Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag har en intressant fråga jag funderat på ett bra tag. När jag var i Portugal i somras kostade rena MDMA-kristaller 40€/grammet. Överdoserade såklart ganska kraftigt och fick inget bra rus överhuvudtaget. Fick en MDMA-buzz men den klassiska eurofin var inte där.

I efterhand har jag kommit på att anledningen till det var att jag och min polare var ganska upprörda och på dåligt humör vid intag, eftersom vi blivit blåsta på Sanpedromeskalin i pulverform. Tömdes mina serotonindepåer i samma utsträckning som när man får ett lyckat rus?

Jag menar, om man tar E utan att peaka ordentligt p.g.a. ogynsamma omständigheter borde väl hjärnan spara en del serotonin?

Citerar detta då jag är intresserad utav samma sak.

Fan vad trött jag är på att inte få det riktiga MDMA-ruset, nu senast slängde jag & ett par polare iväg ett helt gram av kristaller och fick någon ännu knepigare MDMA-buzz än senast.

Nästa gång blir det fanimig rave, funkar inte MDMA'n då ger jag upp.
Citera
2010-11-28, 10:37
Bannlyst
finns de några bra knappar i gbg området nu ?
Citera
2010-11-29, 00:02
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Citerar detta då jag är intresserad utav samma sak.

Fan vad trött jag är på att inte få det riktiga MDMA-ruset, nu senast slängde jag & ett par polare iväg ett helt gram av kristaller och fick någon ännu knepigare MDMA-buzz än senast.

Nästa gång blir det fanimig rave, funkar inte MDMA'n då ger jag upp.
Funderat på att ta en paus? Själv så funderar jag att vänta till sommaren, kan vara värt för att återfå magin!
Citera
2010-11-29, 00:06
Medlem
Citat:
Funderat på att ta en paus? Själv så funderar jag att vänta till sommaren, kan vara värt för att återfå magin!

En paus?
Jag har väntat iaf. 1,5 månader mellan mina 3 mdma & ecstasy-sessioner, grejen är den att jag aldrig får ruset, får dom där mdma-buzz'en som vi pratat om några sidor tillbaka, jag blir liksom aldrig Ead.

Har tagit methylone 2 gånger i mitt liv och då jääääääääävlar blev jag skjuten av eufori, så jag vet ju hur det ska vara..
Citera
2010-11-29, 09:13
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
En paus?
Jag har väntat iaf. 1,5 månader mellan mina 3 mdma & ecstasy-sessioner, grejen är den att jag aldrig får ruset, får dom där mdma-buzz'en som vi pratat om några sidor tillbaka, jag blir liksom aldrig Ead.

Har tagit methylone 2 gånger i mitt liv och då jääääääääävlar blev jag skjuten av eufori, så jag vet ju hur det ska vara..
Prova kombinera med tjack! Väldigt neurotoxiskt men det gör tricket
Citera
2010-11-29, 12:21
Bannlyst
Tjenare.

Jag bor i skåne och har inte stött på E på 2år finns det verkligen några här i trakterna eller det är jag som tappat mina kranar. Obs inget kran fiske bara en undran.

PM tack
Citera
2010-11-29, 15:35
Medlem
Efjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsonisback
Tjenare.

Jag bor i skåne och har inte stött på E på 2år finns det verkligen några här i trakterna eller det är jag som tappat mina kranar. Obs inget kran fiske bara en undran.

PM tack

Finns massa rosa kvarnar i nv skåne. Dom ska vara riktigt bra.
Citera
2010-11-29, 15:38
Medlem
Citat:
Prova kombinera med tjack! Väldigt neurotoxiskt men det gör tricket

Har hört det och har funderat på det, men har även läst om AT'n vilket gör mig livrädd.
Är det värt det, så att säga? Går det att döda en sån AT med xanor?
Citera
2010-11-29, 17:34
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Har hört det och har funderat på det, men har även läst om AT'n vilket gör mig livrädd.
Är det värt det, så att säga? Går det att döda en sån AT med xanor?
Om du gör det en gång och använder ditt sunda förnuft är det ingen vidare AT. Drick en bärs eller knapra en stav som du säger, tror inte ens att det lär behövas. Jag har klarat alla mina avtändningar med endast 5-htp. De flesta gångerna har jag inte ens fått nån.

Jag brukar få en afterglow som varar i cirka en vecka efter, tricket är att tänka positivt om allt. Tankarna läker hjärnan och inte tvärt om.

Svaret på din fråga är kort och gott: JA, det är lätt värt det vid nåt enstaka tillfälle, inget snack om saken. Dock är det ohälsosamt i längden. Tjacket gör så att MDMA'n kickar mycket hårdare. Det blir ett helt annorlunda rus.
Senast redigerad av Hysteria90 2010-11-29 kl. 17:47.
Citera
2010-11-29, 17:58
Bannlyst
Citat:
Om du gör det en gång och använder ditt sunda förnuft är det ingen vidare AT. Drick en bärs eller knapra en stav som du säger, tror inte ens att det lär behövas. Jag har klarat alla mina avtändningar med endast 5-htp. De flesta gångerna har jag inte ens fått nån.

Jag brukar få en afterglow som varar i cirka en vecka efter, tricket är att tänka positivt om allt. Tankarna läker hjärnan och inte tvärt om.

Svaret på din fråga är kort och gott: JA, det är lätt värt det vid nåt enstaka tillfälle, inget snack om saken. Dock är det ohälsosamt i längden. Tjacket gör så att MDMA'n kickar mycket hårdare. Det blir ett helt annorlunda rus.

Hur kommer det sig egentligen?
Citera
2010-11-29, 19:07
Medlem
Citat:

Okej, jag kanske inte har något vidare val. Kan nog bli kristaller + lite tjack nästa gång..
Jag tänkte också på, hur påfrestande är det egentligen för kroppen? Risk för att hjärtat hoppar sönder där inne? Man blir ju lite nojig faktiskt.

Kombon är inte mer dödlig än bara MDMA?

EDIT: Annorlunda rus, vad menar du då? Bara ännu mer eufori eller hurdå annorlunda?
Senast redigerad av trigger99 2010-11-29 kl. 19:11.
Citera
2010-11-29, 19:48
Medlem
Citat:
Okej, jag kanske inte har något vidare val. Kan nog bli kristaller + lite tjack nästa gång..
Jag tänkte också på, hur påfrestande är det egentligen för kroppen? Risk för att hjärtat hoppar sönder där inne? Man blir ju lite nojig faktiskt.

Kombon är inte mer dödlig än bara MDMA?

EDIT: Annorlunda rus, vad menar du då? Bara ännu mer eufori eller hurdå annorlunda?

Kan man dö av bara MDMA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in