2016-11-24, 16:10
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztrife
Okej. Jag mår inte annorlunda efter senaste gången. Är återhämtningen ens märkbar för en själv?
Kanske inte efter din andra roll. Du kan ju se det som att du mazimerar chansen för en bra roll utan allt för jobbiga eftereffekter efter nästa. Själv har jag inte drabbats av depression, som många har, men jag hade några nätter med de mest bisarra mardrömmar jag upplevt eftet ett allt för generöst intag efter nyår sist. Riktigt ruskigt var det.
Citera
2016-11-25, 13:15
Medlem
Läser ofta här att folk köper MDMA online. Hur vågar man det? Är det inte väldigt riskabelt vid en eventuell razzia mot dom sidors om säljer?
Citera
2016-11-25, 14:36
Medlem
Har även en fundering. Tog MDMA i somras (120mg kristaller). Precis innan det verkligen slog till så tappade jag rösten och det kändes som om jag hade en boll i halsen i några få sekunder (runt 10-20sek).

Ganska obehagligt. Är detta vanligt?
Citera
2016-11-26, 16:49
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sethcohen
Läser ofta här att folk köper MDMA online. Hur vågar man det? Är det inte väldigt riskabelt vid en eventuell razzia mot dom sidors om säljer?

Citat:
Har även en fundering. Tog MDMA i somras (120mg kristaller). Precis innan det verkligen slog till så tappade jag rösten och det kändes som om jag hade en boll i halsen i några få sekunder (runt 10-20sek).

Folk köper nog inte på hemsidor utan på darknet, inrikes ofta. Ang. ditt underliga symtom vet jag inte, kan det möjligen har varit någon slags halsbränna eller sur uppstötning?
Citera
2016-11-26, 17:36
Medlem
Citat:

Panikångest/noja. Brukar uppstå när man innerst inne vet att det inte är rätt tillfälle
Citera
2016-11-26, 23:22
Medlem
God kväll alla! Hqr tryckt i mig en 300mg ren md ni inget tjack skit men min polare nojjar lite för han har sovit lite och har hög puls. Jag avråder lite men kan bli svårt när han ser mig hehe. Men vad tror ni? Är det några problem eller tror ni? Han har tagit det 5-6 sammanlagt. Men som sagt rent md inget tjack skit vad tror ni?

Må väl!
Citera
2016-11-27, 01:24
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVERlGEDEMOKRAT
God kväll alla! Hqr tryckt i mig en 300mg ren md ni inget tjack skit men min polare nojjar lite för han har sovit lite och har hög puls. Jag avråder lite men kan bli svårt när han ser mig hehe. Men vad tror ni? Är det några problem eller tror ni? Han har tagit det 5-6 sammanlagt. Men som sagt rent md inget tjack skit vad tror ni?

Må väl!

Nojjar din polare över att du har sovit lite och har hög puls eller är det du som nojjar? Hur hög puls talar vi om? MDMA har aldrig påverkat min puls på ett sätt som känns oroväckande, till skillnad från exempelvis kokain som fått hjärtat att dunka rejält hårt och snabbt i bröstet på ett obehagligt sätt...
Citera
2016-11-27, 04:27
Medlem
Tomatns avatar
Tjena !

tog 1 tablett i holland för exakt 1 vecka sen, Idag gick jag på krogen, jag drack några bärs + redbull vodka samt rökte lite gräs och tog lustgas, Jag fick riktiga käkspänningar som om jag vore kvar på E men somsagt det har gått en vecka nu, jag hade inga E liknande "symptom" förutom sjuka käkspänningar, är detta normalt ?

Edit: fick även tag på 1 tablett ikväll som enligt pillreports ska ligga på 150mg mdma, jag har en polare som vill testa för första gången, tycker ni att han ska ta hela på en gång eller ska jag splitta sen ge han resten om han känner att han behöver, han är 30+ ca 180cm och väger ca 90kg.
Citera
2016-11-30, 02:41
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatn
Tjena !

tog 1 tablett i holland för exakt 1 vecka sen, Idag gick jag på krogen, jag drack några bärs + redbull vodka samt rökte lite gräs och tog lustgas, Jag fick riktiga käkspänningar som om jag vore kvar på E men somsagt det har gått en vecka nu, jag hade inga E liknande "symptom" förutom sjuka käkspänningar, är detta normalt ?

Edit: fick även tag på 1 tablett ikväll som enligt pillreports ska ligga på 150mg mdma, jag har en polare som vill testa för första gången, tycker ni att han ska ta hela på en gång eller ska jag splitta sen ge han resten om han känner att han behöver, han är 30+ ca 180cm och väger ca 90kg.

Antar att ni kanske tagit redan. Vad är det för tablett? Givetvis bör man ta hela om man inte är orolig för att det är något skräp i det. En halv ger sällan full effekt, och då är det för sent att ta en halv till
Citera
2016-11-30, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVERlGEDEMOKRAT

Må väl!

300mg delar man i två oavsett hur erfaren man är. Ge honom en halva, så kan han ju skjutsa på med andra halvan när han kommit upp, om han vill.
Citera
2016-11-30, 15:32
Medlem
zammas avatar
E första gången

Ska prova e för första gången. Något att tänka på? Kombination med röka en bra idé? Gör det något om man har ångest i hög grad?
Lite av en major livskris just nu. Så kanske vänta? Eller blir det bra ändå?
Vad fin gör man på e? Tränar? Spelar spel? Är naturen nice att vara i? Som med svamp.
Ska man börja långsamt eller en massive smäll dos?
Ska göra en lets play kinda video samtidigt. Hoppas den blir kul.
Citera
2016-11-30, 15:50
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Ska prova e för första gången. Något att tänka på? Kombination med röka en bra idé? Gör det något om man har ångest i hög grad?
Lite av en major livskris just nu. Så kanske vänta? Eller blir det bra ändå?
Vad fin gör man på e? Tränar? Spelar spel? Är naturen nice att vara i? Som med svamp.
Ska man börja långsamt eller en massive smäll dos?
Ska göra en lets play kinda video samtidigt. Hoppas den blir kul.
Nej. Skit i det. Din senaste lets play var en major major cringe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in