Citat:
Ursprungligen postat av Jonas800
Så när det för en gångs skull är en svensk man som mördar en svartskalle kvinna är det jättehemskt och han ska få ett hårt straff men när blattar varje jävla vecka misshandlar, våldtar och mördar svenska kvinnor så får de knappt något straff alls...Sverige är ett mycket sjukt land, vi behandlar dessa ockupanter bättre än vårt eget folk.
Jag erkänner att jag känner NOLL med den här svartskalle-kvinnan som blev mördad, tänk istället på alla svenska offer för mångkulturen som massmedia skiter fullständigt i.
Svartskallar skiter fullständigt i alla svenskar de behandlar som skit, varför ska vi svenskar bry oss när det för en gångs skull är en av deras kvinnor som drabbas av våldet? Blattar kan inte inbilla sig att de i all framtid ska ha fritt fram att behandla svenskar som skit utan konsekvenser, det kommer sluta med att era egna kvinnor och barn kommer betala priset för ert beteende.
Det jobbiga med inlägg som du nu postar är att du inte är insatt i fallet. Erik döms inte enbart på grund av detta mord, därav det hårda straffet.
Jag är helt övertygad om att en invandrare med Eriks bakrund hade fått samma straff idag.
Dock håller jag med i en viss part i inlägget där du menar på att kvinnor misshandlas våldtas och mördas i stor utsträckning och förövaren inte får något vettigt straff.
Straffsattserna i sverige bör ses om enligt mig, och jag som en ostraffad individ tycker att ALLA brott ska få ett kraftigt kännande straff. Existens minimum, utvisning och fängelse straff på minst 10 år, är i mina ögon helt rimliga straff för te.x Skattebrott, grovt bedrägeri, våldtäkt, grov misshandel etc. Jag hyser inga sympatier för en kriminell landsman eller invandrare, alla inom den kategorin är en börda för samhället.