Citat:
Ursprungligen postat av Fantomenberg
Jag tror han blivit kvävd. Det mest troliga
Jag är böjd att hålla med om att detta är den absolut mest troliga dödsorsaken.
Texas har blivit jagad upp i skogsdungen av någon/några av de andra barnen på lekplatsen, och sen blivit t.ex. nerbrottad och så har någon satt sig på ryggen på pojkstackaren. Ett "oskyldigt" bråk som har gått oerhört snett.
Vad tror ni andra om denna teori?