Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
det e jäkligt förmildrande om han e så pass farlig att dom inte vågar ha honom där då e man farlig och det tycker jag att han gott och väll har bevisat. om inte någon av dom ansvariga blir straffade för detta är det ännu en skandal. hade dom bara sköt sitt jobb hade detta inte hänt så han ska inte stå inför domstolen helt ensam.
det sista du skrev e ju bara löjligt det hör ens inte hit
Det är verkligen inte förmindrande för Erik! Är det förmindrande för barnmisshandlare att barnet inte kunde försvara sig, jämfört med en som råkar i slagsmål i en krogkö? Bara för att anstaltsledningen, eller vilka det nu kan vara som är delansvariga, förringar det inte Eriks ansvar!