Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Hej igen!
Har fortfarande inte tagit min första dos MDMA, kan ske inom ett par veckor. Det som mest gör mig fundersam är doseringen, jag väger 95 kilo och är vältränad. Jag vet att folk säger 1,5-2mg/kg, men tänk om MDMAt är otroligt potent eller att jag är överkänslig? är 100% på att det är rena kristaller jag har då dem är testade av mig själv med flera tester (riktigt bra tester). Vill verkligen prova det här nu, men man kan alltid hitta kunskap innan man kör. Har tänkt att vara hemma med en vän ev.2 har haft mdmat liggandes sen början av året och snart är det dags.
Tror att en dos på runt 150-170mg blir bra. Är det din första gång så ska 150mg+ ge dig en ordentlig skjuts.
När jag nämner dessa doseringar så utgår jag ifrån att dina kristaller är så potenta som de kan bli (84%)
Ang din fråga om överkänslighet så har jag märkt att det skiljer sig åt hur olika personer hanterar uppgången, på rejäla doser 220mg+ så kan vissa börja spy som grisar och drabbas av väldigt kraftiga oroskänslor medans andra mår prima.
Det kan även hända att man upplever sådana känslor även under rusets gång om man tar onödigt höga doser.
Äter du inga läkemedel som påverkar serotoninet och är frisk i övrigt så ska en 150-170mg dos ge dig ett mycket kraftfullt rus.
Det kan hända att du upplever jobbiga symtom relaterade till uppgången även på dessa doser, det är det ingen som vet
De kommer däremot garanterat försvinna när MDMAt har börjat verka fullt ut och inom loppet av några sekunder skickar dig rakt upp till himmelriket.