Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpjet
Jag är inte ung. Inte attraktiv, har inte 20+cm kuk och bor verkligen inte i stockholm.
Jag begränsar inte inte mig ett dugg. Jag har bara lämnat över bollen till motparten.
När jag säger bli kontaktad, så syftar jag främst på irl eller alla möljliga sidor på nätet.
Finns inget rätt sätt eller förutsättningar för mig.
Tänker inte heller betala för att knulla.
BC precis som andra liknande ställen ställer mycket vikt på ytlig attraktion. Det är såklart beteendet som sedan avgör om det blir en träff eller inte, men utseendet och kukstorleken är ändå de två sakerna som bestämmer om din personlighet får chans eller ej. Du kan vara hur trevlig, charmig och skön person, men har du inte utseendet så kommer det aldrig funka. Kvinnan lär aldrig bli kåt i någon som hon finner icke-snygg --> inget sex.
Ställen som BC, DS och Tinder ställer mycket vikt på yta och därefter personlighet. Därför är det inte lönt att du är med där. Testa gå ut på krogen och se där. Undvik nattklubbar för där får du ingen napp. Det finns swingersklubbar såsom Södra Swingers i Örkelljunga och X-Secret i Hasslarp, men där lär du också få nobben av kvinnorna när det blir dags att knulla.
Det säkraste kortet för dig tyvärr är att åka över till Öst- och Centraleuropa, betala en mindre summa och knulla. Vill du inte det så är det porr och runka som gäller. Vill du inte bli porrskadad se till att din vardag är fylld med andra sysslor så du inte får tid att tänka på det sexuella.
Sex är ingen rättighet. Vissa har framgång och vissa drar en fet nitlott.