Citat:
Ursprungligen postat av
Jonas Hallberg
Vad gr man i forumdelen? och vad diskuteras? fr man pluspong drinne?
r det dr du har spanat in dina "(s)vettiga killar"?

och vilkas om kan fra basal konversation
Shr bra gr det varje gng! att anvnda sig av kontakta oss via mail p deras hemsida
S nu har jag ftt skicka till support@bodycontact.com istllet, ett system jag litar mindre p att jag kommer f svar igenom.
I forumdelen finns lite av varje att diskutera eller dela med sig av, beroende p intresse.
Men dr finns trdar med tips p hur man sker kontakt p ett s lyckat stt som mjligt, man kan f andras sikter om ens profil (innehll och bildval tex), trdar med erotiska berttelser och mycket mera. Men mycket givande tycker jag, men som inte inloggad kan jag inte ska p det mne jag vill, och inte heller p anvndare, och inte heller svara p ngot inlgg tyvrr.
Har inte spanat in dom vettiga mnnen dr, utan det har skett genom deras profiltexter, d jag bildat mig en uppfattning om mannen som verkar stmma rtt bra d vi vl trffats.
Kika p forumet och se om det str ngot om strningar nu, vet att det varit problem med bilduppladdning senaste veckan och fr en vecka sen var hela systemet trgt som sirap, men trgheten r avhjlpt. Men dom verkar ha haft problem med ngon server.