2011-10-03, 13:29
Medlem
Var igår ute och testade nya mc´n, och självklart va polisen ute!
Körde E6:an ner mot kungsbacka och blev lite sugen på att gasa ur den och se var den går för . Så jag gasar förbi bil efter bil och när jag ligger där på högsta växeln ser jag lasersnuten, då är det ju redan för sent att börja bromsa så jag bränner förbi fartkontrollen i 295 km/h. O inte en chans hade dom ju... Hehe

Nån mer som varit ute och lekt med snutarna?
Citera
2011-10-03, 13:36
Medlem
berjers avatar
Inte jag personligen men Ghostrider åkarna (hört att de är flera stycken?) har ju lekt en del med polisen.
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
Citera
2011-10-03, 13:44
Medlem
Äntligen någon med vett i skallen Även om du hade dragit fullbroms så tar det ca 10 sekunder o stanna och då är du endå 250-400 meter ifrån, innan dom ens hinner köra efter.

Kör dom efter är det bara o sakta ner till 240 och ligga där 2 minuter sen ta nästa av-fart
Citera
2011-10-03, 13:49
Medlem
svampdamps avatar
Fan vad tuff du är. Hoppas du får krockar med ett träd nästa gång din jävla lallare.

Nej jag har aldrig "lekt" med polisen.
Senast redigerad av svampdamp 2011-10-03 kl. 13:55.
Citera
2011-10-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berjer
Inte jag personligen men Ghostrider åkarna (hört att de är flera stycken?) har ju lekt en del med polisen.
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
Nej det är patrik furstenhoff som är ghostrider.
Citera
2011-10-03, 13:52
Medlem
Fettopappas avatar
Varför ska man leka med polisen istället för att följa lagarna? Så jävla idiotiskt. Tänk på oss andra i trafiken, svin.
Citera
2011-10-03, 13:57
Medlem
slugs-Ps avatar
Du kommer att bli ungefär lika tunn som ett frimärke en dag. En bil, ett träd, en sten kommer att se till det. Tagga ner innnan det är försent.
Citera
2011-10-03, 14:16
Medlem
E30s avatar
Vad var det för hoj du hade sa du?
Citera
2011-10-03, 14:20
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre100
Jag brukar vara den som fotograferar såna som dig. Nu får man inte sålt just de där bilderna, men bara man backar litet går det igen.
Fyfan, hade jag inte räknat med utanför MGB----- kräktes lite i munnen.

OnT: TS skall inte ha körkort. Frågan är om han ens ska ha rösträtt. Eller mänskliga rättigheter. Eller mat.
Citera
2011-10-03, 14:32
Medlem
suki-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brixman
Var igår ute och testade nya mc´n, och självklart va polisen ute!
Körde E6:an ner mot kungsbacka och blev lite sugen på att gasa ur den och se var den går för . Så jag gasar förbi bil efter bil och när jag ligger där på högsta växeln ser jag lasersnuten, då är det ju redan för sent att börja bromsa så jag bränner förbi fartkontrollen i 295 km/h. O inte en chans hade dom ju... Hehe

Nån mer som varit ute och lekt med snutarna?

Vet inte om detta är rätt forum för dig min vän, gå ner till killarna med moppe och "impa" istället.
Här skämmer du bara ut dig, och inte att förglömma så drar du ner en massa andra mcåkare också.
Du kanske är katt med nio liv och kevlarskinn? Du är inte själv på vägen din dåre!
Citera
2011-10-03, 14:34
Medlem
MackaN^s avatar
Bra där, men försök att hålla hastigheten när du är runt andra trafikanter.

Att blåsa på i 300km/h kan du göra på natten när du enbart utsätter dig själv för fara.
Citera
2011-10-03, 14:34
Medlem
Vänlighetens avatar
Jag frontade en sån som du TS som kört som en idiot i centrala Gbg. Han började grina när jag lade nyckeln mot tanken för att "bocka av en idiot till".
Ni verkar alla vara snoriga microhjärnor.
Nästa gång knuffar jag omkull er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in