2012-03-27, 12:43
  #3493
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Varför kalla en vit landsman för råtta?

Bara för att denna patriot ifrågasätter varför en vit man kan få livstids fängelse för djurplågeri samtidigt som ett annat djur som dödar en vit man inte omedelbart avlivas? Allt detta enligt någon form av "lag".

Någon måste ju säga ifrån mot detta vansinne!


Är det fetmarkerade en kommentar till tidigare delen av ditt inlägg? Tyder i alla fall på en aning självinsikt.
Citera
2012-03-27, 13:43
  #3494
Medlem
vittnesskydds avatar
Hahaha det roliga är att de här nationalisterna som hyllar Erik vet inte om att att han är en man som inte bryr sig om etnicitet på folk, hans tidigare mordförsök han blev dömd för var det en svensk man vid namnet Robin som blev knivhuggen som Eriks syster lurade ut ur en krog.

Senast Erik knivhögg någon var för det brott han sätt häktad för när han mördade Karen även det ett MORDFÖRSÖK på en SVENSK MAN inte bara SVENSK utan även hans BÄSTA VÄN. Erik har inget emot att döda svenskar han har försökt 2 gånger, han har bott i Södertälje hela livet hade han velat döda blattar så hade han gjort det, men faktum är att Erik inte hyser rasistiska / nationalistiska känslor och ni som försvarar hans handlingar hade antagligen fått smaka på kniven efteråt hade Erik slickat kniven ren från allt blod och njutit.

Nationalisten är oftast enkelspårig och insnöad kan inte tänka förnuftigt eller resonabelt och det roligaste med er nationalister är att allt skriveri ni håller på med inte gör en jävla skillnad när ni har så otrolig låg lägsta nivå, det är svårt att ta en person på allvar när han försöker klassificera ett barbariskt mord på en myndighetsperson som 'djurplågeri' endast på grund utav att personen tillhörde den negroida rasen.

Endast en gravt efterbliven insnöad nationalist kan få för sig att jämföra Vållande till annans död med Mord + mordförsök + mordbrand.
__________________
Senast redigerad av vittnesskydd 2012-03-27 kl. 14:05.
Citera
2012-03-27, 17:12
  #3495
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Varför kalla en vit landsman för råtta?

Bara för att denna patriot ifrågasätter varför en vit man kan få livstids fängelse för djurplågeri samtidigt som ett annat djur som dödar en vit man inte omedelbart avlivas? Allt detta enligt någon form av "lag".

Någon måste ju säga ifrån mot detta vansinne!

Oj, en så liten tuff pojke du är. Du tycker naturligtvis att det är lite spännande. Men kom ihåg bara att du kommer att bli vuxen du också, så skrik inte ut dina åsikter utanför anonymitetens trygga värld. Men det är det väl ingen risk för?

Hursomhelst så kanske du ska läsa på lite, och se vad det är för figur som du hyllar. Då kanske du upptäcker att vilken fullständig galning Erik är. Att han dessutom gilllar olika, i varje fall vilka han misshandlar och dödar, komplicerar nog dessutom dina teorier.

Om Karen fått leva hade hon åstadkommit långt mer än vad Erik någonsin skulle lyckas med, och med stor säkerhet även vad kommer att göra. Efter det att du tagit din obligatoriska Systemet-myndigfylla. Under tiden får du fortsätta att försiktigt och tyst göra dina sieg heil på pojkrummet, så att du inte stör mamma, och fortsätta spara veckopengen till en fin brun uniform.
Citera
2012-03-27, 22:04
  #3496
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av free4you
och så har skett...

domen:
http://speedy.sh/Tb78C/2012-03-26-B-211-12.pdf

Tack för att du postade domen. Studsade till när jag läste att Karen satte sig upp efter den första misshandeln (innan Erik hade batongen). Det framgick inte av FUP (men sågs väl på filmen, antar jag). Det hemska med detta är ju att det innebär att hon kunde ha räddats på det stadiet, förutsatt att den vårdare som kom till undsättning hade haft något bättre än en batong att angripa Erik med. Vi ska inte veva om hela den debatten igen, för den går att läsa i många inlägg tidigare i tråden, men faktum är att om den andra kvinnliga vårdaren hade varit utrustad med en elpistol så kunde utgången av det hela ha blivit helt annorlunda.
Citera
2012-03-27, 22:17
  #3497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittnesskydd
Hahaha det roliga är att de här nationalisterna som hyllar Erik vet inte om att att han är en man som inte bryr sig om etnicitet på folk, hans tidigare mordförsök han blev dömd för var det en svensk man vid namnet Robin som blev knivhuggen som Eriks syster lurade ut ur en krog.

Senast Erik knivhögg någon var för det brott han sätt häktad för när han mördade Karen även det ett MORDFÖRSÖK på en SVENSK MAN inte bara SVENSK utan även hans BÄSTA VÄN. Erik har inget emot att döda svenskar han har försökt 2 gånger, han har bott i Södertälje hela livet hade han velat döda blattar så hade han gjort det, men faktum är att Erik inte hyser rasistiska / nationalistiska känslor och ni som försvarar hans handlingar hade antagligen fått smaka på kniven efteråt hade Erik slickat kniven ren från allt blod och njutit.

Nationalisten är oftast enkelspårig och insnöad kan inte tänka förnuftigt eller resonabelt och det roligaste med er nationalister är att allt skriveri ni håller på med inte gör en jävla skillnad när ni har så otrolig låg lägsta nivå, det är svårt att ta en person på allvar när han försöker klassificera ett barbariskt mord på en myndighetsperson som 'djurplågeri' endast på grund utav att personen tillhörde den negroida rasen.

Endast en gravt efterbliven insnöad nationalist kan få för sig att jämföra Vållande till annans död med Mord + mordförsök + mordbrand.

Föredömligt inlägg.
Citera
2012-03-28, 01:00
  #3498
Medlem
Tuesdays avatar
Det har snart gått inflation i mord med likgiltighetsuppsåt. Någon som har koll på hur statistiken ser ut sedan begreppet infördes?
Citera
2012-03-28, 01:06
  #3499
Bannlyst
Så när det för en gångs skull är en svensk man som mördar en svartskalle kvinna är det jättehemskt och han ska få ett hårt straff men när blattar varje jävla vecka misshandlar, våldtar och mördar svenska kvinnor så får de knappt något straff alls...Sverige är ett mycket sjukt land, vi behandlar dessa ockupanter bättre än vårt eget folk.

Jag erkänner att jag känner NOLL med den här svartskalle-kvinnan som blev mördad, tänk istället på alla svenska offer för mångkulturen som massmedia skiter fullständigt i.

Svartskallar skiter fullständigt i alla svenskar de behandlar som skit, varför ska vi svenskar bry oss när det för en gångs skull är en av deras kvinnor som drabbas av våldet? Blattar kan inte inbilla sig att de i all framtid ska ha fritt fram att behandla svenskar som skit utan konsekvenser, det kommer sluta med att era egna kvinnor och barn kommer betala priset för ert beteende.
Citera
2012-03-28, 01:38
  #3500
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alydar
Det hemska med detta är ju att det innebär att hon kunde ha räddats på det stadiet, förutsatt att den vårdare som kom till undsättning hade haft något bättre än en batong att angripa Erik med. Vi ska inte veva om hela den debatten igen, för den går att läsa i många inlägg tidigare i tråden, men faktum är att om den andra kvinnliga vårdaren hade varit utrustad med en elpistol så kunde utgången av det hela ha blivit helt annorlunda.
Tänk om, tänk om inte. Det är möjligt att en elpistol hade kunnat rädda Karen. Det är också möjligt att Karen hade varit den som burit elpistolen och fått den tagen ifrån sig. Det är också möjligt att om man utrustar personalen med elpistoler så kommer den användas av en fånge vid något tillfälle - kanske till och med dödlig utgång.

På ytan är din ide god, men din lösning angriper bara symtomen på ett problem, inte problemet självt som är att två kvinnor lämnas ensamma med en veritabel mordisk galning. Hade man följt riskbedömningen hade Ljungström aldrig fått lämna sin cell utan handfängsel och man hade sett till att ha fler och tuffare personal i hanteringen.

Man ska också komma ihåg att det här fallet är totalt unikt. Aldrig tidigare i modern tid har en svensk fångvaktare blivit mördad och det är väldigt sällan någon ens blir allvarligt skadad. Det är inte troligt att det kommer att mördas några fler fångvaktare inom överskådlig tid. Man kan inte tala om en trend pga vad en enskild galning gör.
Citera
2012-03-28, 20:24
  #3501
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Laserturken
Tänk om, tänk om inte. Det är möjligt att en elpistol hade kunnat rädda Karen. Det är också möjligt att Karen hade varit den som burit elpistolen och fått den tagen ifrån sig. Det är också möjligt att om man utrustar personalen med elpistoler så kommer den användas av en fånge vid något tillfälle - kanske till och med dödlig utgång.

På ytan är din ide god, men din lösning angriper bara symtomen på ett problem, inte problemet självt som är att två kvinnor lämnas ensamma med en veritabel mordisk galning. Hade man följt riskbedömningen hade Ljungström aldrig fått lämna sin cell utan handfängsel och man hade sett till att ha fler och tuffare personal i hanteringen.

Man ska också komma ihåg att det här fallet är totalt unikt. Aldrig tidigare i modern tid har en svensk fångvaktare blivit mördad och det är väldigt sällan någon ens blir allvarligt skadad. Det är inte troligt att det kommer att mördas några fler fångvaktare inom överskådlig tid. Man kan inte tala om en trend pga vad en enskild galning gör.

Håller helt med dig om att det var fel att låta två ensamma kvinnor handskas med en sån som Ljungström. Självfallet borde han inte heller ha fått lämna cellen utan handfängsel. Han hade ju kort tid innan gett sig på en annan (manlig) vårdare och närapå strypt denne. Utredningen kring tjänstefel pågår väl fortfarande hoppas jag? Det jag menade med elpistolen är att om kvinnan som kom till undsättning hade haft en sån så hade det funnits åtminstone en chans att rädda Karen. Hon hade kunnat skjuta från ett visst avstånd och sänkt galningen tillräckligt länge för att Karen och hon själv skulle hunnit ta sig därifrån. Att ge sig på honom med en ynka batong var dömt att misslyckas.

Visst är fallet unikt. Det är också en oerhört tragisk historia. Av någon anledning har jag svårt att få den ur huvudet.
Citera
2012-03-29, 09:23
  #3502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas800
Så när det för en gångs skull är en svensk man som mördar en svartskalle kvinna är det jättehemskt och han ska få ett hårt straff men när blattar varje jävla vecka misshandlar, våldtar och mördar svenska kvinnor så får de knappt något straff alls...Sverige är ett mycket sjukt land, vi behandlar dessa ockupanter bättre än vårt eget folk.

Jag erkänner att jag känner NOLL med den här svartskalle-kvinnan som blev mördad, tänk istället på alla svenska offer för mångkulturen som massmedia skiter fullständigt i.

Svartskallar skiter fullständigt i alla svenskar de behandlar som skit, varför ska vi svenskar bry oss när det för en gångs skull är en av deras kvinnor som drabbas av våldet? Blattar kan inte inbilla sig att de i all framtid ska ha fritt fram att behandla svenskar som skit utan konsekvenser, det kommer sluta med att era egna kvinnor och barn kommer betala priset för ert beteende.

Det jobbiga med inlägg som du nu postar är att du inte är insatt i fallet. Erik döms inte enbart på grund av detta mord, därav det hårda straffet.
Jag är helt övertygad om att en invandrare med Eriks bakrund hade fått samma straff idag.

Dock håller jag med i en viss part i inlägget där du menar på att kvinnor misshandlas våldtas och mördas i stor utsträckning och förövaren inte får något vettigt straff.
Straffsattserna i sverige bör ses om enligt mig, och jag som en ostraffad individ tycker att ALLA brott ska få ett kraftigt kännande straff. Existens minimum, utvisning och fängelse straff på minst 10 år, är i mina ögon helt rimliga straff för te.x Skattebrott, grovt bedrägeri, våldtäkt, grov misshandel etc. Jag hyser inga sympatier för en kriminell landsman eller invandrare, alla inom den kategorin är en börda för samhället.
Citera
2012-03-29, 10:32
  #3503
Medlem
fredricomartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spawnsh
Det jobbiga med inlägg som du nu postar är att du inte är insatt i fallet. Erik döms inte enbart på grund av detta mord, därav det hårda straffet.
Jag är helt övertygad om att en invandrare med Eriks bakrund hade fått samma straff idag.

Dock håller jag med i en viss part i inlägget där du menar på att kvinnor misshandlas våldtas och mördas i stor utsträckning och förövaren inte får något vettigt straff.
Straffsattserna i sverige bör ses om enligt mig, och jag som en ostraffad individ tycker att ALLA brott ska få ett kraftigt kännande straff. Existens minimum, utvisning och fängelse straff på minst 10 år, är i mina ögon helt rimliga straff för te.x Skattebrott, grovt bedrägeri, våldtäkt, grov misshandel etc. Jag hyser inga sympatier för en kriminell landsman eller invandrare, alla inom den kategorin är en börda för samhället.

OK att Ljungström bör dömas för sin övriga brottslighet är ju givet men att han får livstid bara på grund av sin nationalistiska insats är sjukt. Snarare borde vår nationalhjälte Erik Ljungström få mildare straff för sin övriga brottslighet. Varför en vit landsman ska kastas till vargarna på detta sätt är obegripligt, ge honom ett par år visst så han får tänka igenom allt han gjort. Men att han i resten av sitt liv ska behöva dagligen förnedras av negroida "vårdare" är sjukt och ur proportion. Agera nu!
Citera
2012-03-29, 10:52
  #3504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
OK att Ljungström bör dömas för sin övriga brottslighet är ju givet men att han får livstid bara på grund av sin nationalistiska insats är sjukt. Snarare borde vår nationalhjälte Erik Ljungström få mildare straff för sin övriga brottslighet. Varför en vit landsman ska kastas till vargarna på detta sätt är obegripligt, ge honom ett par år visst så han får tänka igenom allt han gjort. Men att han i resten av sitt liv ska behöva dagligen förnedras av negroida "vårdare" är sjukt och ur proportion. Agera nu!

Men, han får inte livstid enbart för mordet på Karen. Det är allt han har i bagaget också som gör att han får livstid.
Du som helt klart är rasist/nazist, varför ska han få mildare straff för brotten mot flera svenskar?
Det låter lite snett även i din värld kan jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in