funkar nog bra ja själv droppa 2 knappar för nån vecka sen på en fest med blandat folk sen blev det en sväng till krogen trevligt var det men vakterna kollade snett på en samt bar personalen, undra varför
funkar nog bra ja själv droppa 2 knappar för nån vecka sen på en fest med blandat folk sen blev det en sväng till krogen trevligt var det men vakterna kollade snett på en samt bar personalen, undra varför
Nu va det ju inte riktigt det som var frågan, kul att du kunde käka två diskoburgare och gå på krogen dock...
MDMA är meningslöst om du inte tar en ordentlig dos. Vill du dutta och gå på krogen så håll dig till kola och tjack.
Fast det är med en nödlösning. Har flyttat till en ny stad och har ingen bra kolakran till ett vettigt pris. Och tjack gillar jag inte. vill kunna sova på natten och ibland så blir jag bara lugn och mysig av det och mår konstigt typ.
Jag ska testa E med en polare om några veckor och jag har hört att man berättar sina hemligheter för varandra. Grejen är den att jag har massa grejer som jag inte vill berätta för honom som kommer att förstöra vår vänskap.
Klarar man av att hålla vissa grejer inom sig eller vill man bara berätta allt?
Jag ska testa E med en polare om några veckor och jag har hört att man berättar sina hemligheter för varandra. Grejen är den att jag har massa grejer som jag inte vill berätta för honom som kommer att förstöra vår vänskap.
Klarar man av att hålla vissa grejer inom sig eller vill man bara berätta allt?
Vissa klarar inte att hålla ett dugg inom sig, men de flesta har tillräckligt med självkontroll för att veta vad de kan säga och inte borde säga.
Lyssnar på en låt jag hörde under ett mdma-rus. En konstig känsla infinner sig, hjärtat börjar rusa och jag känner mig nästan "dragen". Stänger jag ögonen så känner jag att dem blir svåra att öppna och jag känner igen den där känslan igen av mdma:t. Känns verkligen intensivt!
Är det någon som känner igen sig, eller är detta onormalt?