2022-03-21, 14:48
Medlem
95% killar o gubbar. Homo o bi, garanterad kontakt. 5% damer varav minst hälften är feta och WT. Inte mycket kvar att ha….
Badoo eller Tinder ger bättre utdelning om korten spelas rätt.
Ett tips är att lägga ner lite jobb på profilen med bild, genomtänkt text osv.
Själv fått ligga ett par ggr iaf 👍😊
Citera
2022-03-22, 21:34
En annan tröttsam grej är när män skriver flera mess och tjatar, allt för att man bor i samma stad.
Och kollar man deras profiler ser man att det jag är och söker inte alls stämmer med vad de söker och tänder på.
Men bara för att man är geografiskt nära skriver män och blir nästan arga när de inte får svar.

Jag förstår att man inte vill åka över hela landet eller sitt län för en träff. Men att skriva till första bästa för att båda bor i samma stad trots helt olika preferenser är så sunkigt.
Citera
2022-03-22, 22:07
Medlem
Liberationfronts avatar
Skräpsida sedan 2012

Bara en massa fetton
Citera
2022-03-22, 22:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nervkollaps007
En annan tröttsam grej är när män skriver flera mess och tjatar, allt för att man bor i samma stad.
Och kollar man deras profiler ser man att det jag är och söker inte alls stämmer med vad de söker och tänder på.
Men bara för att man är geografiskt nära skriver män och blir nästan arga när de inte får svar.

Jag förstår att man inte vill åka över hela landet eller sitt län för en träff. Men att skriva till första bästa för att båda bor i samma stad trots helt olika preferenser är så sunkigt.

Instämmer i detta och det är rätt tråkigt. Om dom som skrev åtminstone matchade vad man själv sökte vore det ju en sak, men inte så ofta det händer.
Citera
2022-03-22, 23:08
Medlem
Den är inte ens mobilanpassad! Sen vill alla brudar göka utan gummi! Tammefanimig sandslöst.
Citera
2022-03-22, 23:22
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Skräpsida sedan 2012

Bara en massa fetton

Vad hade du förväntat dig? Så fort en kvinna äntrar en krog eller nattklubb blir hon i regel uppraggad av en massa män. Eller ja, hon behöver inte ens befinna sig i en sådan miljö, utan det räcker med att hon lämnar sitt hem för att hon ska bli uppraggad.

Om en kvinna då måste registrera sig på en anonym kontaktsida som Bodycontact för att få ligga är hon med största sannolikhet inte vacker, för att utrycka det milt.

Sedan finns det givetvis alltid undantag. Kanske rör det sig om en kvinna som arbetar så pass mycket att hon inte har tid att tänka på annat, eller så kanske hon bor i någon avlägsen by mitt ute i ingenstans. Men det är som sagt undantag.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-03-22 kl. 23:29.
Citera
2022-03-23, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Skräpsida sedan 2012

Bara en massa fetton

Men också massa killar som är tjockis-jägare.

Du anar inte vilka snygga och vältränade killar det finns som älskar tjockisar.

Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Instämmer i detta och det är rätt tråkigt. Om dom som skrev åtminstone matchade vad man själv sökte vore det ju en sak, men inte så ofta det händer.

Mm.

Jag har två efterhängsna som har skrivit kortare mess till mig i flera år, utan att ha fått svar en enda gång.

De kan skriva så här:

"Varför läser du inte mina mess? Jag är jättetrevlig så du borde träffa mig. Vill du hitta på något ikväll?"

"Adress? Jag kör nu."

Så håller det på, år efter år.
Citera
2022-03-23, 07:07
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Vad hade du förväntat dig? Så fort en kvinna äntrar en krog eller nattklubb blir hon i regel uppraggad av en massa män. Eller ja, hon behöver inte ens befinna sig i en sådan miljö, utan det räcker med att hon lämnar sitt hem för att hon ska bli uppraggad.

Om en kvinna då måste registrera sig på en anonym kontaktsida som Bodycontact för att få ligga är hon med största sannolikhet inte vacker, för att utrycka det milt.

Sedan finns det givetvis alltid undantag. Kanske rör det sig om en kvinna som arbetar så pass mycket att hon inte har tid att tänka på annat, eller så kanske hon bor i någon avlägsen by mitt ute i ingenstans. Men det är som sagt undantag.

Bodycontact borde byta namn till fläsk-book.
Citera
2022-03-23, 07:39
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Den är inte ens mobilanpassad! Sen vill alla brudar göka utan gummi! Tammefanimig sandslöst.

Fy fan snacka vandrande könssjukdomspelare eller blobbar.
Alltid haft kådis med mig. Vissa blir förvånade och vill ha sprutet i sej. Slut med sånt.
Citera
2022-03-23, 08:00
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:

Det finns säkert sådana män men det du måste tänka på är att det också finns många falska profiler på Bodycontact.

Jag skulle i varje fall ställa mig skeptisk till en profil med bilder på en extremt vältränad man (eller kvinna för den delen) som kontaktar andra profiler på måfå. Sannolikheten är stor att det är någon som bara skapat profilen i hopp om att få intima bilder och videoklipp från godtrogna människor.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-03-23 kl. 08:03.
Citera
2022-03-23, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.

Någon annan som varit med om något speciellt där?

För 15 år sedan var den fortfarande någorlunda jämlik förutom att 90 % var killar nu
verkar det ha urartat till att mest handla om sex mellan män.
Citera
2022-03-23, 08:08
Medlem
Citat:

Mm.

Jag har två efterhängsna som har skrivit kortare mess till mig i flera år, utan att ha fått svar en enda gång.

De kan skriva så här:

"Varför läser du inte mina mess? Jag är jättetrevlig så du borde träffa mig. Vill du hitta på något ikväll?"

"Adress? Jag kör nu."

Så håller det på, år efter år.
Män som är kåta är generellt dumma I huvudet, I synnerhet svenska män i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in