Citat:
Ursprungligen postat av yynne
Om dn bara finns hos polisen, Hur kan en del klipp då ha legat på youtube
Samt vissa nyhetskanaler har visat delar utav den.
Och om den bara skulle finnas hos polisen ,vad är det som Säger att dom inte kan läcka den vidare!!
har hänt förr, och kommer Hända igen!!!
Så vitt jag vet ligger inga klipp från filmen på youtube? Det nyhetskanalerna har visat är bilder från säkerhetskamerorna, alltså stillbilder. Dessa kommer från förundersökningen, som är offentlig och som du kan hitta här i tråden. Likaså var det i programmet uppdrag granskning, där de visade bilder ifrån kamerorna, men inte filmen.
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Håller med. Filmen måste läcka ut förr eller senare oavsett vad alla gnälliga moralkärringar i denna tråden tycker om saken.
Varför måste den det? Varför ska den läcka? Vad är anledningen till att ni vill se det? En beskrivning av vad som hänt finns ju att läsa för alla som vill, varför måste man tvunget se skiten i rörliga bilder också?
Filmen i sig finns i en kopia, inlåst hos polisen, med extremt liten krets som har tillgång till den - har hört uppgifter om att det rör sig om tre personer. Därmed är det sjukt korkat av någon av dessa att läcka filmen, eftersom det är jäkligt lätt att se vem som har gjort det. DÄRFÖR tror jag inte att filmen kommer att läcka, och jag hoppas fan att den inte gör det.