Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Har tagit E/MDMA fyra gånger på fyra veckor, alltså en gång i veckan. Tar inga större doser utan en halv tablett och har 1-2 ggr tagit mer. Jag har aldrig fått några biverkningar. Så förutom att man är slut pga ingen sömn så har jag aldrig blivit deppig eller känt av något rent psykiskt.

Är jag naiv när jag tänker att jag inte blir påverkad av E på ett negativt sätt och kan fortsätta poppa? Jag har haft ett uppehåll i 2 veckor nu och har planer på att ta i helgen men också under en festival i slutet på september. I vinter har jag dock planer på att vara helt ren. Eller vad är det för biverkningar som kan komma, nu när jag inte känt något tidigare??

Jag är lite som dig. Kan ta E vid flera tillfällen tätt inpå varandra utan att känna någon som helst baksida med det. Detta är det farliga med E då det inbjuder till att bruka oftare. MDMA påverkar serotoninet ganska mycket så även om du mår bra just nu så kommer du få en dipp om du fortsätter i samma takt. Det är bättre att ha längre uppehåll mellan bruket, både för att minska risken för nedstämdhet men samtidigt så blir ditt high mycket starkare om du väntar mellan gångerna. Om jag var dig skulle jag ta en paus nu och köra järnet på festivalen, det tror jag skulle bli grymt!
Citera
2018-08-27, 19:26
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparlock
Jag är lite som dig. Kan ta E vid flera tillfällen tätt inpå varandra utan att känna någon som helst baksida med det. Detta är det farliga med E då det inbjuder till att bruka oftare. MDMA påverkar serotoninet ganska mycket så även om du mår bra just nu så kommer du få en dipp om du fortsätter i samma takt. Det är bättre att ha längre uppehåll mellan bruket, både för att minska risken för nedstämdhet men samtidigt så blir ditt high mycket starkare om du väntar mellan gångerna. Om jag var dig skulle jag ta en paus nu och köra järnet på festivalen, det tror jag skulle bli grymt!

Kan det komma så lång tid efter? Det känns som att jag aldrig lyckas tömma allt seratonin då jag inte kör stenhårt? Jag peakar, så det är inte så att jag inte känner något när jag tar det heller..

Haha allt känns egentligen som ursäkter för att man ska kunna fortsätta på samma sätt. Jämför med polare som drar kola varje helg och super hårt under veckorna + poppar e. Men man vill ju helst undvika en smärre depression eller psykos
Citera
2018-08-27, 19:43
Medlem
starsucks avatar
Upplever ni någon sk "AT" på exctacy?

Iofs , svårt veta exakt vilken substans, men om vi antar det är mdma eller närbesläktad
Jag tycker att det bara går från bra, till bra till bra. När man dalar är det typ "mindre mys men likväl mys"
Ingen kall och hård ånger och ledsenhet som tjack dala kan vara
Citera
2018-08-29, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Kan det komma så lång tid efter? Det känns som att jag aldrig lyckas tömma allt seratonin då jag inte kör stenhårt?

Tänkte mer på att om man fortsätter att bruka ofta utan längre uppehåll så kommer den där dippen till slut.

Har dock en teori att om man som person i grunden mår bra och är trygg så minskar man risken för tråkig AT med nedstämdhet. Går man från att må piss till att ta E och vara i himlen så blir ju tillbakagången till vardagen mycket jobbigare än om man i vardagen mår bra.
Citera
2018-08-30, 09:40
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Upplever ni någon sk "AT" på exctacy?

Iofs , svårt veta exakt vilken substans, men om vi antar det är mdma eller närbesläktad
Jag tycker att det bara går från bra, till bra till bra. När man dalar är det typ "mindre mys men likväl mys"
Ingen kall och hård ånger och ledsenhet som tjack dala kan vara

Xtc består av både tjack och mdma. Jag får at på xtc men atn blir värre om jag bara skulle ha tagit tjack
Citera
2018-08-30, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Xtc består av både tjack och mdma. Jag får at på xtc men atn blir värre om jag bara skulle ha tagit tjack

Kom inte och far med påståenden som inte stämmer. XTC (Ecstacy) innehåller inte tjack. Eller, missförstå mig rätt. Det ska inte innehålla tjack. Sen finns det vissa piller som är spetsad med tjack eller diverse annat men det är en myt att ett piller ecstacy SKA innehålla tjack.
Citera
2018-08-30, 19:18
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Kom inte och far med påståenden som inte stämmer. XTC (Ecstacy) innehåller inte tjack. Eller, missförstå mig rätt. Det ska inte innehålla tjack. Sen finns det vissa piller som är spetsad med tjack eller diverse annat men det är en myt att ett piller ecstacy SKA innehålla tjack.

E är inte samma sak som det en gång var. Majoriteten av alla e finns de tjack i. Menade inget illa, jag bara sa min åsikt XD jag har tagit sjukt många e, mina vänner också o alla har de varit åtminstone en liten mängd tjo i!
Citera
2018-08-31, 01:21
Medlem
znors avatar
Citat:
E är inte samma sak som det en gång var. Majoriteten av alla e finns de tjack i. Menade inget illa, jag bara sa min åsikt XD jag har tagit sjukt många e, mina vänner också o alla har de varit åtminstone en liten mängd tjo i!

Hur vet du att det "åtminstone varit en liten mängd tjack" ? analyserar du varje jävla tablett?
Låter mer som att du inte vet att MDMA är en CS? Du är inne i det forumet och skriver btw.
90% av all E jag, och många nära langare haft och ska BARA innehålla MDMA! Annars sägs det annat, så är det bara.
Citera
2018-08-31, 10:01
Medlem
Citat:

Jag misstror inte att du fått knappar med tjack i. Men kolla labanalyser på 99% av kvalitetspressar från tex holland så ser du att det endast är MDMA i. Det är liksom inte någon åsikt, utan fakta.
Citera
2018-08-31, 11:09
Medlem
En vän till mig tog för ett tag sen E. Han är inte så van men han tog en hel på en och samma gång. Trevligt rus på alla sätt å vis men mitt i allt har han fått minnesförlust. Är det vanligt att de händer? Eller tyder det på en för stor dos?
Citera
2018-08-31, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
En vän till mig tog för ett tag sen E. Han är inte så van men han tog en hel på en och samma gång. Trevligt rus på alla sätt å vis men mitt i allt har han fått minnesförlust. Är det vanligt att de händer? Eller tyder det på en för stor dos?

Blandade han med alkohol? Jag upplever knappt några minnesluckor alls oavsett hur stor dos jag tar men om jag däremot dricker alkohol samtidigt så krävs det inte mycket för att det ska bli stora luckor.
Citera
2018-08-31, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Blandade han med alkohol? Jag upplever knappt några minnesluckor alls oavsett hur stor dos jag tar men om jag däremot dricker alkohol samtidigt så krävs det inte mycket för att det ska bli stora luckor.
Japp alkohol intogs. Vet dock inte hur full han var men han va nog mer än salongsberusad så säkert därför han fick minnesluckor. Tack för svar :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in