Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-01-28, 20:22
Medlem
leffpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
Ska ta Green Heineken för första gången. Har testat ecstasy förut men inte just denna sort. Är det bäst med att börja med en halv? Dum fråga kanske men kan allergi mot imprén och Treo påverkas av det här. Finns ibland samma ämne i saker.

Har kört på gröna Heineken många gånger och har alltid varit rejält tryck i dem. Är det din första gång skulle jag rekommendera att ta en halva till att börja med, eller 3/4 för lite mer drag. Känns det bra så ta andra halvan 1-1.5 timme efter första.

Du kommer få en härlig resa det lovar jag

Passa på att köpa ett test-kit också. Finns otroligt många olika pressar av heineken.
Senast redigerad av leffping 2019-01-28 kl. 20:37.
Citera
2019-01-28, 22:31
Medlem
Whitepower123s avatar
Jag är inne i ett skönt rus. Varför känns det alltid som att ruset håller på försvinna för att sedan komma tillbaka.
Citera
2019-01-29, 11:50
Medlem
caecos avatar
Citat:
Jag är inne i ett skönt rus. Varför känns det alltid som att ruset håller på försvinna för att sedan komma tillbaka.
Haha, jag upplever med att ruset ”går i vågor”. Det gäller de flesta droger, såvida man inte tar en rejäl dos så att när det känns som att intensiteten minskar så är man fortfarande riktigt skev.
Citera
2019-01-29, 12:32
Medlem
Citat:

Har också upplevt detta. Vet inte den fysiologiska/kemiska förklaringen till det men antar att det bryts ner olika snabbt och utsöndras i vågor.
Citera
2019-01-31, 01:25
Medlem
Jag är egentligen totalt oerfaren när det gäller droger i allmänhet (förutom kaffe, kakao och alkohol), men jag sitter just nu och hör på trance-låten "Driftmoon - Bittersweet", och jag har fått för mig att den låten mer eller mindre symboliserar känslan av ett ecstasyrus - den låten får mig alltid att känna mig upprymd och energisk på ett väldigt speciellt lite gripande sätt, mycket på grund av den oerhört vackra melodislingan som börjar upprepa sig i ett högt tempo efter drygt 3 minuter.
Nånting säger mig i alla fall att den lär vara en väldigt effektiv och passande förstärkare av ett riktigt ecstasyrus.

Är det här en ungefärligt korrekt uppfattning av ett ecstasyrus?
Alltså den där kombinationen av hög energi och en sorts hypnotiserat varmt välmående?
Senast redigerad av Mikael861 2019-01-31 kl. 01:29.
Citera
2019-01-31, 20:38
Medlem
AndersEklunds avatar
Hej! Jag har idag vid 10:00 tiden ätit 15 st av den serbiska varianten av xanor som heter ksalol 1mg (alprazolam) och en halv vit indisk 200 mg tramadol dvs 100mfg intaget. Min tolerans på benso är skyhög och kände inget på dom 15 mg ”xanoren” utan skulle nog behöva ta 30-40mg för att bli ”bensad”.

Nu till frågan, jag vill äta en E, lila FC Barcelona. Kommer tabletterna göra ecstacyn verkningslös eller vad säger ni? Måste nämligen pröva dom idag. Har 500st så slöseri är inget jag behöver bekrönts mig för.
Citera
2019-01-31, 21:09
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Hej! Jag har idag vid 10:00 tiden ätit 15 st av den serbiska varianten av xanor som heter ksalol 1mg (alprazolam) och en halv vit indisk 200 mg tramadol dvs 100mfg intaget. Min tolerans på benso är skyhög och kände inget på dom 15 mg ”xanoren” utan skulle nog behöva ta 30-40mg för att bli ”bensad”.

Nu till frågan, jag vill äta en E, lila FC Barcelona. Kommer tabletterna göra ecstacyn verkningslös eller vad säger ni? Måste nämligen pröva dom idag. Har 500st så slöseri är inget jag behöver bekrönts mig för.
Är du inte påverkad så är det nog möjligt att du får effekt, bara du doserar högre. Men det förutsätter ju att du verkligen inte är påverkad, då varenda människa som tar för höga doser benso (över sin tolerans) påstår att de minsann är helt nyktra.

Nu var det väldigt låg dos tramadol du tagit. Risken för serotonergt syndrom finns ju där, även om den nog är liten med den låga dosen. Sedan finns ju kramprisken, vilket kan vara värt att ta i beaktande. För det finns folk som krampar på låga doser tramadol utan någonting annat i kroppen. Medan andra klarar flera tusen milligram utan att krampa.
Citera
2019-02-01, 03:17
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Är du inte påverkad så är det nog möjligt att du får effekt, bara du doserar högre. Men det förutsätter ju att du verkligen inte är påverkad, då varenda människa som tar för höga doser benso (över sin tolerans) påstår att de minsann är helt nyktra.

Nu var det väldigt låg dos tramadol du tagit. Risken för serotonergt syndrom finns ju där, även om den nog är liten med den låga dosen. Sedan finns ju kramprisken, vilket kan vara värt att ta i beaktande. För det finns folk som krampar på låga doser tramadol utan någonting annat i kroppen. Medan andra klarar flera tusen milligram utan att krampa.

Trammen var jag påverkad av kände jag och har hade det åtanke, kramprisken och serotonergt syndrom så jag röker holk ikväll idtället så tar jag inget imorn och tar bara knappen, för jag vill ha en 100 %ig analys om hur bra mina varor är.

För övrigt, någon som kan berätta om dessa knappar, lila FC Barcelona även om jag anser att färgen på knapparna är mee rosa-aktiga.
Citera
2019-02-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Trammen var jag påverkad av kände jag och har hade det åtanke, kramprisken och serotonergt syndrom så jag röker holk ikväll idtället så tar jag inget imorn och tar bara knappen, för jag vill ha en 100 %ig analys om hur bra mina varor är.

För övrigt, någon som kan berätta om dessa knappar, lila FC Barcelona även om jag anser att färgen på knapparna är mee rosa-aktiga.

Om du ska ha 500st och sälja så bör du ju testa grejerna med ett testkit och inte på dig själv som testdocka - speciellt inte när du har andra substanser i kroppen.

Det finns en uppsjö av olika pressar av lila FC Barcelona. Jag har testat två stycken olika som såg nästan likadana ut(stockholm med omnejd), skiljde något i färgen mellan de olika batcherna och båda var helt okej. Något svagare om man jämför med dunderknapparna som vi annars brukar köpa i Holland. Jag åt en hel och fyllde på med en halv och fick ett ganska svagt rus men då är jag en stor pojke med hög tolerans.
Citera
2019-02-03, 09:36
Medlem
Neolitikums avatar
Går på SSRI, ska släppa det under några dagar och slänga i mig MDMA-kristaller.
Startdos?
Citera
2019-02-03, 19:14
Medlem
tjackknugens avatar
Hur undvika tröttheten ren MDMA ger mig?
Går det utan att blanda in andra stimulanter?
Lite smådrygt att sitta i ren eufori med ögonen så långt upp i skallen så man inte vet vad men samtidigt riktigt sänkt i samma veva så man sitter som ett dreglande mongo.

Sen undrar jag, någon mer som har svårt å få upp kuken närmsta 2dygnen efter mdma?
Citera
2019-02-03, 19:36
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Hur undvika tröttheten ren MDMA ger mig?
Går det utan att blanda in andra stimulanter?
Lite smådrygt att sitta i ren eufori med ögonen så långt upp i skallen så man inte vet vad men samtidigt riktigt sänkt i samma veva så man sitter som ett dreglande mongo.

Sen undrar jag, någon mer som har svårt å få upp kuken närmsta 2dygnen efter mdma?

Själv upplever jag att jag har tagit lite för mycket om jag blir jobbigt trött under ruset. Sätt att motverka tröttheten är t ex att aktivera sig och att inte vara för varmt klädd.
Att blanda in andra stimulanter bör man nog undvika, i varje fall amfetamin. Jag ger mig inte på att förklara varför, men googla (eller kolla bakåt i denna tråd) så finner du förklaringen.

Svårt att få upp kuken under ruset (för att inte säga helt omöjligt) tycker jag att det är, kanske lite dagen efter också, men alls icke i 2 dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in