP är mer om man letar förhållande & Tinder mer för bara ligga i min erfarenhet ( även om många på Tinder letar endast långsiktigt med ).
Finns ju en hel del paj människor på dessa sidor, men jävligt många vettiga med. Har kvinnliga polare med som håller på, jävligt roligt att kika på deras inboxar, där lär man sig mycket. 99.9% kör antingen en "Hej", kommenterar hur snygga de är, skriver värsta jävla romanen om hur mycket de skulle vilja träffa bruden, eller skriver något generic som inte har något med deras presentation att göra. Jävligt många som strike out efter ett par meddelanden med för att de är för jävla på, skriver bara om sig själva, eller helt enkelt är för torra. Likadant med brudar efter ett tag förresten. Känner man att man får göra 90% av jobbet för att få chattandet att flyta är det ju bara att move on. Eller om de är lättstötta / tråkiga. Blev seriöst blockad av en brud på Tinder för att jag skrev "Säga vad man vill om växthuseffekten, men gött med lite varmare sommar iaf".
En positiv sida man märker med är att tjejer går igång på lite olika saker när det kommer till utseende, samma sak med snubbar. En av mina kvinnliga polare som är lätt en 9a tyckte en snubbe jag max hade gett en 3a var snygg. Finns ju dock vissa fysiska drag som gör det svårt. Finner att tjejer nog är ytligare än män. 90% av alla tjejer skulle inte kunna tänka sig någon som är kortare än dem, fan nog bättre att vara 190, skallig & se ut som en pizza i ansiktet än att vara under 160, helt baserat på vad som skrivs i presentationstexter.
Ett tips efter man snackat lite som är ganska roligt är att fråga "Har du hittat några sköna människor här på X?", vad det egentligen betyder är "Berätta alla sjuka historier". Då får man höra en hel del om harvade snubbar & misstag som folk gör.
Är lägre 30 och känns lite som gyllne åldern faktiskt. Yngre tjejer vill ha äldre killar, och tjejer i 30 års åldern verkar vilja sikta runt deras egen ålder & evt lite uppåt.
Mina 5 cent, säkert några dupes från tidigare 1800+ sidor:
- Skaffa en bra presentation, detta är lite individuellt. Om du är torr & vill träffa någon torr så ha något 100% seriöst, annars är det viktigare att man sticker ut & kör på något med humor. Tjejer läser presentationer i mycket större utsträckning än killar.
- Om det är du som öppnar så skriv antingen något som har med hennes bilder ( inte utseende ) / presentation att göra som inte är torrt, eller något som bara är random / intressant för att få igång en konversation.
- 95%+ av alla brudar dissar direkt om du har en spännbild eller har bar överkropp, såvida det inte är en causal strandbild
- Inget inställsamt fjäsk, säg vad du tycker men håll tillbaka på kontroversiella åsikter. Fattar att det är många SDare här som ogillar Syrier osv, men om av någon anledning ni hamnar på något invadrarerelaterat så håll dig till tex "kanske finns någon positiv sida till gränskontrollen ändå"
- Handlar lite om föregående, men tyvärr handlar det lite om fake it til you make it. Själv tunnhårig & helrakad, kommer ofta upp varför man inte odlar håret. Bara att säga som det är istället för att försöka ursäkta sig. Självsäkerhet är A & O, utan att vara douchig
- Är ganska intresserad av att laga mat, faktiskt landat en del genom detta. Svårslagen date att laga mat tillsammans & dricka några glas vin
- Svårt att läsa, men när man känner att man har lite connection & hon verkar skriva tillbaka mycket är det dags att få till en date, annars rinner det bara ut i "hur har din dag varit", där efter går det bara utför
- Om du kör snapchat så hiva över till det, föreslå inte för tidigt dock, mycket lättare att ha något mer involverat & saker att prata om ifall man kan snappa. Först när man börjar skicka bilder till varandra som jag brukar ens säga saker om utseende
- Skriv inte kl 22+ på en fredag eller lördag, många tjejer utgår från att du sitter hemma full & antingen inte fått upp modet med utan alkohol, eller att det inte kommer bli något vettigt
- Emojis är fan halva konsten, speciellt när det kommer till att hålla det lagom flörtigt
- Skriv inte när du är kåt eller för full
- Flörtandet är en balansgång, inte börja för tidigt, men om man inte flörtar så är det lätt att devolverar in till typ chattande mellan polare
- Skitsvårt, men att vara lite witty när man skriver kommer man långt med. De flesta tjejer tänder på humor
- Denna borde vara självklar, men lovar att detta är anledningen till varför det aldrig går att skicka bilder på dessa tjänster, skippa bilderna på din kuk. Trodde fan detta var en myt men det är det inte
- Finner helt klart att dates som involverar lagom mängd alkohol är överlägsna. Mer avslappnat & öppet, sparar massor med tid, människor visar mer sitt sanna jag & är modigare. Får dock se till så man håller sig endast salongsberusad