Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Som exempel hade jag 3 dejter inom loppet av 2 veckor för 5-6 år sedan på hp. Alla 3 såg bra ut fast en av dom stack ut mer än dom andra två.
Jag var medlem för något år sedan. Tröttnade efter några veckor. Fick igång nångra konversationer men med tjejer under min nivå. Skippade dra det vidare och regga av mig från sidan istället. När jag var 20 så hade jag säkert doppat men ju äldre man blir desto kräsnare, eller ja åtminstone någon på samma nivå.
Är jag en 6a så vill jag ha minst en 5a för knull. Flickvän ska vara 6-7 för det ens ska vara intressant.
Tyvärr är hela marknaden helt vrickad när tjejer som är 3or ska ha killar som är minst 5-6. Dessa killar använder dom som spernahål. Samma sak med tjejer som är 5-6 som söker minst 8or. I väntan på bättre knullar 8-10 killar på skala tjejer flera nivåer under och karusellen är igång. Marknaden blir skev och tjejer på låg nivå tror de kan få något seriöst med dom.
Sen är du inne på en sak. Invandringen, vilket lett till mansöverskott i framförallt åldrarna 18-35år. Nu tror jag inte alla invandrare är heta på marknaden. Men var det ett hav av män före massinvandringen så försvinner man ännu djupare nu. Jag tror bara de blivit svårare än vad det varit innan att synas. Då faktiskt väldigt få brev på sidor öppnas av tjejer. Dom hinner varken se bild eller presentation på vilket tyder på för mycket män, alltså har man inte fått en chans från första början.
Precis.
Många tjejer i detta forum hävdar att det inte är massinvandringens fel. Vad dessa tjejer inte fattar är att man försvinner i mängden, oavsett om invandrarna är eftertraktade eller inte. Det går fan 120 män på 100 kvinnor nuförtiden.
Sedan afghanerna och syrierna kom 2015 har det bara gått ner sjukt mycket. 2016 våren var helt ok. 2016 hösten började något sakteligen hända. 2017 dog allting bara så där och 2018 ser lika mörkt ut.
Folk kanske tror att jag förenklar verkligheten och kommer med allt för konstiga slutsatser. Men det här börjar fan bli värre och värre. Fler trådar från bittra män skapas nuförtiden jämfört med förut. Så jag kan ärligt talat inte tänka mig att det här bara är någon slump eller sammanträffande.
Något har hänt. Kvinnorna har helt enkelt blivit rädda för män tack vare massinvandringen.