Citat:
Ursprungligen postat av
emmuut
Men jag har en till fråga.
Vissa gånger då jag tagit MDMA känns det som alla nyktra personer pratar med mig på ett konstigt sätt.
Typ att dom vet att jag är bäng och pratar i koder med mig och låter helt personlighetsförändrade, även om dom verkligen inte vet.
Stämningen känns stel och det känns som något verkligen är fel.
Jag blir då extremt rädd och får svårt att prata och det känns som allt jag gör och säger är jätteskevt.
Är detta på grund av en för stor dos / återdosering? Med tanke på att det omvandlas till MDA då tänker jag. Eller är det bara noja?
För jag upplever det väldigt verkligt och jag börjar förstå att det bara var mitt huvud som jävlades med mig när jag landat senare.
Detta händer mest när jag ska prata med någon som inte får veta att jag är hög. Men det kan även hända med dom jag tar det med.
Du har svaret själv

Att dom är nyktra och du hamnar därför i en miljö där du hämmat det du ska bara släppa allt och anamma det du upplever under ruset!
Även om du har trevligt innan väljer du en annan ”väg” än dom!
Och jag hade aldrig gjort det, för alkohol påverkade människor och du är INTE i samma stämning!
Och det värsta du kan är att utsätta dej själv för detta och hålla tillbaka ett rus !
Så att ingen märker det är ofta då och i fel umgänge det kan gå och en väg du inte vill!
Du är ju inte bevandrad i detta i och med vad du skriver!
Du måste va trygg i det du gör, och känna att hur du än låter, reagerar och upplever så är det okej och exakt det du ska göra
Man ska ta droger för att ha roligare och klättra in i magin!
Lycka till och testa dej fram själv!