Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-14, 22:26
Medlem
Precis som föregående talare skrev, gör någonting medans du inväntar ruset så att du fokuserar på annat. Kanske en promenad eller varför inte prata om roliga minnen tillsammans med din sambo? Isåfall så är du iaf glad och inte nervös när det kickar in.
Citera
2014-07-14, 23:11
Medlem
Snapple-s avatar
Att ta typ 3-4 starköl gör att du slappnar av och låter ruset komma som det vill. Sedan kan det vara en bra idé att göra något roligt samtidigt, istället för bara vänta på att det skall komma. Jag och mina vänner brukar dricka ngn öl och grilla samtidigt, ju mer folk man är desto roligare!

Men eftersom du är i en lägenhet så rekommenderar jag att ni går ner till en lokal pubb eller liknande. tar ett par öl och sedan slänger i er dom och vandrar hemåt. sedan så kan ni ju slänga på lite musik. dricka ngn folköl och småfesta tills ruset kommer.

Om du är på bra humör när det kickar så skall det inte vara några problem!

Jag själv har aldrig mått dåligt av E någonsin. Men jag blir lite speciell på det med, det gäller bara att gå in med inställningen att det är som en upplevelse, bry dig inte om vad som händer runtomkring, värden ser inte på och skrattar, utan det är du som har kontrollen och ju flummigare du är desto roligare blir det!
Citera
2014-07-14, 23:41
Medlem
Jag mådde likadant, och mår fortfarande nästan uteslutande dåligt av mdma, trots rena kristaller.
Citera
2014-07-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Hej! Jag köpte detta i Spanien, säljaren sa att det var ecstacy. Det var dock så hårt packat att jag inte kunde öppna det på plats. Första gången jag tog det var iförrgår och det var helt magiskt. Men jag trodde att ecstacy nästan alltid var i pillerform. Vet att ecstacy är till stor del gjort av mdma. Är detta mdma jag fått? Köpte det där för 50€. Rimligt pris? Läste oxå att man inte ska ta mdma ofta. Åker hem på Söndag. Tycker ni jag ska slänga det eller köra på?

Vad anser ni om mängden? Tre doser?
http://imgi.se/?pt=PKLN
http://imgi.se/?pt=GGSA

Ser ut som det kan vara MDMA-kristaller, ja. Prova krossa ett korn och gnugga in lite av det i tandköttet. Smakar det beskt/salmiak-aktigt så är det nog ännu mer sannolikt MDMA...

50€ för ett gram eller? Det är ju smått omöjligt att bedömma med ögonmått och du vill nog inte dra i dig för mycket av det där om det är potent. Bästa tipset är att skaffa en våg och börja med en dos på ca 150mg...
Citera
2014-07-15, 00:06
Medlem
Tack för alla svar! Just nu vill jag skita i det till 100 % men så fort jag blir små-full så vill jag köra. Inte så konstigt kanske...

Men undrar iaf varför jag mådde så dåligt sist under dessa 30 sek, trots att jag mådde super innan? Ingen som har en liten aning bara?

OM vi nu kör så får det bli 1 knapp till att börja med så jag inte blir så överväldigad.
Citera
2014-07-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Tack för alla svar! Just nu vill jag skita i det till 100 % men så fort jag blir små-full så vill jag köra. Inte så konstigt kanske...

Men undrar iaf varför jag mådde så dåligt sist under dessa 30 sek, trots att jag mådde super innan? Ingen som har en liten aning bara?

OM vi nu kör så får det bli 1 knapp till att börja med så jag inte blir så överväldigad.

Jag känner som att jag har suttit i samma sits som dig, inför varje gång jag kört så har jag varit ganska nervös. De två första gångerna (jag har kört 3 gånger totalt) så har jag gjort det under stora raves utomlands, de gångerna var absolut underbara.

Nu tredje gången så mådde jag faktiskt väldigt underligt, obekvämt om man skulle vilja beskriva det på det sättet. Men även om jag mådde lite konstigt så mådde jag i samma band fortfarande bra, ljudet var väldigt najs, ljuset såg bra ut men känslan i magen var sådär lite faaan asså, jag mår inte bra. Det går över!
Citera
2014-07-15, 00:34
Medlem
Asså, kan verkligen inte föreställa mig hur det är att nojja innan ett E-rus. Jag var så sjukt jävla pepp innan mitt första rus, satt verkligen och längtade för att det skulle kicka in. Varför? jo för det finns verkligen INGENTING att nojja över. Vad nojjar du över? vad kan hända? du dör inte på en sån liten dos. Snälla, ba säg mig vad nojjar du över. Tror knappt du har svar på det själv :s Att du dessutom har en flickvän som vill ta det tillsammans med dig är ju perfekt, ba njuuuuuut förfan!
Citera
2014-07-15, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Asså, kan verkligen inte föreställa mig hur det är att nojja innan ett E-rus. Jag var så sjukt jävla pepp innan mitt första rus, satt verkligen och längtade för att det skulle kicka in. Varför? jo för det finns verkligen INGENTING att nojja över. Vad nojjar du över? vad kan hända? du dör inte på en sån liten dos. Snälla, ba säg mig vad nojjar du över. Tror knappt du har svar på det själv :s Att du dessutom har en flickvän som vill ta det tillsammans med dig är ju perfekt, ba njuuuuuut förfan!

Det är jag som är tjejen, men han verkar vara väldigt pepp.

Haha ja jag vet knappt själv varför jag nojar. Jag är som redan nämnt, van vid droger sen tidigare. Dock så har jag inte rört något på typ på 5 år, förutom lite röka som är det enda han gjort tidigare. Känner mig egentligen så jävla töntig. Jag har aldrig blivit skrämd förut av något, förrän nu. Är väl ganska avskräckt då jag trodde jag låg för döden sist
Citera
2014-07-15, 11:01
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Sjukt nojig inför att ta E... infogad.

/Mod
Citera
2014-07-15, 13:38
Medlem
BattleSmurfs avatar
Hej! Har några dumma frågor som jag vore tacksam att få svar på!

Har kikat runt på Flugsvamp lite och sett MDMA-kristaller, där det står typ "Rent MDMA, 89%" eller liknande. Menar de då att det är 89% rent MDMA i kristallerna? Vad är resten? Ngn form av bindningsmedel?

Också, om man vill ta, säg, 100mg MDMA, och man sitter på kristaller med 90% "renlighet" eller vad man ska säga, bör man då ta ca 110mg? Eller ska kristallerna doseras som om de vore just ren MDMA?
Citera
2014-07-15, 14:32
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Hej! Har några dumma frågor som jag vore tacksam att få svar på!

Har kikat runt på Flugsvamp lite och sett MDMA-kristaller, där det står typ "Rent MDMA, 89%" eller liknande. Menar de då att det är 89% rent MDMA i kristallerna? Vad är resten? Ngn form av bindningsmedel?

Också, om man vill ta, säg, 100mg MDMA, och man sitter på kristaller med 90% "renlighet" eller vad man ska säga, bör man då ta ca 110mg? Eller ska kristallerna doseras som om de vore just ren MDMA?

Skulle tippa på att det där med renligheten mest är bs från säljarnas sida. Kör på 120-180mg så kommer du nog må bra sen
Citera
2014-07-15, 16:05
Medlem
BattleSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
Skulle tippa på att det där med renligheten mest är bs från säljarnas sida. Kör på 120-180mg så kommer du nog må bra sen
Är det en bra dos första gången? Vill inte ta för mycket.

Går det att fylla på under rusets gång? Hur mycket bör man fylla på med, samma mängd som man tog i början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in