Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Började nu med att poppa 1 knapp, funderar på en halv/hel till medans jag väntar på paradiset
Kör på det!!
Citera
2014-09-16, 22:46
Medlem
Snortade MDMA i fredags, nu tisdag har jag en smått dunkande huvudverk och någorlunda tomhet i huvudet. Brukade de hålla i sig såhär länge eller var de annan skit jag drog? Tog även en lina dåligt koks i onsdags, kan det ha påverkat något? Även krökat hård en vecka fram till lördags.
Citera
2014-09-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21bars
.
Jag tror det mest beror på alkoholen.
Citera
2014-09-16, 22:50
Medlem
Citat:
Snorta eller bomba?
Tycker du ska bomba en mängd och sen snorta en liten mängd till ungefär samtidigt
Citera
2014-09-16, 22:56
Medlem
Detta slog snabbt, börjar känna mig ganska E'ad redan, bara efter ungefär en kvart :s Brukar ta upp mot 45-50 minuter annars
Citera
2014-09-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag tror det mest beror på alkoholen.
Mm, kan ju vara så också. Man är ju inte 18 längre. Men hjärnan borde återhämta sig snart då?
Citera
2014-09-16, 23:04
Medlem
Citat:
Mm, kan ju vara så också. Man är ju inte 18 längre. Men hjärnan borde återhämta sig snart då?
Ät och drick bra så ska du se att du snart är normal igen.
Citera
2014-09-16, 23:16
Medlem
Någon som testat gröna granater? Sägs vara 200-225mg i. Bra tripp? Borde räcka med en för en välbyggd man på 85+ pannor?
Citera
2014-09-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebtastic
.
Nej, men jag har sett folk skriva om dom på några ställen, det verkar vara bra grejer om det är samma.
Det låter som en bra tripp. Antar att du inte är nybörjare?
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Detta slog snabbt, börjar känna mig ganska E'ad redan, bara efter ungefär en kvart :s Brukar ta upp mot 45-50 minuter annars
Härligt! Brukar slå snabbt för mig, ibland på typ 10min.
Hoppas du får en fin kväll!
Senast redigerad av Endofin 2014-09-16 kl. 23:29.
Citera
2014-09-17, 01:01
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Gratulerar. Det låter som att du fick en riktigt minnesvärd upplevelse!

MDMA är väldigt trevligt och jag upplever själv att det ofta ger djupa upplevelser som "sitter kvar när man nyktrat till", precis som du beskriver. Så länge man nyttjar det med måtta (kan utläsas som "åtminstone tre månaders paus mellan varje session") är det en fantastisk krydda till livet.
Jo tack det är minst sagt en kväll att minnas. Vilket jag gör och det är jag glad för. Kan dock fortfarande inte fatta hur man kan vara så hög och ändå ha så klara minnen, vissa detaljer är verkligen starka minnen. Tre månader ja, det blir väl lagom till julafton det.
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Jag skall kanske testa på E för första gången inom en snar framtid, dock inte hemma hos någon utan på en större fest. Eller borde jag ta det hemma först?
Jag gjorde det på en ganska stor hemmafest(inte i Sverige), vet inte exakt men runt 40 personer var där och det är inget jag rekommenderar. Det kan bli rätt överväldigande eftersom det är en helt ny upplevelse. Gör det hellre med någon/några du känner väl och är trygg med. Förbered med musikvideos och se till att ha vatten tillgängligt. Hoppas du får en trevlig resa!
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Bätte upplevelse än så kan man inte be om, grattis!
Man tackar.
Citera
2014-09-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Nej, men jag har sett folk skriva om dom på några ställen, det verkar vara bra grejer om det är samma.
Det låter som en bra tripp. Antar att du inte är nybörjare?

Härligt! Brukar slå snabbt för mig, ibland på typ 10min.
Hoppas du får en fin kväll!
Gött! Jofan, det började jättebra och allt va så bra det hår att bli men tog en till och sen bar det av åt helvete. Kunde seriöst inte skilja på dröm och verklighet. Ja balla ur totalt över hela lägenheten och hängde mig i en lamp-glasskärmar och fick för mig att den kunde svinga runt mig osv men såklart så åkte den tillsammans med mig ner bladask rakt ner i golvet och skar upp hela mina händer. Sen blev det bara värre och värre. Så när min mor vaknade imorse här så såg det ut som ett slakthus med allt blod osv..
Bör tillägga att jag äter Waran för lungemboli så mitt blod är fett tunt och därför slutar de fan aldrig blöda heller
Citera
2014-09-17, 18:05
Medlem
Har två stycken "Lila Superman" som enligt utsago ska vara bra E, 160-180mg MDMA om jag inte minns fel och gick som smör på flugsvamp. Har även ~220 mg MDMA i kristall och lite kross. Tänkte köra detta med min sambo, men hur ska vi dela upp det för att få ut mesta möjliga av kvällen? Båda har tagit E förr, men är många år sedan och brukar bara kola och lite tjack ibland nu till fest.

Kan tillägga att jag är stor som en björn på 100+ kg, borde jag bomba kristaller samtidigt som jag sväljer E:n?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in