Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-15, 17:27
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Tack för alla svar! Just nu vill jag skita i det till 100 % men så fort jag blir små-full så vill jag köra. Inte så konstigt kanske...

Men undrar iaf varför jag mådde så dåligt sist under dessa 30 sek, trots att jag mådde super innan? Ingen som har en liten aning bara?

OM vi nu kör så får det bli 1 knapp till att börja med så jag inte blir så överväldigad.

Det finns inga förklaringar som kan berätta varför du mår dåligt i 30 sek, oavsett drog eller inte.
Citera
2014-07-15, 17:59
Medlem
picken2s avatar
hejhej, Tog en E på fyllan i fredags dum som jag var. Ska på pisseprov imorgon, då är frågan. Kommer jag va possitiv på det?. eller kommer jag klara mig?. tacksam för svar helst nu nu nu. MVH: korkad fylletratt!
Citera
2014-07-15, 18:09
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picken2
hejhej, Tog en E på fyllan i fredags dum som jag var. Ska på pisseprov imorgon, då är frågan. Kommer jag va possitiv på det?. eller kommer jag klara mig?. tacksam för svar helst nu nu nu. MVH: korkad fylletratt!

Du kommer torska.
Citera
2014-07-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Du kommer torska.

Nänä fan, det är oftast ute efter 3 dygn.
Citera
2014-07-15, 18:31
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Nänä fan, det är oftast ute efter 3 dygn.

Tänkte att det var lördag idag (efterbäng på theralen)
Citera
2014-07-16, 16:14
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Har hänt en väldigt konstig sak dom senaste gångerna jag har e:at..
Första gången var på ett rejv, hade droppat 2 st beiga diamanter.
När peaken slog in så blev ögonlocken så tunga att jag inte kunde hålla ögonen öppna längre och jag hamnade i nåt tillstånd där hjärnan sover medans kroppen fortfarande stod och stampa.. Jag såg huvudlösa människor, ett par stampandes ben och massa andra sjuka saker. Jag trodde länge att det vart något konstigt i dessa knappar..
Men när jag droppade ca 200mg mdma kristaller så uppstod samma sak.. Peaken hade kommit och jag och polarn var lite sugna på att haffa hem några brudar. Jag lägger mig i sängen och skriver med en brud på Facebook som skulle träffa oss och jag sätter mig upp och skriker "NU NAPPAR DET", när jag sedan ska kolla på min mobil så var den inte där och jag hittar den i ett annat rum.

Någon som har nån vettig förklaring på detta?
Citera
2014-07-16, 16:45
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
När peaken slog in så blev ögonlocken så tunga att jag inte kunde hålla ögonen öppna längre och jag hamnade i nåt tillstånd där hjärnan sover medans kroppen fortfarande stod och stampa.. Jag såg huvudlösa människor, ett par stampandes ben och massa andra sjuka saker. Jag trodde länge att det vart något konstigt i dessa knappar..
Men när jag droppade ca 200mg mdma kristaller så uppstod samma sak.. Peaken hade kommit och jag och polarn var lite sugna på att haffa hem några brudar. Jag lägger mig i sängen och skriver med en brud på Facebook som skulle träffa oss och jag sätter mig upp och skriker "NU NAPPAR DET", när jag sedan ska kolla på min mobil så var den inte där och jag hittar den i ett annat rum.

Det med mobilen är vanligt för vissa personer! Om man får i sig tillräckligt stora doser mdma så hallucinerar man!
Citera
2014-07-16, 16:46
Medlem
narkis avatar
Citat:

En del blir helt lost på MDMA, spec 200mg+.
Har nog säkert 3-4 kompisar som kan göra liknande grejor, men det är oftast vid 200mg eller mer.

Jag har aldrig fått så dock, blir bara rätt lost å glömmer bort saker, men inga hallisar eller såna grejor.
Citera
2014-07-16, 16:56
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Det med mobilen är vanligt för vissa personer! Om man får i sig tillräckligt stora doser mdma så hallucinerar man!

Det vet jag oxå, men detta är inga hallucinationer. Detta är nånting helt annat!
Citera
2014-07-16, 16:59
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Det vet jag oxå, men detta är inga hallucinationer. Detta är nånting helt annat!

Nej men asså man tror att man sitter och pillar på sin mobil och skriver massa saker osv, men efter en stund så inser man att det är en flaska man suttit och pillat på eller ingenting alls!!
Citera
2014-07-16, 17:00
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
En del blir helt lost på MDMA, spec 200mg+.
Har nog säkert 3-4 kompisar som kan göra liknande grejor, men det är oftast vid 200mg eller mer.

Jag har aldrig fått så dock, blir bara rätt lost å glömmer bort saker, men inga hallisar eller såna grejor.

Hade poppat varannan/ varje helg ungefär det senaste året, upplevde då bara eufori, hade 1 månads uppehåll och nu så blir det bara såhär.. Euforin som fanns där dom första gångerna är helt bortblåst. Blir bara sjukt nu.
Citera
2014-07-16, 17:01
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Nej men asså man tror att man sitter och pillar på sin mobil och skriver massa saker osv, men efter en stund så inser man att det är en flaska man suttit och pillat på eller ingenting alls!!

Jo, det kan bli väldigt sjukt asså! Hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in