2011-10-03, 14:35
Medlem
Visst, det är kul att köra fort och blåsa snuten osv, men tänk på andra vad fan. Om någon lallar ut i vänsterfilen och du kör på dem i 300 blås ska du se att hojen sticker ut på andra sidan sen...
Ibland är det förstås mer eller mindre riskfritt, på en tom torr motorväg en sommarnatt exempelvis, då är det bara en själv som dör om man klotar...
Citera
2011-10-03, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tre100
Jag brukar vara den som fotograferar såna som dig. Nu får man inte sålt just de där bilderna, men bara man backar litet går det igen.

jag som pluggar medicin fattar inte bilden. jag ser bromsspår okej men vad har han dragit in i? och vart är blodet och hur har en sådan amputiation uppstått. ser mera ut som dom plcokat upp alla bitar och laggt i en hög
plus att det där måste vara I usa med tanke på vägen
Citera
2011-10-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasfunk
jag som pluggar medicin fattar inte bilden. jag ser bromsspår okej men vad har han dragit in i? och vart är blodet och hur har en sådan amputiation uppstått. ser mera ut som dom plcokat upp alla bitar och laggt i en hög
plus att det där måste vara I usa med tanke på vägen

Såg på teve förut, det var intervju med en gubbe som bodde nära en ökänd motorcykelsträcka, tydligen var det inte ovanligt att folk körde ihjäl sig där. "man hör när dom växlar ner, 6an, 5an, 4an, 3an, 2an, sen blir det dödstyst, då vet man att det är dags igen", sa han.
Vet inte om det hade blivit smitning om man skiter i att gå dit och kolla fast han vet att någon har kraschat, men han gjorde det i alla fall och då brukade kropparna vara helt förvridna, huvudet snurrat ett par varv osv. Mindre kul för honom.
Citera
2011-10-03, 14:44
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Citat:
Jag brukar vara den som fotograferar såna som dig. Nu får man inte sålt just de där bilderna, men bara man backar litet går det igen.
Varna gärna för sådana bilder.
Är den äkta?
Citera
2011-10-03, 14:49
Medlem
Jag kände en kille som varje vår blev skitglad när han hörde motorcyklar.

Han var njursjuk och satt i toppen av transplantationslistan, tydligen är motorcykelåkare saftiga organsäckar på hjul. Kör lite långsammare nästa gång, försök hålla dig intakt så någon får nytta av dig.
Citera
2011-10-03, 15:01
Medlem
IceEyess avatar
Bry dig inte om alla bittra moraltanter och paragrafryttare här. Jag skulle förmodligen ha agerat likadant i ditt läge
Citera
2011-10-03, 15:03
Medlem
Snuttepuffs avatar
TS, det är som du märker väldigt svårt att få beröm när man som du visat att man är helt dum i huvudet.
Hoppas du inte tar med dig någon oskyldig i döden den dagen turen inte längre är på din sida.
Citera
2011-10-03, 15:04
Medlem
suki-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60cmSlak
Visst, det är kul att köra fort och blåsa snuten osv, men tänk på andra vad fan. Om någon lallar ut i vänsterfilen och du kör på dem i 300 blås ska du se att hojen sticker ut på andra sidan sen...
Ibland är det förstås mer eller mindre riskfritt, på en tom torr motorväg en sommarnatt exempelvis, då är det bara en själv som dör om man klotar...

Vill ju inte vara en sådan som skriver andra på näsan men kör man hoj i 300 km/h så tänker man nog bara på sig själv. Oavsett om det är natt eller dag. Det drabbar inte bara en själv, flickvänner, mor o far plus bekanta för att nämna några.
Citera
2011-10-03, 15:06
Medlem
Få som sätter en picka mot skallen och lägger allt på rött, lånat kapital såklart, och sen låter fru fortuna bestämma om det är dags att avsluta eller om det bara börjat!
Citera
2011-10-03, 15:07
Medlem
suki-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Bry dig inte om alla bittra moraltanter och paragrafryttare här. Jag skulle förmodligen ha agerat likadant i ditt läge

På grund av dig och dina gelikar får vi andra knuttar en massa skit. Trodde inte jag skulle säga detta men nu börjar även jag propagera för en högre ålder för tung mc.

Oehört moget resonerat, NOT
Citera
2011-10-03, 15:08
Medlem
oloas avatar
Speed kills..
Citera
2011-10-03, 15:14
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Tycker du ska sätta spoilervarning på den där. Inte för att jag har problem med sådana bilder, men jag vet att många andra har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in