[quote=MrInk]
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13719052.ab
En kvinnlig vårdare på häktet i Flemingsberg i södra Stockholm avlidit efter ett bråk med en intagen.
Kvinnan ska ha dödats med ett föremål som hon bar på sig.
Vem kan få ett sånt jävla frispel att han slår ihjäl en vårdare?
Jobbar inte vårdarna i lag? Hade kunnat undvikas om man var två och två.
__________________________________________________ ___________________________________
Vilken jävla samhällsfara! Jag tycker att man borde avrätta honom med batong + knytnävsslag. Fatta o vara hans föräldrar. Skulle fan skjuta mig själv, dom har fött upp ett jävla svin till son som mördar oskyldiga. Idioter.
Han borde fan hängas till döds. Få dödsstraff.
Jag citerar " Augusti, 2011
Erik Ljungström grips misstänkt för mordförsök i Södertälje och häktas även för en mordbrand i sitt bostadshus.
Han genomgår en liten sinnesundersökning. Läkaren bedömer att allvarlig psykisk störning kan misstänkas både vid gärningen och undersökningstillfället. För att få en bättre bild ska en stor rättspsykiatrisk undersökning genomföras. Den skulle ha varit klar nu, men undersökningsteamet har fått ytterligare tre veckor på sig.
2010
Friges villkorligt 18 juni.
2006
Döms till sex års fängelse för försök till mord.
Erik Ljungström får hjälp att lura ut en person som vid ett tidigare tillfälle slagit ett glas i ansiktet på honom, vilket gjort att synen gått nästan helt förlorad på ena ögat. Erik Ljungström hugger tre gånger med kniv och offret är ytterst nära att avlida.
2004
Erik Ljungström döms till skyddstillsyn för misshandel och brott mot knivlagen.
2003
Strafföreläggande för olovlig körning.
2002
Åker fast för stöld, snatteri, egenmäktigt förfarande samt narkotikabrott i samband med Hultsfredsfestivalen. Tidigare utdömd skyddstillsyn får omfatta de nya brotten.
2001
Strafföreläggande för två fall av snatteri.
2000
Döms för biltillgrepp, olovlig körning, rattfylleri. Påföljden blir skyddstillsyn.
Va är det för jävla system vi har i sverige??? Narkotiabrott + rattfylla + mordbrand + mordförsök + snatteri + olovlig körning osv. nämen , han e ju så jävla lugn , så vi ger han skyddstillsyn.
Idioter!
Jag tycker att fängelsedirektdörn borde få skäll. Hur i helvete kan man lämna en ensam vakt med en sjuk jävel ?