2020-06-16, 11:44
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Dom verkar ha tekniska problem vid fel tidpunkt.
Registreringen och sms med 10 kr har inte lyckats godknnas, trg support.

Ta med en man istllet som du fr stta p i gengasen istllet, frga runt p stan, jag ville hna dig fr att du r s frutsgbar

Kan hlla med om att supporten verkar nstan obefintlig

Skickade en frfrgan om varfr jag inte kan logga in p forumet dr fr tv mnader sen, inget svar n...
Citera
2020-06-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan hlla med om att supporten verkar nstan obefintlig

Skickade en frfrgan om varfr jag inte kan logga in p forumet dr fr tv mnader sen, inget svar n...
S vi r bda strandsatta med samma problem?, vad gar du ft medelande, mitt konto invntar verifiering
Citera
2020-06-16, 12:03
Medlem
Kungen84s avatar
Citat:
Dom verkar ha tekniska problem vid fel tidpunkt.
Registreringen och sms med 10 kr har inte lyckats godknnas, trg support.

Ta med en man istllet som du fr stta p i gengasen istllet, frga runt p stan, jag ville hna dig fr att du r s frutsgbar

Urskta?
Citera
2020-06-16, 12:05
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
S vi r bda strandsatta med samma problem?, vad gar du ft medelande, mitt konto invntar verifiering

N, jag r medlem sen tidigare, s det r inget problem. Jag vill bara kunna logga in p forumdelen ocks, men det har inte funkat p 4 mnader...

Det jag mrker nu, r att dom kanske reagerat p att det r problem, d mina pluspong inte minskat p flera dagar, s dom gr kanske vad dom kan?
Citera
2020-06-16, 12:46
Medlem
Citat:
N, jag r medlem sen tidigare, s det r inget problem. Jag vill bara kunna logga in p forumdelen ocks, men det har inte funkat p 4 mnader...

Det jag mrker nu, r att dom kanske reagerat p att det r problem, d mina pluspong inte minskat p flera dagar, s dom gr kanske vad dom kan?
Vad gr man i forumdelen? och vad diskuteras? fr man pluspong drinne?

r det dr du har spanat in dina "(s)vettiga killar"? och vilkas om kan fra basal konversation

Shr bra gr det varje gng! att anvnda sig av kontakta oss via mail p deras hemsida
Citat:
"This is the mail system at host web09.bodycontact.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<support@bodycontact.com>:"
S nu har jag ftt skicka till support@bodycontact.com istllet, ett system jag litar mindre p att jag kommer f svar igenom.
Citera
2020-06-16, 16:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Vad gr man i forumdelen? och vad diskuteras? fr man pluspong drinne?

r det dr du har spanat in dina "(s)vettiga killar"? och vilkas om kan fra basal konversation

Shr bra gr det varje gng! att anvnda sig av kontakta oss via mail p deras hemsida
S nu har jag ftt skicka till support@bodycontact.com istllet, ett system jag litar mindre p att jag kommer f svar igenom.

I forumdelen finns lite av varje att diskutera eller dela med sig av, beroende p intresse.
Men dr finns trdar med tips p hur man sker kontakt p ett s lyckat stt som mjligt, man kan f andras sikter om ens profil (innehll och bildval tex), trdar med erotiska berttelser och mycket mera. Men mycket givande tycker jag, men som inte inloggad kan jag inte ska p det mne jag vill, och inte heller p anvndare, och inte heller svara p ngot inlgg tyvrr.

Har inte spanat in dom vettiga mnnen dr, utan det har skett genom deras profiltexter, d jag bildat mig en uppfattning om mannen som verkar stmma rtt bra d vi vl trffats.

Kika p forumet och se om det str ngot om strningar nu, vet att det varit problem med bilduppladdning senaste veckan och fr en vecka sen var hela systemet trgt som sirap, men trgheten r avhjlpt. Men dom verkar ha haft problem med ngon server.
Citera
2020-06-17, 13:10
Medlem
Jag kommer snart f ett raseriutbrott av denna sega hantering och skicka 10 kr till fr en ny-aktivering
eftersom ingen kan utesluta att jag gjorde ngot fel vid frsta frsker

Kan dom inte ta emot nyreg d borde dom snarare lgga sidan p is.
Just nu framstr sidan ganska icke-seris
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-06-17 kl. 13:21.
Citera
2020-06-17, 19:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag kommer snart f ett raseriutbrott av denna sega hantering och skicka 10 kr till fr en ny-aktivering
eftersom ingen kan utesluta att jag gjorde ngot fel vid frsta frsker

Kan dom inte ta emot nyreg d borde dom snarare lgga sidan p is.
Just nu framstr sidan ganska icke-seris

D jag inte kan logga in p forum-delen kan jag inte heller bidra genom att skriva om ditt bekymmer dr Annars kanske ngon anvndare dr haft ngot tips.
Men det verkar vara ngot allmnt knas ngonstans, d pluspongen ligger kvar ofrndrade trots att det gtt flera dagar...
Citera
2020-06-18, 01:48
Medlem
Hansattesigners avatar
Reggade mig igen, det var ngra r sedan.
Shit vad den sidan har schangserat!
Citera
2020-06-18, 02:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansattesigner

P vilket stt?
Hngt dr bara sen i fjol sommar, s nyfiken p vad som var bttre frut ☺
Citera
2020-06-18, 09:18
Medlem
Hansattesigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansattesigner

Citat:
P vilket stt?
Hngt dr bara sen i fjol sommar, s nyfiken p vad som var bttre frut ☺

h jag var nog fr snabb p revolvern. Verkar vara samma. Det berodde nog p mina instllningar.

Men supporten och underhll, som sgs hr, verkar vara obefintlig.
Senast redigerad av Hansattesigner 2020-06-18 kl. 09:24.
Citera
2020-06-19, 10:54
Medlem
Har trffat ett par stycken drigenom.
En var riktigt bra. Undergiven s det stod hrliga till. Frsta trffen p en pub s hade hon en plugg i stjrten nr hon satte sig i mitt kn. Det bar snarast ivg hemmt dr det blev mycket snusk.
Vid trffar brjade hon ofta att kta upp mig genom att strippa riktigt sexigt medan hon showade med leksaker i alla hennes ppningar.
Hon gillade ordentligt med deepthroat och analt.
Kommer aldrig att glmma henne..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in