2011-10-03, 15:55
Medlem
Liolidiss avatar
Minns att jag i mina ungdomsår (cirka 20 år) satt bak på kusinens MC i cetrala Aten, inga reg skyltar och utan hjälm, han frågade om vi skulle busa med farbror blå lite och jag svarade naivt ja. Klockan var runt 1 på natten och det han hade spottat en snutbil på andra sidan vägen så det han gör är att åka upp på trottoaren, tuta, skrika runkare, peka finger och sedan dra på utav bara helvete ut på motorvägen. Hade tur att vi inte fick jag av några mc-poliser(bilar har lite svårt att hänga på) eller att vi slutade som snubben på bilden.
Efter cirka 5 minuter i 300 på motorvägen tar han av och sicksakar genom ett område med neger horor på vardera sida och där skriker han att snuten är efter, de försvinner lika snabbt som vi drog från polisen, efter ytterligare 5 min är vi utanför en av de trendigaste barerna i aten och festade med svenska modeller.
Kan samanfatta upplevelsen som adrenalin rik och mäktig då den varade, svårt att känna sig mer levande, men det går ju också i hand med hand med att vi hela tiden var nära döden. Tufft? Nej, har aldrig gjort och kommer aldrig utsätta mig/andra för den idiotin igen, precis som någon annan innan skrev.
Citera
2011-10-03, 15:56
Medlem
suki-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Ptja, det är din åsikt, och du har naturligtvis din fulla rätt att kampanja för höjd åldergräns, eller ostfria cheeseburgare om du så vill.

Fast oavsett vad du och dina allierade har för åsikter om mig och mina "gelikar" kommer min ståndpunkt inte att ändras

Det hade jag inte räknat med heller, men med tiden kommer du att inse att du inte är odödlig och att det kan vara klokt att välja sina slag
Citera
2011-10-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suki-91
På grund av dig och dina gelikar får vi andra knuttar en massa skit. Trodde inte jag skulle säga detta men nu börjar även jag propagera för en högre ålder för tung mc.

Oehört moget resonerat, NOT
Vad spelar det för roll? MC kan man ju köra utan körkort om man kör som TS, eller hur?
Och blir man tagen, ja, en olovlig lär inte vara så farligt i den anklagelsebunten.
Citera
2011-10-03, 16:16
Medlem
crillecrilles avatar
Hoppas du kör ihjäl dig själv innan du skadar någon annan. Det finns banor att köra på om man ska leka.
Citera
2011-10-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kutlan
alltså förstår inte men den krocken känns overklig..

Sett ganska mycket bilder ifrån olyckor och den bilden ser absolut inte konstig ut för 280km/h, snarare förvånad att det är nått kvar. En del bilder är det bara en otydlig röd sörja på marken efter krockar i betydligt lägre fart.
Citera
2011-10-03, 16:23
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brixman
Var igår ute och testade nya mc´n, och självklart va polisen ute!
Körde E6:an ner mot kungsbacka och blev lite sugen på att gasa ur den och se var den går för . Så jag gasar förbi bil efter bil och när jag ligger där på högsta växeln ser jag lasersnuten, då är det ju redan för sent att börja bromsa så jag bränner förbi fartkontrollen i 295 km/h. O inte en chans hade dom ju... Hehe

Nån mer som varit ute och lekt med snutarna?
Fel, tänk så krockar du med en bil där det sitter barn i?
Fel, hoppas att du inte fortsätter med sånt jävla skit mer.
Citera
2011-10-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suki-91
Det hade jag inte räknat med heller, men med tiden kommer du att inse att du inte är odödlig och att det kan vara klokt att välja sina slag
Men det var väl klokt av TS att agera som han nu gjorde, han körde ju 295 för att det var skoj, sen råkade han hamna på några Sheriffer som han valde att blåsa iväg från.

Och frågan är om man gillar the trill...win it all or die... Och om du inte är kristen men i grunden liberal så...ja...händer det nått får man göra som araberna, blodspengar, mer pengar till alla för fel, fan, jag skulle leva så fett på skadestånd!
Citera
2011-10-03, 16:31
Medlem
Nirps avatar
Måste man så måste man, skulle aldrig få för mig att stanna för snuten när jag kör hoj, det är inte därför jag kör sporthoj.

Men att maxa på motorvägen är inget man borde pyssla med egentligen, men nog fan är det kul!

Sen har väl de flesta rätt i sina skällsord, men men, alla har vi väl våra idiotsaker för oss. Frågan är om man hinner lära sig innan det är försent!
Citera
2011-10-03, 16:46
Medlem
Galenfarfars avatar
TS är en tuff kille
Törs jag gissa på att han enbart gjorde denna tråd bara för "skryta"?
Citera
2011-10-03, 16:51
Medlem
WhyAreYouBrainDeads avatar
Har själv en Yamaha R1-05 den går väldigt snabbt,men i mina mc kretsar så skryter vi inte offentligt om vilka hastigheter man har kört på landsvägar och motorvägar .
Citera
2011-10-03, 16:51
Medlem
Tre100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoomFullOfRats
Alla ska dö, och det där ser ut som ett väldigt smärt- och ångestfritt sätt att dö.
Visst är det så. Är inte lika roligt när paret som är ute och rastar hunden utan koppel går förbi. Känner till minst ett fall där en hund efter en tågolycka/självmord tagit en arm och sprungit omkring med den fram och tillbaka framför matte och vägrat släppa.
Citera
2011-10-03, 16:55
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre100
Visst är det så. Är inte lika roligt när paret som är ute och rastar hunden utan koppel går förbi. Känner till minst ett fall där en hund efter en tågolycka/självmord tagit en arm och sprungit omkring med den fram och tillbaka framför matte och vägrat släppa.

Den måste suga som hundägare.

Nej, TS ska inte ha körkort. Sådana som dig gör en jävligt osäker nu när man är ute och övningskör...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in