2011-10-03, 15:18
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Du kommer att bli ungefär lika tunn som ett frimärke en dag. En bil, ett träd, en sten kommer att se till det. Tagga ner innnan det är försent.
Be till gudarna att det inte är en bil bara!
Citera
2011-10-03, 15:20
Medlem
RoomFullOfRatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre100
Jag brukar vara den som fotograferar såna som dig. Nu får man inte sålt just de där bilderna, men bara man backar litet går det igen.
Alla ska dö, och det där ser ut som ett väldigt smärt- och ångestfritt sätt att dö.
Citera
2011-10-03, 15:25
Medlem
Koreanskbots avatar
Har man en hoj så ska man fan åka den som den är gjord för, så tummen upp för dig fast kör gärna på natten när det inte är några andra trafikanter eller så drar man till Tyskland och kör. Goa tider.
Citera
2011-10-03, 15:26
Medlem
Firewaias avatar
Lekte med polisen en gång. Kostade mig 55.000 i reparationer, 40 timmars samhällstjänst och indraget körkort i 15 månader (och i förlängningen en flickvän). Så efter det...Nej.
Citera
2011-10-03, 15:28
Bannlyst
Citat:
Jag brukar vara den som fotograferar såna som dig. Nu får man inte sålt just de där bilderna, men bara man backar litet går det igen.

Du kan väl för fan vara snäll och sätta en varning till såna MGB bilder tack... Fyfan vad äckligt...
Citera
2011-10-03, 15:30
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Hoppas du kommer se ut sådär inom en snar framtid. Lär dig visa respekt för fan.

OnT: Folk som tycker det är tufft att "leka" med polisen har fan något allvarligt fel. Det enda ni "leker" med är ert eget liv och i värsta fall någon annans. Tror du poliserna stod där och tänkte "neeeej fan också " och kände dig häftig för det?
Citera
2011-10-03, 15:32
Medlem
PinkRobotss avatar
Citat:

Fan sätt en spoiler eller varning eller whatever. Jag tycker sådana bilder är jobbiga att se...

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Fan vad tuff du är. Hoppas du får krockar med ett träd nästa gång din jävla lallare.

Nej jag har aldrig "lekt" med polisen.

Haha, om han inte får några krockar kan väl någon schysst person ge han några
Citera
2011-10-03, 15:33
Medlem
District9s avatar
Citat:

Jag älskar att köra fort, men nu har jag vuxit upp lite och håller mig borta från snabba motor fordon precis pga. att jag inte vill sluta som i den bilden... vilket är ganska sannolikt med en som mig... måste tänka på mina föräldrar som skulle bli tvungna att begrava sin son i 20 delar... inte så kul för dom du vet...

just det, jag kommer kremeras kom jag på...
Citera
2011-10-03, 15:39
Medlem
PWNs avatar
Egentligen borde man ju ställa sig in i skaran av folk som skäller lite, för det är trots allt helt vansinningt att köra i 300 blås, men samtidigt är det någon primitiv nerv som kittlas lite av sådant här.
Fart är ju roligt.

En varning dock, jag kom cyklandes på bogesundsvägen(känd väg för mcåkare i sthlm att åka fort på) när jag var liten och kom precis efter att en mc hade frontat med en bil. Det var ingen vacker syn. ´Hojen hade åkt rakt igenom motorhuven så att säga, och nästa klyvt bilen i mitten.
Föraren i bilen skadades allvarligt och mcåkaren dog. Står fortafarande kvar ett kors på platsen.

Så det kan ju gå åt skogen så att säga.
Citera
2011-10-03, 15:44
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suki-91
På grund av dig och dina gelikar får vi andra knuttar en massa skit. Trodde inte jag skulle säga detta men nu börjar även jag propagera för en högre ålder för tung mc.

Oehört moget resonerat, NOT

Ptja, det är din åsikt, och du har naturligtvis din fulla rätt att kampanja för höjd åldergräns, eller ostfria cheeseburgare om du så vill.

Fast oavsett vad du och dina allierade har för åsikter om mig och mina "gelikar" kommer min ståndpunkt inte att ändras
Citera
2011-10-03, 15:46
Medlem
Kutlans avatar
Den bilden vart ingen trevlig syn, och enl. rubriken skulle det ju ha gått i 174 mph motsvarande cirka 280 kilometer i timmen. Men jag är sugen på lite bakgrundsinfo, jag menar vad fan körde han in i? en skördetröska som var på?

T.ex. finns inga händer i handskarna osv.. alltså förstår inte men den krocken känns overklig..
Citera
2011-10-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoomFullOfRats
Alla ska dö, och det där ser ut som ett väldigt smärt- och ångestfritt sätt att dö.

Instämmer helt, dock vill jag inte bli påkörd av någon idiot som vill leka Ghostrider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in