Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Men jag har en till fråga.

Vissa gånger då jag tagit MDMA känns det som alla nyktra personer pratar med mig på ett konstigt sätt.
Typ att dom vet att jag är bäng och pratar i koder med mig och låter helt personlighetsförändrade, även om dom verkligen inte vet.

Stämningen känns stel och det känns som något verkligen är fel.
Jag blir då extremt rädd och får svårt att prata och det känns som allt jag gör och säger är jätteskevt.

Är detta på grund av en för stor dos / återdosering? Med tanke på att det omvandlas till MDA då tänker jag. Eller är det bara noja?
För jag upplever det väldigt verkligt och jag börjar förstå att det bara var mitt huvud som jävlades med mig när jag landat senare.

Detta händer mest när jag ska prata med någon som inte får veta att jag är hög. Men det kan även hända med dom jag tar det med.

Garanterat ångest, noja, lite tvångstankar som du inte kan släppa. Det är inte skönt under ett mdma rus, känslorna kan vara rätt intensiva.

Set och setting. Testa ta det ensam hemma med skön musik nästa gång.
Citera
2024-01-25, 15:47
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Garanterat ångest, noja, lite tvångstankar som du inte kan släppa. Det är inte skönt under ett mdma rus, känslorna kan vara rätt intensiva.

Set och setting. Testa ta det ensam hemma med skön musik nästa gång.

Men det konstiga är att detta kan hända i en bra set och setting också. Kan ha en jättetrevlig kväll med vänner och sen från ingenstans kommer dom känslorna och tankarna.

Jag antar att det fortfarande bara är noja och ångest som du säger, men vafan kommer det i bra sällskap för? Får väl försöka slappna av ännu mer eller nåt.
Citera
2024-03-08, 12:28
Medlem
Tog ksalol idag vid 10-tiden… funkar det att ta MDMA ikväll eller är det en farlig kombo?
Citera
2024-03-08, 22:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman512
Tog ksalol idag vid 10-tiden… funkar det att ta MDMA ikväll eller är det en farlig kombo?
Det hämmar effekten. Slöseri med MDMA och onödigt cerebralt slitage.
Citera
2024-03-11, 13:08
Medlem
Sökt utan att hitta vettiga svar, om man äter adhd medicin Concerta eller Elvanse dagligen påverkar de då ruset på mdma?
Bör man ha uppehåll med medicinen
När man ska festa på mdma av nån anledning?
Citera
2024-03-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Men jag har en till fråga.

Vissa gånger då jag tagit MDMA känns det som alla nyktra personer pratar med mig på ett konstigt sätt.
Typ att dom vet att jag är bäng och pratar i koder med mig och låter helt personlighetsförändrade, även om dom verkligen inte vet.

Stämningen känns stel och det känns som något verkligen är fel.
Jag blir då extremt rädd och får svårt att prata och det känns som allt jag gör och säger är jätteskevt.

Är detta på grund av en för stor dos / återdosering? Med tanke på att det omvandlas till MDA då tänker jag. Eller är det bara noja?
För jag upplever det väldigt verkligt och jag börjar förstå att det bara var mitt huvud som jävlades med mig när jag landat senare.

Detta händer mest när jag ska prata med någon som inte får veta att jag är hög. Men det kan även hända med dom jag tar det med.

Du har svaret själv Att dom är nyktra och du hamnar därför i en miljö där du hämmat det du ska bara släppa allt och anamma det du upplever under ruset!

Även om du har trevligt innan väljer du en annan ”väg” än dom!
Och jag hade aldrig gjort det, för alkohol påverkade människor och du är INTE i samma stämning!

Och det värsta du kan är att utsätta dej själv för detta och hålla tillbaka ett rus !
Så att ingen märker det är ofta då och i fel umgänge det kan gå och en väg du inte vill!
Du är ju inte bevandrad i detta i och med vad du skriver!

Du måste va trygg i det du gör, och känna att hur du än låter, reagerar och upplever så är det okej och exakt det du ska göra

Man ska ta droger för att ha roligare och klättra in i magin!

Lycka till och testa dej fram själv!
Citera
2024-03-22, 12:46
Medlem
Lungcancers avatar
Jag har ätit ca 200mg för första gången på flera år, ska njuta och lyssna på musik nu. Känner "brännan" under huden i armarna och att peaken inte är långt bort. Vad rekommenderar ni mer att jag gör? Har glömt rutinerna helt. Justja, tuggummi för fan!
Citera
2024-03-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Jag har ätit ca 200mg för första gången på flera år, ska njuta och lyssna på musik nu. Känner "brännan" under huden i armarna och att peaken inte är långt bort. Vad rekommenderar ni mer att jag gör? Har glömt rutinerna helt. Justja, tuggummi för fan!

Dra till med en liten dans kanske
Citera
2024-03-22, 13:15
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Dra till med en liten dans kanske

Dans, musik, mjuka och gosiga föremål eller människor och du har tillgång till det.
Citera
2024-03-22, 13:45
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:

Varför 12:45 på dagen? MDMA ska ätas på kvällen/natten och om på dagen ska det vara på sommaren, utomhus i solen.
Citera
2024-03-22, 13:54
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Varför 12:45 på dagen? MDMA ska ätas på kvällen/natten och om på dagen ska det vara på sommaren, utomhus i solen.
Arbetslös & WT och min katt dog måndags. Behövde festa till det.
Citera
2024-03-22, 13:57
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Arbetslös & WT och min katt dog måndags. Behövde festa till det.

Jag beklagar verkligen. Hoppas du mår bra trots allt, i alla fall nu när du tagit MDMA. Tips är att skaffa 5htp att ta framöver så mår du bättre, vilket du även kan behöva efter att du tagit MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in